0.2

884 51 9
                                    

herkese selammm oylarınız ve yorumlarınızıı bekliyorummm

"Plan bu mu yani gizlice gir al"
"Evet bu beğenemedin mi ali"
"Planı sonra konuşuruz ders beden hadi spor salonuna "

Ali'yle Zeynonun arası açıktı daha doğrusu Zeyno mesafe koymuştu zeynonun koyduğu mesafenın nedenini Ali anlam veremiyordu
"Geldi ezikler "
"hocam arkadaşlar top ne biliyor mu ya veya spor salonunun da nasıl oynandığını felan burası onlara 3,4 beden büyük de "
"Top pardon toplar karşımızda kural da bilmiyoruz direk dalıyoz biz biliyon mu"
"Kızım bak düzgün konuş "
"Sende anca tehdit var egecim gerisi yok "
"Dua et kız-"
"Ege yeter gel buraya "
"Bak sahibin çağırıyor üzme onu "
"ÇOCUKLAR YETER OKULDA OLDUĞUNIZU UNUTMAYIN "
"Hocam"
"Çağrı tamam sus şimdi bir maç yapıcaksınız basketbol üçer kişilik iki takım oluşturun "
"Bizimkisi belli zaten Ege ben çağrı "
"merak etme bebe bizimki de belli Ali ben Zeyno "
"Zeyno "
"he lan Zeyno noldu korktun mu "
"Ne korkcam kızım maça girersen sağ çıkamazsın "
"Orasını görücez ege "
"Bana bakın bebeler boşuna oynamicaz herhalde iddasına oynuyoruz "
"tabiki arapcım biz kazanırsak siz bu okuldan gitceksiniz "
"Eğer biz kazanırsak da siz beyinsiz egoistler etek giyeceksiniz "
"Büyük oynuyorsun demek "
"severim büyük oynamayı egecim "
Maç başlamıştı aliler büyük farkla kazanmış berkleri oldukça sinir etmişti özellikle zeynonun aldığı sayılar ve sondaki yaptığı şey egeyi oldukça sinir etmişti
"gıcık kız"
"Noldu la bebeler ezildiniz "
"Hile yaptınız "
"Ağlamayın la "
"İddayı hatırlayalım o zaman dimi biz kazanırsak etek giyceksiniz "
"la şimdi ben etek getirim diyicem de bende etek yok biliyon mu ama isterseniz ninemin eteklerinden getirim yakışır size"
"ya sabır ban-"
"Yarın etekler ile bekliyom sizi özellikle seni egecim çok yakışacak emimim "

Berkler oldukça sinirlenmiş deliye dönmüştü "etek felan giymicez olm dimi "
"Saçmalama çağrı bana kimse benim okulumda etek giydiremez "
"Berk gönder şunları artık o kız elimde kalcak bak"
"Tamam cözücem bir şekilde buraya geldiklerine pişman olcaklar merak etmeyin "
"İnşallah "
"Hadi gidelim sınıfa "
"Siz gidin gelicem ben "
Ege hepsine sinir oluyordu ama genç kıza ayrı bir sinir oluyordu ne yaparsa yapsın karşılık alıyordu zeynonun korkusu yoktu kimseye eyvallahı da yoktu .
Soğuk suyla duş aldıktan sonra kendine gelmişti derse geç kalmak istemiyordu devamsızlıkları yüzünden annesi ile papaz olmuş zaten açık olan araları daha da açılmıştı soyunma odasından çıkıp sınıfa doğru yöneldi kızların soyunma odasının kapısı aralık kalmış sesler geliyordu tanıdığı bir sesti bu kapının aralığından baktığından tahmin ettiği kişiyi gördü genç kız sıkışan eteğin fermuarına ediniyordu"hayır yani nasıl sıkışırsın sen oraya nasıl çıkacaksın şimdi etek giymemek için bir sebep daha işte pantolon varken etek ne hem " genç kız beline dokunan eller ile irkildi "sen ?senin ne işin var burada pis herif "
"Yardıma geldim "
"Gerek yok çık şurdan "
"İtiraz etme işte ikimizde geç kalıcağız derse "
"Gidebilirsin Sana bekle diyen yok "
Genç adam gülümsedi
"Hadi ama yok yazılmak istemezsin dimi ?"
"Sanane?"
"İyi be napıyorsan yap "
"sana mecbur kaldığım için kendimden nefret ediyorum"
Genç adam kısa uğraş sonunda fermuarı sıkıştığı yerden çıkarmıştı genç kızın kokusu onu mest etmişti genç kızın baş döndürücü bir kokusu vardı "hadisene oğlum "
"hallettim "
"sağol teşekkür ederim ama hale Sana gıcığım "
"Duygularımız karşılıklı varoş bebesi "
Ege ile zeynonun sınıfa birlikte girmesi dikkat çekmişti tabiki
"hayırdır "
"Söyle çağrı ya içinde kalmasın "
"Orasını sen söyliceksin egecim güya nefret ediyordun kızdan "
"Öyle zaten "
"Sen kimi yiyorsun ya"
" bak çağrı saçma sapan konuşup insanin sinirini bozma hem sanane oğlum sanane benden ondan ne yaptığımızdan sanane?"
"bana ba-"
"Herkes yerlerine hadi çocuklar ders başlıyor "
Bedenin ikinci saatini sınıfta işliyorlardı Önder hoca yakında olacakları sınav hakkında konuşuyordu

