Gerçeklik değiştirmenizi (sizi daha motive ettiği ve bilinçaltınızı kuralladığı için) kolaylaştıracak birçok şey vardır. Bunların en yaygınları: Su içmek, çikolata yemek, duş almak gibi eylemlerdir. Bunlar zorunlu değildir, birçok yerde zorunlu gibi gösterilse de. Subliminal dinlemek, olumlama yapmak, gün içinde sanki shift'lenmişsiniz gibi davranmakta bunların içindedir. Bu şeyleri çeşitlendirebilirsiniz, bunun için bilinçaltınızı programlamalısınız/kurallamalısınız. Örnek olarak bir tarih belirleyebilirsiniz, diyelim ki 10 Temmuz'da shifting yapacaksınız; kendinizi 10 Temmuz'dan önce kurallayın. Kendinize "10 Temmuz gecesinde shiftleneceğim" deyin, ve o günün öncesinde shifting denemeyin (enerjinizin düşmemesi adına). Olabileceklere inanamazsınız. Olumlamaların etkisi çok büyük, imkansızı basitleştirirler. Bu yüzden daha çok olumlamalı şeyler yapmanızı öneririm. Örnek olarak çikolata enerjinizi arttırdığı için yeniliyor, peki ya buna olumlama ekleseniz? "Bu çikolatadan her ısırık alışımda shifting yapmam daha kolaylaşıyor" diyerek shifting'i kolaylaştırabilirsiniz. Ki aslında shifting'in zorluk seviyesi yoktur, kişiden kişiye göre düşünce yapılarıyla değişir. Kimisi bilinçaltını shifting'in çok kolay olduğuna tam anlamıyla inandırmıştır ve ilk denemesini bırakın, gözünü kapattığı gibi gider. Kimi de shifting'i ilk gördüğünde kafasında oluşturduğu ön yargılardan dolayı gitmekte biraz daha zorlanır. Fakat bilirsiniz ki yargılar da kırılır.
Kısacası olumlama yapmanız işinizi daha da kolaylaştırır. Shifting'e temelinden bakarsanız aslında ne kadar basit bir şey olduğunu göreceksiniz. Yazdığın script'i oku, gözünü kapatıp olumlama yap, oradasın.
BONUS: Her gün shifting denemeniz shifting'i başarma şansınızı düşürebilir. Enerji kaybetmemek adına aralıklarla denemeniz tavsiyemdir.
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Rehberi
RandomShifting Rehberi 🍁 | TÜRKÇE | yazarından.. Shifting için aradığın her şey bu rehberde!