"Artık Ada nerede Deniz orada"
(D.A)
Yaklaşık 15 dakika sonra doktor tekrar odaya girdi.
"Ya abi neden girip duruyor. Bir şey mi oldu?"
"Deniz kontrol amaçlı girmiştir bir sakin ol." Doktor çıktı odadan.
"Doktor Bey sevgilim iyi mi?"
"Sevgilinizi çok seviyorsunuz galiba merak etmeyin sevgiliniz gayet iyi hatta görebilirsiniz çünkü şuan uyanık."
(A.A)
Doktor dışarı çıktıktan bir dakika sonra odanın kapısı ayı gibi açıldı. Kapıyı anca tek bir kişi böyle açardı oda Deniz.
"Ada iyi misin sevgilim, ağrın var mı?" Sevgilim mi dedi o bana?
"Yengenin haberi yok Deniz sevgili olduğunuzdan çıkma teklifi almadı yani."Baran ne diyor ya? Ben vurulunca hayatım falan mı değişti? O sırada doktor tekrar geldi.
"Evet hastamız nasıl?"
"B-biraz a-ağrım v-var."
"Nereniz ağrıyor."
"K-karnım"
"Eee Ada hanım oradan vuruldunuz gayet normal oranızın ağrıması.Bu arada sevgiliniz baya endişeliydi gözünü iki dakika kapatmadı bile." Bunları yapan Deniz mi cidden?
"Bu arada beyfendi madem sevgilisisiniz benimle gelir misiniz?"
"Tabi gelirim"
" Biz niye gelmiyoruz bizde arkadaşıyız."
"Merak etmeyin kötü bir şey değil ilaçlardan bahsedicem, ne zamanlar pansuman yapılacak onlardan bahsedicem." Benden nefret eden Deniz bana pansuman mı yapacak? Doktorla Deniz kapıdan çıkarken Almirayı gördüm. Ne işi vardı burada?
"Ada iyi misin?" Birde soruyor mu ?
"Ada susma cevap ver. Yemin ederim hepsi bir oyundu. Sadece , sadece Cenk ile ayırmak istedik.Çünkü eğer bunu baban yapmasaydı Cenk yapacaktı inan bana lütfen." Onca yaptığı şeyi bir cümle ile affedemem.
"G-git!"
"A-ada"
"G-GİT!"
"Gel canım çıkalım biz Ada ile konuşurum ben merak etme."
(D.A)
Doktor ile dışarı çıktım.
"Bana isminizi söyler misiniz?"
"İsmim Deniz."
"Hah Deniz Bey şimdi pansuman saatleri akşam ve sabah olacak. Bir ağrısı olduğunda hemen ağrı kesici verin."
"Tamam Doktor Bey elimden geldiği kadar yapıcam."
"Birde Deniz Bey sizinle konuşacağım asıl konu bu değildi."
"Korkutuyorsunuz beni"
"Korkmanıza gerek yok. Biliyorsunuz ki Ada Hanım kekeme ve bu halinden utanıp konuşmuyor. Bu durum böyle devam ederse ilerde hiç konuşamayabilir."
YOU ARE READING
K3K3M3
Teen FictionAşklarım bu kitabı emek vererek yazdım ilk başta defterle başladım hoşuma gitmeyen yerleri düzelttim falan ama bazı yerleri saçma bulabilirsiniz fakat ben çok ama çok beğendim . Size iyi okumalar diliyorum :)