"La Zeyno siz niye bir geldiniz "
"Bir felan gelmedik sınıfın önünde karşılaştık "
"Bana bak civciv sen bu çocuğa aşık mı ol-"
"çüş yavaş gel manyağa bağlatma insani Arap "
"Sinan ve Zeynep konuştuğunuza göre konuyu biliyorsunuz kalkın bakalım ayağa "
"Hocam gerek yoktu "
"Sinan söyle bakalım ilk basketbol maçı ne zaman  ve nerde yapıldı"
"Eee  sallıyorum millatan önce  osmanlıda "
"Yuh insan az mantıklı sallar "
"zeyno güldüğüne göre sen iyi biliyorsun "
"neyi hocam "
"Aynı soru ama basketbol maçı diğil futbol maçı ne zaman nerde yapıldı "
"Baba pardon hocam bir kıza futbol sorusu sizce de saçma diğil mi"
"Yo diğil neden olsun "
"İlk resmî uluslararası futbol maçı 30 Kasım 1872 günü, İngiltere ile İskoçya arasında Glasgow'da gerçekleştirildi ve 0-0 sona erdi"
"Doğru aferin demekki neymiş çağrıcım ön yargı her zaman yanlışmış "
"Pışt çağrı "
"ne var Ege"
"Yüzündeki şu göt olmuş ifadeyi görmek istedim o yüzden çağırdım "
"Egee "
"Tamam sustum "
Genç kızın çağrıyı mors etmesi egenin hoşuna gitmişti "niye gülüyorum lan ben "
"la sincap ne diyon "
"ben onu sesli mi söyledim "
"Havassızlıktan eror yaptı diyecem sınıf da hava var iyi misin ege bakırköyü arayalım mı "
"Hava var da kötü hava var be zeynocum sizin gibi varoşlar yüzünden temiz havayı biz alamıyoruz "
"Sen kuş beyninle bana laf mı soktun "
"Siz haddinizi aşıyorsunuz ama "
"Konuştu iftiracı pislik "
"Yeter ne konuştunuz be "
"Berk arkadaşlar kaşınıyor da diyorum ki kaşısak mı"
"gelin de kaşıyın hadi yiyorsa "
"Asıl kaşınan sensin ege "
"Belkide senin beni dövmen hoşuma gidiyor "
"Egee sınırını aşıyorsun "
"Hoşuna mı gitti yoksa soyunma odasına yaptıklarım "
"ne saçmalıyon lan sen"
"Orasını zeynoya sor dimi Zeyno "
Genç kız egenin üstüne atlamıştı saçını yoluyor aynı zamanda dövüyordu "gebertirim oğlum seni GEBERTİRİMM "
Egenin canı yanmasına rağmen gülüyor hoşuna gidiyordu genç kız üstünde iken nasıl düşünebilirdi ki hem canının yandığını Ali berke Sinan da çağrıya girişmişti

"Durun çabuk noluyor burada dur napıyorsunuz siz okuldasınız okulda çabuk müdürün odasına çabuk "
"Çok güzel çocuklar aferin bu kaçıncı kavga Ben size durun dedikçe durmuyorsunuz şimdi alın cezalarınızı napıyorsanız yapın  kızım senin ailene neden ulaşamadık "
"hocam benim annem öğleden önce uyanmaz babam uzun yol şoförü ulaşmanız imkansız hem onlar alışık zaten siz bana verin götürem "
"Hocam"
"Baba?"
"Ben Zeynep sarının babası aradınız yakındım geldim sorun ne yine ne yaptı bu serseri "
"İstanbul'a gelip eve gelmemek çok güzel "
Genç kız ne kadar sessiz de söylese söylediğini ege duymuştu "bir sorun mu var "
"Sanane ege"
"Hocam valla ben bıktım kendi haline bıraktım ne ceza verecekseniz de verin şu allahın cezasına yeter bıktırdı hem annesi hem bu "

Genç kızın gözleri dolmuştu ama ağlamicaktı güçsüz görünmek ona göre diğildi

Selamlarrrr herkese iyi okumalar düşüncelerizi merak ediyorum yazarsanız sevirinim

!hatırlatma (dizideki gibi tekli oturmuyorlar)

EGZEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin