Se auzea un zgomot puternic venind pe scari.Usile sarea de colo,colo astfel Momu cautand fetele pe Ingrid,Iris si Amphetamine. S-au sculat ele doua si i-au zis lu Iris:-Treci si te culca! Ramanem noi de paza. A zis Ingrid.
-Da! Aproba Amphetamine cuvintele lu Ingrid.
Se auzea telefonul sunand , el se apropria din ce in ce mai mult asa ca au hotarat sa barichadeze usa dar nu s-au gandit ca exista si o fereastra in camera cu o piscina si spa.Momu a spart usa si a inceput bataia,lu Ingrid i-a dat un pumn de a zburato in peretele opus al camerei iar lu Amphetamine i-a fost mai greu ca ea se misc smai repede ca el cu toate ca era un zombie de nivelul 3, iar Momu a zis:-Tu chiar crezi ca ma poti infrange?A zis Momu.
-Da a zis la unsion Ingrid,Iris si Amphetamine.
-Exact pe cine cautam eu! Pe tine Iris. A zis Momu ranjind malefic.
El a sarit din partea cealalta si a luato pe Iris ducandu-se la balcon unde au sarit de la etajul 7 era o adrenalina maxim dar Iris a aterizat pe un copac iar Momu s-a dus ca o racheta cu botu in asfalt. Cu toate astea inca traia iar Iris a zis: -Trebuie sa coboram repede sa luam masina si sa plecam spre urmatorul oras! A zis ea din copac.
-Bine! A zis Ingrid cu Amphetamine la unsion.
Iris a coborat de pe copac in jos ducandu-se la masina doar ca au uitat un lucru,cheile de la masina.Iris se certa cu constiinta stiind ca au uitat cheile de unde a aparut si Momu cu cheile zicand:-Asta cautati? A zis ranjind.
-Da-mi cheile si nu o sa-ti fac vreun rau! A zis Iris.
-Si ce rau ai putea tu sa-mi faci? Esti doar un om neispravit iar eu sunt un zombie de nivelul 3 .
In mintea mea parea a fi o lacusta care se misca incet asa ca s-a dus spre el si i-a aplicat o lovitura sub centura si a luat cheile si i-a zis lu Ingrid:-Nu ai vazut nimica nu?Si a inceput sa rada ca o psihopata.
-Mnu...A zis Ingrid speriata de fata ei.
Ne-am pornit la drum spre orasul Kiev care era cam pustiu de sine dar cu multi zombie.Aveam arme pistoale si toate cele asa ca am puso pr Ingrid pe capota si am lasat-o sa-i decapiteze cu un glont perfect in cap zicand:-Iuuuuu m-am murdarid cu sange albastru...Yaaaaakkkkkkk!A zis Ingrid.
-Taci ca ne aude Morfulina saucum il cheama si vine spre noi! A zis incet Iris.
Din pacate pentru noi el chiar auzise asta si spre deosebire de noi el nu murea cu un singur glont murea daca ii rupeam armele dar arma lui era un cutit pumnal negru cu desene pe el.La inceput ne-am speriat pana am calcat pe acceleratie trimitand-o pe Ingrid in portbagaj in mancare si arme.Era 12:00 si inca ne urmarea eram aproape de autostrada dar ni s-a facut somn si ne-am trezit in sant.La geamul meu era Morfulina ca tot nu ii retinuse-m numele ca era prea greu.M-am speriat asa ca am zis:-Ne lasi odata in pace?A zis furioasa Iris.
-Nu va las pana nu va omor!A zis Momu.
-Da sigur nu se va intampla asta !
Era ceva de groaza avea parul negru cu ochii rosii ca focul iadului dar bine inteles ca eu neindemantica am calcat direct pe acceleratie ceea ce ne-a permis zborul peste trei masini ajungand direct pe autostrada.Am mers 8ore incontinu si deja ma plictisisem de mersul cu masina .Mai erau 3km de mers pana in urmatorul oras deoparte si de alta erau copacii foarte desi asa ca am oprit si am iesit afara.Nu in mai putin de 1 minut au aparut sute de zombie eu am reusit sa decapitez cativa vazandu-l pe Momu atunci am zis:-Nu o sa scapi asa usor de mine!A zis Iris.
-Heii suntem si noi aicea ajuta-ne! A zis Ingrid.
-Descurcati-va aveti arme in portbagaj folositi-le pe zombie eu ma ocup de Morfulina!A zis Iris.
-Ma cheama Momu nu Morfulina.!
Am inceput sa alerg dupa el ajungand in fundul padurii unde ne-am oprit amandoi vorbind ca niste oameni civilizati.-Cum de putem vorbii asa ca niste oameni normali fara sa ne omoram intre noi? A zis Momu.
-Nu stiu asta dar sa stii ca imi place...si nu de alta dar imi placi si tu ...putin..
-Si mie imi placi! A zis Momu venind spre mine si sarutandu-ma usor.
-Cce...ce a fost asta?A zis Iris tremurand.
-Un sarut mic...Mergem inapoi spre masina?
-Dap.Hai sa mergem. A zis Ea.
Ne-am pornit spre masina si ce sa vezi mai mult de 200 de zimbie inconjurau masina asa ca am sarit sa ii decapitez unul cate unu dar la al 12-lea ma tras jos si a inceput sa traga de mine speriata le-am dat un picior si au inceput sa cada ca piesele de domino.
CITEȘTI
Apocalipsa.
ActionHm...va ganditi ce ar putea insemna dar acest lucru este faptul ca lumea urma sa se schimbe in urmatorii ani.