pişt yorum versene :)
~Banyoda dişini fırçaladığı yerde uzunca düşünüyordu Hyunjin. Resmen düşüncelerinin boyutuna geçmişti. Aynaya odaklı olduğunun dahi farkında değildi.
"Hyunjin"
Banyonun kapısına gelip seslenen sevgilisinin sesiyle kendine gelmiş, aynadaki yansımasıyla karşılaşmıştı. "Ne kadar yakışıklı biri bu böyle.. Ah! Benmişim."
Bu haline karşı alnını ovdu Jeongin. Sonrasında sevgilisine tekrar seslendi. "Hyunjin!"
"Jeongin?" Macunu tükürüp ağzını çalkaladıktan sonra Jeongin'e baktı. "İki dakikada beni mi özledin?"
"Yaa ne demezsin. Çık hadi banyodan, ben de işimi görücem."
"Dün sana yetmedim mi?"
"Ne? Ah! Hyunjin! Onu mu diyorum ben! Gerizekalı... Tuvaletimi falan yapıcam. Duş alıcam. Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçalıcam falan.. Sapık!"
"Yardım edeyim mi?"
"Neye be!"
"İşerken ben tutarım."
"Hyunjin!"
"Aman tamam be. Ben de kahvaltı hazırlayayım."
"Hazırlamayı biliyor musun ki?"
"Bilmez miyim hiç! Anam kraliçesi sağolsun, her pazar mutfağa sokar beni. Çok narin bir şekilde.."
"Güzel o zaman. Göreyim seni."
"Bak sen böyle diyince bi hazırlayasım kaçtı."
"İşimi halledince beraber hazırlarız."
"Hmm bu daha iyi olur."
"Hadi mutfağa git. Gelirim ben de birazdan."
"Geç kalma. 15 dakikayı geçersen başka şeyle uğraştığını düşünürüm."
"Hyunjin! Git hadi."
"Tamammh~"
"Aptal!"
Mutfağa yolu düşen Hyunjin, sevgilisi gelene kadar bir şeyler hazırlamaya başlamıştı. Bir zaman sonra yanına gelen Jeongin önce gülümseyerek Hyunjin'e bakmış, sonra yardım etmişti.
"Annen iyi ki öğretmiş sana. Güzel şeyler hazırlamışsın. Lezzetli."
"AnneMİZ"
"Hm?"
"Ben de Yang anneciğime teşekkür ederim. Güzel hazırlamış. Lezzetli."
"Ne diyorsun Hyunjin?"
"Tadın diyorum Jeongin. Doyamıyorum."
"Yah!" elindeki kaşığı sevgilisinin parmağının eklemlerine doğru vurunca acıyla elini kendine çekip kıvranmıştı Hyunjin.
"Aow! Annemden sonra sen çıktın başıma..! Kötü bir şey mi dedim sanki?"
"Aklın hep oynaşta. Okulu düşün biraz. Okuduğun bir öğretmenlik fakültesi var hani?"
"Diyene bak hele bak bak.. Dün sana yarın okul var dediğimde umrunda değildi beyefeni?"
"Bir kaşık darbesi daha geliyor bak."
Ellerini kendine doğru çekip çatık kaşları ve büzülmüş dudaklarıyla baktı Hyunjin.
"Bu arada, hangi öğretmenlik fakültesinde okuyordun?"
"Benimle sevişen adam bölümümü bilmiyor daha?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
berceste {hyunin}
Fanfiction#hyunin Kafasını oyun konsollarından kaldırmayan Hyunjin, anne ve babasının kendisinden habersiz yazdırmış oldukları kursa gitmeye zorlanması, belki de hayatının en güzel baskısıydı. Keman öğretmeni Yang Jeongin'e aşık olan genç çocuk, hayatında bir...