Toti erau intinsi pe jos ca niste pesti pe uscat,atunci Iris a zis:-Ăăăm ce este asa nostim? A zis Ea uitandu-se la Momu,Amphetamine si Ingrid.
-Nimic,nu e nimic nostim.A ras Momu
Nu era nimic interesant decat ca pe capul ei se afla o veverita turbata cu spume la gura care a cazut instantaneu vazand altii zombie venind atuncea a zis Momu:-Alti? Serios vin altii.Fugit in masina si calca pe acceleratie Iris.
-Bine gata boss asa facem plecam spre Moscova sa speram ca vom ajunge pana maine cu toate ca nu aveam benzina.
La 12 km se afla un alt oras care era de-a dreptul straniu . In visele mele imi ziceau prietenii sa nu intru niciodata in oras ca o sa ma astepte moartea dupa colt. Asa ca nu aveam de gand sa intru dar Amphetamine mi-a intrerupt lantul de gandire si mi-a zis:-De ce nu mergi odata in oras? A zis ea.
-Am o presimtire proasta in legatura cu acest oras si nu vreau sa intru.
Bine inteles ca am avut dreptate deoarece se nu era niciun zombie care sa sara la noi . Cu ocazia asta am facut plinul cu benzina si mancare pentru drum,am luat si niste arme pentru orice eventualitate in caz ca sare cineva la noi.:-Mai avem 3 ore de mers pana in Moscova! A zis Iris inspaimantata.
-E bine de stiut dar hai mai repede.
Erau inca pe autostrada erau la 30 de minute departare fata de Moscova dar pe drum au dat de un hotel de lux. Toti au mers inauntru unde erau vreo 20 de oameni care i-au intrebat cum au supravietuit dar Iris le-a zis sa ii lase. Doi copii au venit la Momu si i-au zis:-Hei! Esti de gasca vii in seara asta pe acoperis la ora 12:00 sa impuscam niste zombie?Au zis copii.
-Da cu mare placere! A raspuns Momu.
Era ora 23:45 si au coborat sa vada daca era ceva de mancare,Momu s-a dus sus pe acoperis vazandui pe cei 2 copii .
-Credeam ca nu o sa mai apari ! Au rasuflat usor.
-Am ajuns insfarsit. A rasuflat Momu usurat dar in acelasi timp dezamagit.
-Cu ce o sa omori zombie daca nu ai arma? A intrebat unu din baieti.
-Cu niste pumnale dar voi nu o sa mai apucati sa omodati nimica ca va voi omora eu pe voi a ranjit Momu ca psihopatul.
De jos Iris si cu Ingrid si Amphetamine au auzit zgomote . Au urcat imediat sus pe acoperit unde l-au vazut pe Momu plin de sange pe camasa ce-a alba unde i se puteau observa patratelele.
-Ce s-a intamplat aici?
-Copii astia m-au invitat sus pe acoperis si eu ca prostu am acceptat .
Iris s-a dus aproape de el dar nu avea tupeul sa il sarute asa ca a facut el asta sub clar de luna . O bucata imensa de stanca s-a ridicat in sus de unde a venit o fata care se parea ca era Avatarul . Am intrebat-o cum o cheama:-Cum te cheama??A zis Iris
-Ma cheama Cyra.A zis ea.
Era avatarul disparut de acum 2 ani care se putea fi prietena lui Momu a zis Iris in minte temuta de raspuns.
-Tu stapanesti toate elementele?A intrebat Momu.
-O Momule stii foarte bine asta,stii doar ca am fost impreuna. A zis Cyra.
Iris a inceput sa planga si a plecat de pe acoperis in camera trantind si blocand usa de tot.Cyra ca sa deschida usa a folosit pamantul care a spulberat usa din temelii demoland jumate de camera.
-Iesi din camera mea Cyra! A zis Iris.
-Si daca nu vreau ce-mi faci? A zis Cyra.
-Nu ma enerva cand sunt obosita!
-Taceti odata din gura ! A zis Ingrid nervoasa zburand-o pe Cyra direct la etajul 1.PERSPECTIVA AUTORULUI:
Iris era nervoasa si "obosita" deoarece Momu nu i-a zis ca avea o fosta iubita astfel enervand-o pe Ingrid care a zburat-o la etajul 1.
HEI STIU CA E CAM SCURTA DAR NU AM AVUT TIMP DE GANDIRE NECESARA . LASA-MI UN COMENTARIU SI SPUNE-MI PAREREA TA!
CITEȘTI
Apocalipsa.
AcciónHm...va ganditi ce ar putea insemna dar acest lucru este faptul ca lumea urma sa se schimbe in urmatorii ani.