GiRİŞ

20 4 4
                                    

Kore Krallığı Sene 1536
Her zamanki gibi sıradan bir gündü, ana kraliçe Min Seo , oğlu kral'a yani Min joon'a bir gelin bulmak için etraftaki soylu ailelerin kızlarını araştırmaya başlamıştı, çünkü kralın bir an önce evlenip çocuk yapması gerekiyordu. Ailesinin soyunu devam ettirebilmek için veliaht prens'e ihtiyaç vardı.
Ve Min Seo yani ana kraliçe sonunda oğlu kral'a iyi bir gelin buldu ve saraya çağırttı, gelini kendi gözleriyle de gördükten sonra tam kral'a yakışır bir kraliçe olacağı kanaatine vardı ve oğlu kralla tanıştırdı.
Kralda gelini yani ha Eun'u çok beğendi ha Eun Kore Cumhuriyeti'nin en güzel kızıydı ve tabiki o karalın olmalıydı...
Günler geçti ve kralın evlenme günü geldi çok güzel bir kraliyet düğünü hazırlandı ve tüm halk davet edildi, düğünün sorunsuz geçmesi için bu sürü askerler hadım ağaları görevlendirildi.

Kral , kraliçe olucak ha Eun'u gördüğünde çok şaşkındı çünkü o kadar güzel olmuştu ki diyecek kelime bulamıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kral , kraliçe olucak ha Eun'u gördüğünde çok şaşkındı çünkü o kadar güzel olmuştu ki diyecek kelime bulamıyordu. Ve düğün sorunsuz bir şekilde geçti.
Düğün olduktan sonra kralın bilmediği gizli  bir düşmanı da olmuştu artık. Seo hyun adında bir saray hizmetçisi artık kralın düşmanıydı çünkü kral önce ona umut verip onunla evlencegini söylemişti fakat onu saraydan kovup isgence ettirmişti ve o günden sonra Seo hyun artık kral'a karşı çok büyük bir kin besliyordu. Seo hyun isgence gördükten sonra çok yaralnmisti ve ona yardım eden isim woo Jin adında bir kara büyücü olmuştu. Seo hyun o kara büyücüyle kaldığı sürece kara büyü derslerinde aldı , ve çok başarılıda oldu.
Woo Jin , Seo hyun'a kara büyüyü kötülük için kullanmasını söylemişti ama Seo hyun çoktan kafasında bir takım planlar kurmuştu , bu büyü sayesinde kral'in gelecek soyunu lanetlemeyi düşünüyordu.

Bir Lanet MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin