Началото

12 1 4
                                    


Г.т.н. Хриси

Бях на работа ,вече стана десет часът. Свалих престилката си и си измих ръцете. Най-сетне работното време свърши. Радвам се ,че тази вечер нямаше проблеми в ресторанта. Тъкмо излизах от ресторантът и щях да се сблъскам с един наш редовен клиент.

Аз:Извинете,заповядайте.

Намджун:Аз се извинявам. Да не ви е свършила смяната?

Аз:Да , най-сетне ще се прибера .

Намджун:Починете си. Дано вече нямате такива случки като вчерашната.

Аз:Благодаря ,дано. Лека вечер.

Намджун:И на вас.

Излязох от ресторантът. Намджун беше единственият мъж,който се бе заел със педофилите във нашият район. Вчера вечерта един клиент се държеше супер странно, но не му обърнах особено внимание. След като му сервирах той си позволи да ме шляпне отзад. За радост Намджун се появи от някъде и не се стигна до нищо сериозно.

Ходех по тротоара спомняйки си всички такива случки. Чудех се ,защо за бога всички педофили се лепят на мен? Какво съм направила,че да заслужа всичко това?

Мъж:Хей сладурче ,на къде така?

Мъжки глас ме извади от мислите ми. Вдигнах поглед а пред мен беше застанал мъж висок някъде метър и деветдесет . Около четиридесет годишен.

Аз:На мен ли говорите?

Мъжът:Да миличка ,искаш ли да се позабавляваме!?!

Аз:Объркали сте се на 16 съм.

Мъжът:Сериозно? Толкова си голяма. Вече имаш нужда от татенце.

Каза доближавайки се до мен. Аз се отръпнах.

Аз:Какво говорите? Господине имам работа трябва да се прибера.

Говорех ходейки назад ,той тъкмо протегна ръка към мен и аз се спрях в нещо..... Или някой.

Намджун:Какво си мислиш че правиш?

Чух гласът на Намджун зад ухото си. Боже благодаря ти. Отдръпнах се и застанах зад него.

Мъжът:Нищо приятел просто-

Намджун:Не ме наричай приятел . Какво си мислеше,че ще ѝ направиш?

Прекъсна го той. След секунди шест момчета се появиха от някъде и двама от тях награбиха мъжът .

On the hunt for pedophilesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora