Hrozně moc jsem se těšila na večer. Chtěl mi něco ukázat a já pořád přemýšlela co. Netušila jsem co čekat, ale byla jsem natěšená. Niky mě pořád zpovídala a já dělala jakoby nic. Líbil se mi a moc, ale nemohla jsem jí to říct, protože o něm nic nevím, vlastně vím jen jeho jméno.
Večer už se blížil a najednou někdo zaklepal na dveře. Niky už předtím odešla za nejakýma lidma od ní ze třídy. Nevadilo mi to. Když jsem slyšela to klepání jen jsem řekla ,,Je otevřeno." otevřely se dveře a byl tam, Sebastian. ,,Ahoj, těšíš se?" zeptal se s tím jeho úsměvem. ,,Ahoj, jasně, jen nějak nevím co si mam vzít za oblečení." ,,Pomůžu ti něco vybrat." ,,Dobře." řekla jsem a usmála jsem se na něj. Vrátil mi úsměv a zeptal se ,,Která skříň je tvoje?" ,,Ta levá." odpověděla jsem.
Vybral mi černé skiny džíny s dírama na kolenou a bílé tričko s nápisem Friends. Celkem hezky outfit na kluka. ,,Otočíš se?" poprosila jsem. Usmál se a řekl ,,Pročpak kotě?" u toho se kousl do spodního rtu. ,,No chci se oblíknout." řekla jsem a netuším proč, ale to jak si zkousl ret mě trochu vzrušilo. ,,No dobře." řekl trochu smutně. Otočil se, ale celou dobu mě u převlékání sledoval v zrcadle, což jsem si uvědomila až když jsem byla oblečená.
Celou cestu jsem se snazila zjistit kam jedeme. Jeli jsme nekam autem. ,,Tak a jsme tady." řekl a já vykulila oči. Byli jsme na louce, kde byl připravený piknik. Už se stmívalo a byly tam dané svíčky. Uprostřed ležely 3 rudé růže. Byl tam ledový čaj, led, jahody v čokoládě a pizza. Bylo to nádherné. Vystoupila jsme z auta a usmála se na něj. On došel pro růže a dal mi je. Udělalo mi to takovou radost, že jsem mu skočila kolem krku. Dal mi ruce kolem pasu a já cítila jak se mu zrychlilo srdce. Když jsme se od sebe odtáhli trochu jsem se začervenala když mi dal pusu na čelo.
Sedli jsme si a byli jsme tam až do půlnoci. Celou dobu jsme si povídali a dozvěděla jsem se o něm spoustu věcí. Čím víc jsem o něm věděla, tím víc se mi libil. Bylo mu 19 a mě 16, ale ani jednomu z nas to nevadilo. Lehli jsme si koukali na hvězdy, položila jsem mu hlavu na hruď a on mě obejmul. Bylo to skvělý. Po chvili si mě přehoupl na sebe takže jsem ležela na něm. Dívala jsem se mu hluboko do očí. ,,Máš moc krásný oči." řekla jsem. Usmál se a políbil mě. Já začala hned spolupracovat. Postupně jsme přidali i jazyk. Nádhera...
Pak nás otočil tak, že jsem byla pod ním, ale ani na vteřinu mě nepřestával líbat. Přejel mi rukou od kolene a ke kyčli a zmácknul mi zadek. Já mu jela rukama po zádech a zajela prsty do vlasů. Jemně jsem za ně tahala. On mi jel rukou od zadku az k hrudi. Přejel mi palcem kraj podprsenky a pak dal ruku pod ní. Přejel mi prstem po bradavce a u toho přešel s líbáním na krk, já začla vzdychat. Pak mi zmáčknul prso tak silne že jsem zasténala hlasiteji nez predtim. Byl to skvělý pocit. Pak se presunul rukou k lemu mych kalhotek. Klekl si a rozepl mi dziny. Sundal mi je a já pokrcila nohy a dala je od sebe aby mohl mezi ně. Usmál se na mě tím šibalským úsměvem. Já cítila jak jsem úplně vlhká a zahlédla jsem bouli na jeho kalhotách. Hned si lehl mezi moje nohy a pokracoval v líbání mého krku. Pomalu sjížděl níž a já si sundala tricko. Mela jsem nasobe cerné krajkové kalhotky a bílou krajkovou podprsenku. Usmal se kdyz ji videl. Pokračoval v líbáni a pak mi zacal rozepínat podprsenku a já jemu sundala tričko. Sjel znovu rukou dolů k mým kalhotkám. Hladil me pres ne a a já trochu vic vzdychla. Pak dal ruku do nich a poseptal mi ,,Jsi krásně vlhká kotě. Chceš to?" Já se nezmohla abych pres vzdychání něco řekla. Jen jsem kývla.
Jediné co jsem mela nasobe byly ty kalkotky, ale ne na dlouho. Sundal mi je a zacal jezdit pres muj klitoris palcem. Ve chvili kdy se ho dotkl jsem zasténala. Zacal pres nej jezdit sem a tam. Lepsi pocit jsem nikdy necítila. Ne ze bych to sama sobe nikdy nedělala, ale od nej to bylo neco úplně jineho.
Najednou prestal. ,,Proc jsi přestal?" zeptala jsem se smutně. Usmál se a zacal si sundavat kalhoty a boxerky. Oh můj bože! Když jsem to viděla. Přitáhl si mě blíže k sobě a já kývla, že může. Když ho do mě zasunul tak jsem se prohla v zadech. Byl to úžasný pocit. Vzdychala jsem tak nahlas, ze jsem musela vyhlat zvířata v okolí. Už jsem cítila jak se mi zacínaly třást nohy a jak jsem mela křeč v celem těle. Vzdychla jsem a on se v tu chvili taky udelal. Měl kondom, ikdyz nevim kdy si ho stihl nandat. ,,Už máš dost?" zeptal se. Zavrtěla jsem hlavou a on se usmal. Kousek se odeme odtáhl a zacal me delat pusou. ,,Ach bože." zasténala jsem. Byl to úžasný pocit a už jsem zase cítila jak se mi začínají třást nohy. V tu chvilku jsem ze sebe dostala jen ,,Ahh Sebastiane bože můj." jen se pousmál a odtáhl se. Dva orgasmy během chvilky. Bylo to úžasné.
Když jsme zkončili, vylezl zase vedle me a já si dala hlavu na jeho hruď. Leželi jsme jen tak potichu a oba jsme za chvilku usnuli.Takovej trochu zajimavejsi díl. Snad se libil. Omlouvám se, že jsem ted nevydávala, ale nemela jsem na to moc čas ani naladu. Snad jsem vam to trochu vynahradila. Dekuju za vsechny co si tohle přečetli<3