part 1-the beginning of the end

32 1 0
                                    

Szia! Y/n vagyok. Egy átlagos 19 éves,nagyon átlagos élettel.
Nos,elég kicsi városban élek és ritka a bűnözés. Szépen szólva,60 éve volt az utolsó gyilkosság,azóta semmi.
Nem vagyok istenfélő,sosem voltam. De ma este el fog kelleni az imádkozás..
Mint kiderült,a város háromnegyedét lezárták,mert 3 gyilkos barangol arrafelé,és megölték a fél várost. Éppen 22:03 van,a barátnőmnél vagyok.
-Ezek csak gyilkosok,miért kéne fêlnem? Amúgyis,simán lekaratézom őket!-mondta az én drága legjobb barátnőm. Majd aznap este meghalt.
Nade tekerjünk vissza egy kicsit.
-igen,elhiszem hogy leversz 3 erődön felüli felnőtt férfit akiknek ráadásul fegyvereik vannak.-nevettem el magam
-jó.. y/n,most viccet félretéve,vigyázz magadra..ígérd meg!
-megígérem. No,de most tényleg megyek haza,késő van.
-ne kísérjelek el?
-nem,te csak maradj itthon. Nehogy elkapjon egy ijesztő gyilkos ouOuuOouuu!
-y/n,ilyenkor rohadtul nem vagy vicces,tudod?
-leesett babe. Na megyek haza,szia,aludj jól,ne ölesd meg magaad!-léptem ki az ajtón,a dzsekimmel a kezemben. Azért csak ősz van,nem?

~20 perccel később~
-otthon,édes otthon.-dobtam le magam a kanapéra,kifáradva,ugyanis 20 percnyi séta nem semmi.
-ANYUUU,MIT FŐZTÉL?-ordította a kistesóm.
Édesanyám nem hallotta,s ezért én adtam választ:
-itt pirítós szag van-szippantottam bele a kissé sós illatba,ami a konyha felől áramlott.- de öcsi,neked nem kéne aludnod? Már lassan fél 11 van!
-de még nem akarok aludnihiiih..
-muszáj lesz,holnap suli. Mostál fogat?-kérdeztem,miközben kísértem fel a lépcsőn az én drága öcsikémet.


-mi ez a hang?-kérdezte Hoodie.

Írói megj.:nem tudom a nevét,oké,ik,van Tim,Toby,valami Brianre emlékszem,might be wrong tho-

-Tim,biztos jó háznál járunk?..
-igen. Ez a 36os..-válaszoltam,ahogy a tompa nevetêseket hallgattam bentről.-itt gyerekek lesznek. Azokkal végezzetek gyorsan,valami csaj kell a Mesternek.
-igenis Mr.Megmondóember. De most,miért végeznénk velük gyorsan?..-kérdezte a kis naiv Toby
-hogy ne visítozzanak össze vissza,azért.
-de a szülők is visítani fognak-
-hoodie,kérlek,fogd be. Nekik be tudjuk tömni a szájukat.
-a gyerekekét is be tudnánk.-mondta Toby,negint.
-hes got a point
(Nem-angol tudással rendelkezőknek:igaza van)
-jó,nem érdekel. A gyerekeket gyorsan kinyírjátok,a felnőtteket megkötözitek,a csajt meg kiütitek. Ennyi.

Beszélgetés és halk dühöngéeek hangját hallottam kintről. Mikor kihajoltam az ablakon megnézni,hogy mi az,hirtelen szúró fájdalmat éreztem a tarkómon,majd elájultam. Az utolsó,amit láttam,az az,ahogy a kisöcsémet szívenszúrják..hárman vannak,ezt megtudtam. De ezután kiesett az emlékezetem,nemtudom mi történt.
Talán 2 nap múlva egy aprócska szobában ébredtem,ami kicsit úgy nézett ki,mintha mindig is emberek fogvatartására lett volna kitalálva. Sárga falak,sötétfa bútor,és megszáradt vérfoltok a padlón és a falakon.
Majd belépett valaki a szobámba. Nem sokkal lehetett idősebb nálam. Ő volt az,aki leütött. És bántotta a kisöcsémet..
-szia. Tim vagyok. Ne félj,nem bántunk. Már ha. Na mindegy,csak azért vagyok itt hogy odaadjam ezt. A Mester küldte.-majd idedobott egy papírt
A papír,ami tulajdonképpen egy levél volt,pontosan ezekkel a szavakkal beleírva:
,,tisztelt Slenderman! Újabb zavarás,újabb kívánsággal előállva. Terméketlen vagyok. Nos,a feleségem nagyon szeretne egy gyereket..ha tudna segíteni nekünk esetleg..persze nem ingyen. Megteszünk bármit."
Majd a levél másik oldala:
,,igazán? Bármit? Semmi sincs ingyen ezen a földön. Fizetségként,vagy a felesége,vagy ön nem éli túl. Amennyiben nem fogadja el,számolni fog a következményekkel."
-szóval..*szólitottam meg az épp kifelé igyekvő fiút-tulajdonképoen Slenderman az apám?..
-nem,közel sem. Nincs egy génetek. Termékennyé tette apádat. Ennyi. Apádék elváltak,apuci nem akart téged,nem akart meghalni érted,és így jutottunk ide. Nem fizetett a saját életével,most pedig megfizetnek. Elvesztenek téged. Az még eldől,hogy mi lesz a sorsod.-és ebben a pillanatban lépett be egy kb 5 méter magas ember,arc nélkül,csápokkal a hátából kilógva,majd az előző fiú távozott
-Y/n! Milyen jó,19 éve először látlak. Érdekes,nem? Összefüggés. Te féltél a legjobban a gyilkosoktól,majd kiderül hogy neked is gyilkos véred van! Hm,nagyszerű.. gyönyörű nagy lány lettél..meghagylak. nem kell meghalnod a szüleid bűne miatt. -hadarta az egészet,szünet nélkül. Majd a talán legfiatalabb fiú,talán Toby a neve,megjelent mögötte
-M..mester..Nina megint le akarja szúrni Jeffet,azt ordibálva,hogyha az övé nem lehet,hát ne legyen senkié-mesélte a fiú,majdnem szétpattanva a nevetéstől.
-hh..mindjárt megyek. Y/n,majd még szót váltunk.-s ezzel kiment a szobámból. Ezzel együtt feltűnt a maszkos srác,aki ahogy elmondta,Tim,egy tálca kajával.
-én csináltam. Reggeli. Remélem annyira nem szörnyű..-és odaadta a tálcát. Belekóstoltam. Tipikus angol reggeli,bár azthiszem amerikában vagyunk..
-tényleg,azt sem tudom hol vagyok..-vetettem fel élesen és hirtelen a kérdést .
-te kérlek most a házunk pincéjében vagy. A várost nem mondhatom el.-ezzel a mondattal villámsebességgel kiment a szobámból,szinte repült,alig láttam hogy mozog a lába.
A reggeli kimondottan jó volt. Talán nem olyan mint otthon,de megteszi. Gondolom nem kezdő séf,mivan,ha az egész helyre ő főz?..
Majd újra bejött a magas,kicsit frusztráltan,egy fiú pulcsijának kapucniját fogva.
-Jeff,mutatkozz be y/n-nek. Jeff körbe fog vezetni és mivel nincs jobb dolga,ezért utána fel is takarítja a házat. Igaz, Jeffrey?!
-i..igen..-habogta a fiú.- gyere velem.  Vagy ne tedd,nekem mindegy-nyújtotta ki a nyelvét,egyenesen az arctalanra célozva- majd valamikor megkapod a szobád. Vagy nem,nemtudom. -s ezzel a mozdulattal elviharzott,a kezeivel legyintve,hogy kövessem. Ezt tettem,követtem,bár nehéz volt fenntartani ezzel a tempóval. Gyorsan megmutatta a ház minden szegletét,majd elment takarítani,kissé dühös arckifejezéssel.
Otthagyott a konyhában. Láttam,ahogy az a Toby egy lánnyal beszélget. Fura volt. Óraszemű. A pulcsis fegyvereket tisztítgatott,csak a maszkos ült egyedül,bámulva maga elé. Odaültem mellé,mondjuk úgy, máshol nem volt hely. Vagy csak nem akartam máshova ülni. Érdekes lett volna maszk nélkül látni. Unatkozom. Túl nagy a csend. Otthon sosem volt csend..
De talán kellett ez a kis hangoskodás nélküli óra,kezd megtanítani arra,hogy magamra maradtam.
Majd olyan másfél óra maga elé bámulás után megszólalt.
-mit nézel ennyire?-majd felemelte a maszkját. Wow..helyes..de egy gyilkos, y/n,verd ki a fejedből!
Annyit hallok,hogy elneveti magát.
-mi olyan vicces?-
Abbahagyta a nevetést
-elpirultál.
-mi? Én? Elpirulni? Hhhhhogymi? Szerintem rosszul látsz..-teljesen zavarban voltam.
Egy fiú,szőke hajjal leült mellém és a fülembe suttogott:
-all eyes are on you..
(Minden szem rajtad van/minden szem téged néz)
-mi rosszat mondtam?..
-Timbe egy lány volt eddig szerelmes. Megölte.
-igen,és honnan veszed hogy szerelmes vagyok?-
-csak rád kell nézni. Bámulod mint újszülött birka a kaput. Egy birka akit le fognak vágniiii~ -felállt mellőlem,és ment játszani egy minimum 10 éves gépen.

(Ez mára így 1108 szó,holnap megpróbálom azt a hatezret,most borzalmasan fáradt vagyok és még a borítót is meg kell rajzolnom:( joeeejt/estet/reggelt/delutant,jo olvasast meg minden)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 04, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

just some killers [MASKY X READER]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora