DAYAN LÜTFEN

1 0 0
                                    

                              "Özür dilerim Ada, Almirayı dinlemem gerekirdi."

                                                                                                                                               ( 1 HAFTA SONRA A.A)

Bu bir hafta içerisinde herşey çok değişti. Alya ile Deniz çok mutlular.Almira galiba benimle arkadaş değil. Babam desem peşimi bırakmıyor. Evet doğru duydunuz babam beni buldu. Yanımda sadece Cenk var.

" İyi misin sevgilim?"

" İ-iyiyim"

"Biraz durgun gibisinde o yüzden sordum."

"B-biraz m-midem b-bulanıyor." Yalan attım ortaya.

" İlaç getirmemi ister misin?" 

" Y-yok t-teşekkürler." Eğer ilaç getirirsen Cenk o ilacı boşuna içeceğim için ölebilirim.

" A-ama d-dışarı ç-çıksak i-iyi o-olur." 

"Tamam hadi gel" diyip elini uzattı. Bende elini tuttum. Deniz ile Alya oradaydı. Bizi görünce yanımıza geldiler.

" Ada valla sende neymişsin ya ?  Deniz ile bizi ayırınca Denizle olacağını sanmıştım. Ama sen gittin düşmanı ile oldun. Helal olsun sana ."Deniz kıkırdamştı.

" Sence sevdiği bir insanla mı olmak yoksa sevdiğini kandırıp aldatmak mı Alya ?  Bence Adayı yargılamadan önce kendi kusurlarına bak tamam mı?" Bu sefer kıkırdayan bendim.O sırada Almira geldi.

" Knk ne oluyor?" Alyaya knk dedi vay be.

" Ya knk bu Ada denen kızın kusurlarını söylüyorduk."

" Alya knk onun kusurları say say bitmez ki" Almira öyle diyince gözlerim doldu. Cenkin elini bıraktım tam oradan gidiyordum ki:

" Bak işte gerçeklerden kaçıyor. Zaten başka ne yapabilir ki?" Onu takmadan okuldan çıktım.Eve vardığımda şok olmuştum.

" Merhaba güzeller güzeli kızım nasılsın?" Ne işi var bunun burda?

" Şimdi burda ne işim olduğunu soruyorsun hemen göstereyim." diyip bana silah çekti.

" Seni annenin yanına göndericem çok özlemişsindir." Ona şaşkınlıkla bakıyordum.

" Y-yapma" diyebildim sadece.

" Aaa neden yoksa anneni özlemedin mi?" Pislik herif.

"Y-yapamazsın!"

" Öyle mi benim hayatım mı var sanıyorsun lan! Seni vururum sonrada kendimi"Ben nasıl bir psikopatın elindeydim Yarabbim. Tam bir şey diyecekken karnımda bir acı hissettim. 

"Yapamam öyle mi şimdi sana iyi uykular prenses." Yavaş yavaş göz kapaklarım kapandı.

                                                                                                                    (ALMİRANIN ANLATIMIYLA)

"Ya tamam Baran çok üstüne gittim biliyorum" 

"Ya Almira sadece pişman etmek istedik düşman değil kızın giderken son attığı bakışı görmedin mi?" Bana en az yarım saattir yaptığım şeyden dolayı kızıyorlar. 

"Tamam Deniz şimdi konuşmaya gidiyorum." 

"Bende geliyorum."

"Hayır hiçbiriniz gelmiyorsunuz biz kız kıza konuşacağız." 

K3K3M3Where stories live. Discover now