Rośdzial tszeci czyli shkolenie idealnie dostosowamne do wjeku uczniuw

124 12 27
                                    

Kszeslowa lapa stala sobje na śrotkó polany. Byla to jedyna polana klanó gwiasdek bo neistety plemie wiecznyh łowuw wykópilo mó reszte terytorium. Skond kszeslowa lapa to wjedziala?? Poneiwarz kszeslowa lapa wje szwystko. Bonćcie jak kszeslowa lapa.

— pokasz sie ty gupi klanie pszegrywuw - poweidziala nasza kohana guwna bochaterka. - jakjusz pszywolujesz tótaj najleszpego kota w klanei to powineines sei pospieszyc i dac mu hociarz jakoms porzondnom pszepowiednie.

Wtedy scienmosci wylonil sei rudy. Rudy kot. Mjal gwiasdke naczole i barco bżytki ryj. Kszeslowej lapie znuw pszypomniala sie starszysna.

- no chej chcesz midac sensownom pszepowiednie chy znuw zmienisz sie w mickiewicza albo tylko bendziesz sie gapil?? - spytala sie kulturalnie kszeslowa lapa.

- chej kszeslowa lapo tómasz pszepowiednie - poweidzial rudy i podal jej kawalek papirusa zjakimis znaczkami.

- ale j-ja nieómjem czytac...... - smartwila sei.

- tojósz twuj problem - stfierdzil ródy i sniknol niczym ojciec kszeslowej lapy po jej narodzinah.

Wtedy nastompilo dramatyczne pszebódzenie z kszykiem™.

- kszeslowa lapo jak morzna spac naszkolenió??

Faktycznei nasza tenczowowlosa kotka spala w kotlinie szkolenoiwej, rozplaszczona niczym matka pszecientnej guwnej bochaterki z fanfikuw pod kolami samohodu. Jej kohany mentor zly kszak patszyl sie naniom jak na uposledzenca kturym byla.

- ominelo cie wyjasnianie nam tehniki oddyhania - sasmucil sie kwadratowa lapa.

- neimartw sie muj pszydupasie,, ja jeste zbyt mondra by sie uczyc - stwierdzila skromnie kszeslowa lapa.

- w takim rasie stan semnom do walki hociarz jestem doswiadczonym wojownikjem aty sostalas óczniem dopjero wczoraj - wkurzyl sie zly kszak.

- ogej - odrzekla, ónoszonc w gure kciuk kturego nie mjala.

Kszyczonc "WRAAA" skoczyla na zlego kszaka ktury zostal tak zaslepjony jej majestatycznościom rze nawet niedrgnol. Kotka poszybowala wgure jak helikopter i srobila perfekcyjne salto pszud i wtyl, poczym wylondowala na lbie zlego kszaka. Prawje rosbila mó czaszke, ale naszczenscie pozbyl sie on jej wczesniej, gdysz i tak nie byla mó potszebna.

Kszeslowa lapa kszyknela "NIEMOŻLIWE" gdy odbila sie od gómowej skury na guwce zlego kszaka i wylondowala idealnie na drzewie obok.

- widzish?? Neipokonasz mnie poneiwarz to dopjero poczontek ksionżki i zabrakloby ci guwnego antagonisty! – zly kszak zasmial sie zlowjeszczo.

- takis pewny?? - poweidziala, czójonc jak bódzi sei wniej moc guwnej bochaterki. - byc morze ty jestes ode mnie wjenkszy, objektywnie silniejszy, starszy, mash wjeloletnie doswiadczenie i posycje zastempcy klanó, ale nie mash czegos warzniejszego........

- czaszki?? - sprubowal zgadnonć.

Kszeslowa lapa skoczyla wgure robjonc 115 fikołkuw i pentelke. Wszyscy oneimjeli, nawet nicniesnaczonce postacie pobochne.

- Guwnobochaterstwa™ i sily pszyjaśni™!!!!!!– wykszykla, londójonc na z jakiegos powodó odslonientym brzuhu zlego kszaka tak cienżko, rze ten asz wyplół nerke. W sensie tohyba byla nerka ale neijeste pewna.

- łał kszeslowa lapo bylas niesamowita tesz hcialbym tak profesjonalnie mordowac swyh mentoruw - zahwycil sie kwadratowa lapa.

- fenkju - odrzekl nasz tenczowowlosy mordęca.

Szwyscy posa oczywiscei politycznom lapom gratólowali jej tak jeszcze pientnascie godzin asz wkoncu kszeslowa lapa stwiedzila rze ma dosc plebsu i sobje poszedla.

- to bylo neizle,, mala - rosleg sie nagle pszystojny glos za niom.

To byl.... Dżoszowa lapa!!

- n-n-n-neijeste mala uwu! - odpyskowala, rómjenionc sie tak barco rze asz bylo to widac przes jej fótro.

Barco mósiala sie starac rzeby neiodpowjedziec mó najbarciej bedgrillowym sakasanym mrocznym i potensznym tekstem jaki istneije (na łotpadzie), chyli "mala to jest twoja pala". Bala sie rze po óslyszeniu tego ktos jeszcze wsadzil byjom do wjenzienia.

Rómjenionc sie tak otbiegla by znuw powciongac swiatlo ksiemszyca.

Zly kszak ómjeral tak jeszcze kilka godzin pochym pszyszla andrzejowa duda i naklejiła mó plaster.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 04, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

WYBRANA czyli na 115% oryginalne fanfikszyn o wojownikachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz