0.1

1.3K 48 0
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar yazacağım hikaye diziden bağımsızdır...(konuları aynıdır fakat bir süre sonra Zeyno egeden başka bir şey düşinmicek onla uğraşcaktır)

"bu ezikler hale gitmedi mi"
"Babamla konuştum da o bir şey yapana kadar bizim keyfimiz bozulcak "
"İş bize düştü yani "
"Aynen öyle egecim "

İlk işlerini yapmaları gerekeni yapmışlardı vefanın adını temize çıkarmışlardı asıl önemli olan kalmıştı geriye katil kim? Vefanın canına canice kıyan kişi veya kişiler kimdi ?

"Ali"
"Efendim "
"Bu katili nasıl bulucağız yani açık vermiyorlar verseler bile bütün okul onların arkasında yani şu okulda herkes bize düşman güvenebilceğimiz tek bir kişi yok"
"Bilmiyorum zeyno bilmiyorum tek bildiğim cemrenin de bize yardım edeceği "
"Ya sen o kızı kaç gündür tanıyorsun da güveniyorsun Ali söylesene bi yada ona yakın olmak için vefayı mı kulla-
"Ne diyorsun Zeyno sen ne diyorsun ne saçmalıyorsun "
"Orasını sen söyleyeceksin alicim "
"Gençlik sakin olun biraz "
"Ne sakini ya senin arkadaşın buraya gelme amacımızı aşıyor "
Genç kız sinirliydi yıllarca sevdiği çocuk başkası ile yakınlaşmıştı zordu tabi farkındaydı her şeyin Ali ona Ümit vermemişti her zaman kardeşi olarak görüyordu ama genç kız duygularına hakim olamıyordu en çok da nu sinirini bozuyordu
"Genç kız arkadaşları ile küsüp tek kalmıştı işte şimdi başı belaya girmişti "
"Berk siktir git şurdan "
"Ege duydun mu gidecekmişiz "
"Bunlar seviyor berkcim böyle şeyleri dağdan gelip bağdakini kovarlar "
"Gel gösterim canım ben sana dağdan gelmeyi gel "
genç kız egenin hem tehdit ediyor hemde üstüne yürüyordu
"Daha önceki dayağımı hatırlarsın hatırlamıyorsan hatırlattim "
"Zeyno gel buraya "
"Sinan bırak "
"Ya kızım dur bir  en diyor bu lavuklar "
"Oo sinancım biz arkadaşı yalnız gördük geldik hal hatır soralım dedik "
"Öyle mi berkcim dikkat et de hal hatır sorarken hal hatır sorulacak hale düşme yürü zeyno gidelim "

Genç kız kolunu sertçe çekti "yardımına ihtiyacım yoktu arap"
"Zeyno yapma Allah aşkına Ali'yle Aran bozuk diye benle mi bozucaksın "
"Ben kimseyle aramı bozmadım Sinan "
"Tamam her neyse hadi sınıfa gidelim "
"Sen git gelicem ben "
"Başını belaya sokma Zeyno "
"ya tamam git hadi "

Genç kız buraya gelme amacını unutmayacaktı her ne olursa olsun her saatini katili bulmak için harcayacaktı "hazal"
"Zeyno bırak her şeyi öğrendin işte ne istiyorsun daha "
"Bak korktuğunu biliyorum bana sadece olay yerini sadece olay yerini o sana tecavüz etmeye çalışan kişi nerde yaptı bunu "
"...."
"SUSMA SÖYLE HAZAL EN AZINDAN BUNU YAP"
"spor salonunda Zeynep bak kimseye sakın söyleme benim söylediğimi sakın bak"
"Tamam kes "
Genç kız kolunun tutulması ile irkilmişti
"ne yaptığını sanıyorsun sen "
"yürü"
"ya bırak "
"Yürü yoksa "
"ne yoksa söylesene "
"HAZAL ÇIK "
"Çıksın egecim çıksın seni nasıl dövdüğümü görmesin sonra olmayan delikanlılığın düşer "
"kaşınma kızım "
"kaşınıyorum kaşısana yiyorsa "
Ege genç kızın boynunu sıkıp duvara yapıştırması bir oldu şimdi çok yakınlardı tehlikeli bir yakınlık
"Bana bak kızım senin atarın bana sökmez bu okuldan gideceksiniz siz buraya ait değilsiniz"
Genç kız boynundaki elden kurtulup çocuğa daha çok yaklaştı "ya gitmezsek ki gitmicez vefanın katili bulunana kadar gitmek yok egecim şansına küs "
Ege söyleceklerini söyleyemiyordu boğazında düğümlenmişti korktuğundan değil tabiki kızla olan yakınlığından, kızla olan temas yüzünden böyle olmuştu bu yakınlık ikisine de iyi gelmemişti kendini ilk toplayan Zeyno olmuştu kendini toplar toplamaz da oğlanın bacak arasına tekme atmıştı "ah"genç kız çocuğun saçından tutup kafasını geri çekti "kaşınan sensin kaşıyan ben bu değişmicek egecim üzgünüm "

"Noldu oğlum burda "
"Arkadaşınız kaşındı kaşıdım da siz yardım edin bi beyinsiz egoistler "
"Ege?"
"Ne bakıyon Berk gelsene kaldır "
"Sen kızdan dayak mı yedin "
"Dayak felan yemedim düzgün konuş sinir etme beni "
"Tamam sakin relaks "
"Sen bu kızı neden bu kadar taktın hayır yani Ali varken Sinan varken"
"ÇAĞRI SAÇMA SAPAN İMALAR YAPMA HAZALI SIKIŞIRMIŞTI GELDİM YARDIMA "
"Birincisi ben ima yapmadım ikincisi "
"Ya durun bir oğlum hazal bir şey söylemiş mi "
"Ne bilim Berk ben "
Berk hızlıca çıkmıştı sınıftan şuan tek derdi hazalı bulmaktı
"Gençler Sinan kalk konuşmamız lazım "
"Konuş gülüm "
"Sanırım beni istemiyor oldu o zaman sonra konuşuruz "
"ZEYNO"
"ne var ben senin gibi güvenmiyorum herkese "
"ne konuşcaksan konuş hadi "
"cemren iki dakika yalnız kalabilir alicik neyse hazala o akşam saldıran kişi spor salonunda saldırmış "
"Bu bizim ne işimize yarayacak peki "
"Kamara kayıtlarına bakarak o kişinin kim olduğunu bulucaz ali aşk seni aptallaştırmış"
"İyide müdürün odasına nasıl gircez "
"Bilmiyorum Sinan düşüneceğiz orasını "

şimdiki plan müdürün odasına girmekti ama nasıl ne şekilde yapacaklarını bilmiyorlardı...

İlk bölüm olduğu için kısa oldu baya bölümler ilerledikçe uzar...oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum

EGZEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin