•final•

45 7 30
                                    

Sevgilim en sevmediğim şeyin soğuk olduğunu sen de biliyorsun değil mi?

Sen soğuk olduktan sonra daha da sevmez oldum soğuğu.

Bir süre her şey üzerime geldi senden sonra.

Banyo kapısının önünde yığılıp kaldım öylece, üyeler o sabah sabah ağlayışıma uyandıklar ve yanıma gelir gelmez gördükleri manzara ile bana katıldılar.

Saat üç, dört suları sen suya girmişsin ve ciğerlini suyal doldurmuşsun. En azından otopsi raporu böyle.

Seni çekip çıkardığımı hatırlıyorum sudan ve dudaklarına yapışıp ciğerlerine hava üflediğimi. Ama senin tepki vermediğini, cansız gözlerinle bana baktığını. Ellerim titrerken yüzüne doğru götürdüğüm ellerimile gözlerini kapattığımı. Bir daha açılmayacağını bildiğim halde soğuk gözlerini görmekten korktuğum için kapattığım gözlerini, o anı asla unutamadım...

Keşke unutabilsem, keşke yeni bir hayata başlayabilsem dedim birçok kez ama sen aklıma geldikçe asla bir anını bile unutmak istiyorum sevgilim.

Şimdi banyoda en nefret ettiğim şey... Soğuk su dolu küçük bir küvet var. Yavaşça yanına yaklaşıyorum ve içine giriyorum,

Buz gibi soğuk...

İçimden sana ait bir ses yapmamamı söylüyor,

Ama dinlemek istemiyorum...

Ve kendimi soğuk suyun içine bırakıyorum,

Kafam yavaşça suya gömülürken, ciğerlerim suyla doluyor...


Ama ben sana geliyorum sevgilim...



Keşke ben rica ediyorken gözlerini açmış olsaydın...

🥀

Merhaba tadımlık bir angst olan ve gecenin bir yarısında yazdığım bu kurgu ile merhaba 👋

Aslında önceki gün hiç aklımda yoktu. Birden uyandım ve Yoongi ile ilgili bir şeyler yazmak istedim ve bu çıktı.

Neden yoonmin diye soracak olursanız. Sope, Yoonkook ve taegi için kurgum vardı ve geriye sadece Jimin kalmıştı.

Reklam: Sope ve Yoonkook ana hesabımda ve hesabımdaki diğer kurgularım kısmından ulaşabilirsiniz.

Taegi kurgulandı ve ilk iki bölüm yazıldı ama bitirmeden atmak istemiyorum ayrıca daha 11 kurgu var (diğer hesaptakilerle)

Neyse başka kurgulara görüşürüz 👋💜🍭

보고 싶었어요 (bogo sipeosseoyo) |Yoonmin| ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin