2. BÖLÜM

194 16 8
                                    




Herkese selam  ve iyi okumalar :)





Zilin çalmasıyla ocağın altını hafif kısarak kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açar açmaz şimşek gibi içeriye giren Mevaya gülümseyerek bakarken arkasından gelen Erdem'e sorar gözlerle baktım.

''Yine mi yakalamaca.'' 

''Biz sen miyiz kızım biz eğlenmeyi biliyoruz.''

''Aman sevsinler sizin eğlenmenizi. Bir gün böyle eğlenirken bir tarafına zarar gelecek o zaman bende seni eğlendireceğim. ''

''Aman sen korumacı anne moodunu yine açtın. Ben şu Meva Hanımın çantasını vereyim sonra da kaçayım.''

''Nereye yemek yaptım. Gel birlikte yiyelim hem Damlada yok diye biliyorum.'' 

''Yok.''

''O zaman geç bakalım içeriye.''

Erdem içeriye girerken arkasından kapıyı kapatıp mutfağa ilerledim yemeğe tekrardan baktım. Pişmiş olduğunu görünce ocağın altını kapatıp içeriye geçtim. Erdem koltuğa oturmuş bir elinde televizyon kumandası basketbol maçına odaklı bir şekilde bakıyor.

''Meva nerede?''

''Dayı sen burada otur benim üstümü değiştirmem lazım annem okuldan geldikten sonra üstünü değiştir diyerek üstünü değiştirmeye gitti. Yanına gitmeyi teklif ettim ama''

''Ama sana gerek yok ben giyinirim dedi.''

''Aynen öyle. Ha bu arada Zeyno Mevayı yarın okuldan senin alman gerekiyor. Öğretmenin seninle konuşacakları varmış''

''Kötü bir şey mi ay bir bilgi falan verdi mi?''

''Yok yani okulda herhangi bir sorun olduğunda zaten sana veya bana haber veriyorlar ama demek ki daha değişik bir durum var.''

Merdivenlerden gelen sesle dikkatimiz oraya doğru kayarken Meva'da saçlarını salına salına merdivenlerden inip yanımıza geldi.

''Anne ben kurt gibi acıktım.''

''Ya benim prensesim acıkmış mı? O zaman hızlı bir şekilde mutfağa. Marş marş.''

Meva koşarak mutfağa ilerlerken arkasından gülerek baktım.

''Muhabbetini açtığım için kızacaksın yine ama aynı babası. Boğaz lafını duyuna hemen nasıl koşuyor.''

''Babası olmadığı bir yönü yok ki. Erdem bazı zamanlar sinirlerim bozuluyor. Sinir oldukları şeyler bile aynı.''

''Sana Kerem'i aratmıyordur.''

''Yaa hem de hiç.''

''Bu arada Yamanlar ne zaman dönecek kızım tatilden ya''

''Daha yemek yapmaya başlamadan önce konuştuk birkaç günleri daha varmış daha sonra geleceklermiş.''

''Ulan bu hayatı Yamanla Selin yaşıyor bak. Hayat onlara güzel ha!''

''Anne! Erdem Abi! Hadi ya çok açım çok!''

''Bunun okulunda buna yemek vermiyorlar bak kesin bilgi''

SIĞINAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin