↞ Prologus ↞

80 2 0
                                    

Az alábbi történet Az Utolsó Ölelés egyik mellékszála, lore-ja, így a későbbiekben lehetnek kisebb-nagyobb utalások a fő történetre, ahogy a fő történetben is erre a lore-ra.

Ez a történet az egyik Main OC-m backstoryja, így az alábbi sztori csupán fikció.

1989. Springfield, Illinois Állam. Aaron története nagyjából itt kezdődött el, amikor szülei - Sarah Williams és David Taylor - kapcsolata elmélyült annyira, hogy jövőjüket immáron együtt tudták csak elképzelni. David egy tisztességes, ám megbélyegzett családból származott, Sarah pedig egy átlagos, hétköznapi, de annál zűrösebb családból. Arroganciában és versengésben nőtt fel, “mindig csak magadat helyezd előtérbe, ha pedig neked rossz, legyen másnak is az”-elvben töltötte el gyermekkorát, így pedig Sandrát, a húgát mindenképp a porba akarta tiporni. A két testvér között pedig annyira elfajult ez a versengés, míg utálattá nem nőtte ki magát. Igazából ez az utálat vette rá arra is, hogy Daviddel összeismerkedjen. Sarah húga nem bírta elviselni nővére folyamatos hadakozásait és megaláztatásait, ez pedig azt eredményezte, hogy menekülőre fogja. Először csak a családi házból, majd miután megismerkedett a párjával, Kasuke Akihikoval, Amerikából is elköltöztek. Sarah családjának pedig egyáltalán nem tetszett, hogy Sandra egy Kasukével alkot egy párt, hiszen a legenda szerint nevük átkozott, csak úgy, mint a Taylor név is.

( Viselőjük könnyen elvesztheti a józan eszét, és könnyen gyilkosságra adhatja a fejét, hogy csillapítsa vérszomját. Egyes beszámolók szerint ezek az emberek sokkal inkább viselkednek egy vadállathoz hasonlóan, mint emberként. Csakis a pusztítás hozhat nyugalmat nekik, de ez számukra egyfajta drog. Amint elkezdik, nincs megállás. Eleinte kisebb dózis is elég az őrjöngésből, hogy nyugalmat leljenek, majd egyre több vért követel, míg megállíthatatlanok nem lesznek, és teljesen el nem veszítik az önkontrolljukat. Egyesek szerint ez a legenda csak egy mese, de rengetegen hisznek benne. Azt mondják, Atlasnak van köze ehhez az átokhoz, ugyanis tőle ered évszázadokkal ezelőttről. Átverte és kihasználta isteni erejét egy átlagember, ezért nevére átkot szórt, hogy súlya alatt bűnhődjön. De az átok egy nem várt fordulatot vett: az ember, akit elátkozott, mintha egy vérszomjas szörnyeteggé vált volna, ölni kezdett és rengeteg életet kioltott. Mikor erre azonban Atlas rájött, már késő volt. Az ember továbbadta örökségét a következő generációnak, és egy másik néven is alkalmazta ezt az átkot - ami nem más, mint a Kasuke -, annak reményében, hogy méltó büntetésként szolgál majd. Viszont egyik esetben sem úgy sült el a terve, ahogyan ő azt akarta volna. Mire vissza akarta vonni az átkot, addigra már túl késő volt. Az átok összefonódott a névvel és annak viselőjével. Már nem tudott ellene mit tenni, elkésett. Így eme két név viselőit azóta is hidegen kezeli a társadalom Amerikában és a Japán Birodalomban egyaránt… )

Sarah terve mégis egy Taylorhoz volt köthető. A versengés még mindig izzott lelkében, és habár családja megvetette húgát, amiért egy Kasukébe szeretett bele, Sarah-ban inkább csak haragot és talán egy kevés irigységet ébresztett. Így terve az volt, hogyha húga egy Kasukével alkot egy párt, ő keres magának egy Taylort. Így ismerkedett meg Daviddel. Megjátszotta előtte az érzelmeit, az ujja köré csavarta őt, nem tekintett rá máshogy, csak egy tárgyra, amely a győzelmét jelenti húgával szemben. Később viszont akarata ellenére is elkezdett érzelmeket táplálni David iránt, hiába nem akart. A fiatal férfi határtalan kedvessége, szeretete és türelme meglágyította Sarah jéghideg szívét, ezzel elfeledtette vele valódi szándékait. És mivel húga a tengeren túlon élt, nem volt olyan tényező, amely újraélesztette volna benne mérgező vágyait. Sarah valódi tervére pedig soha nem derült fény sem David előtt, sem a szülei előtt, bár ők sejtették, hogy valami van a háttérben.

A Csillagok HazudnakWhere stories live. Discover now