#19

693 72 46
                                    


-

momo
asagi in

dahyun
ne

momo
hazirlan asagi in

dahyun
neden

momo
date cikcaz

dahyun
beni bekletme dedim de bu kadar da hizli beklemiyordum daha bu sabah yaptin randevu teklifini

momo
olabilir
asagi incen mi
hazirlan asagi in

dahyun
peki bekle beni

momo
yok bekleyemem
salak misin cimcime
kendi kendime mi randevuya cikayim
herhalde bekleyecegim

dahyun
haklisin pardon cimcime🥰

-

yardim edin

momo
CIKARTIYOM KIZI

mina
hayirdir nereye

momo
anasinin amina

jihyo
aa cok ayip

momo
sinirlendiriyo beni
cok ozur dilerim canlarim

sana
tamam senin yapcak isin falan yok mu gitsene sen momo

momo
gitmemi bu kadar istedigini bilseydim
hic gelmezdim
serefsiz
seref yoksunu

nayeon
olm
date mi cikiyon lan

jeongyeon
askim yukarda yaziyo ya
okuma yazman yok mu

nayeon
popoppop uh uh

mina
ney

momo
arkadaslar azcik fuzel sozler soyleyin de dahyuna diyim datemizde

tzuyu
of soyle bi seyler iste
hepinizin sevgilisi var zaten
bi benim yok cok gerginim

momo
tamam
🥰👍

-

telefonuma bakarken arkamdan biri sarıldı. "çok bekletmedim değil mi momi?"

"hayır bekletmedin." kollarını ayırmaya çalıştım. ona dönüp ben de ona sarılmak istiyordum. ama dahyun inatla daha sıkı sarılıyordu bana.

"hey dahyun! ben de sana sarılmak istiyorum ama." dudaklarımı büzdüm belki daha kolay ikna ederim diye. sarılmayı bırakmadan dudağıma minik bir öpücük bıraktı.

"ne zaman kaçıyoruz okuldan?" orasını tamamen unutmuştum. "daha güzel bir şeyler giymek isterdim ama okuldan kaçacağımız için rahat bir şeyler giydim." sonunda bana sarılmayı bırakmıştı ve benim de dahyun'a sarılma fırsatım olmuştu.

"saçmalama, böyle de çok güzel olmuşsun. ayrıca okul olmadığı zaman yine çıkarız randevuya." dahyun beni kafasıyla onaylamış ve elimi tutmuştu.

"her ne kadar bu randevuyu bana çıkma teklifi etmek için ayarlamış olsan da... şimdi de sevgili sayılmaz mıyız?" bak ne kadar rezil bir insan olduğum aklıma geldi yine. çıkma teklifi edeceğimi ona söylemiştim dimi?

"çıkma teklifi etmem senin için bir sürpriz olsaydı daha güzel olurdu ama... yine de sayılırız galiba."

"olsun, seninle birlikte olduğum sürece sorun yok." bana bakıp kocaman gülümsemişti. ben de ona gülümsemiştim "o zaman okuldan kaçmaya hazır mısın?"

"sorman hata." dediğine kahkahayı basmıştım. "neye gülüyorsun?"

"sanki dublajlı bir amerikan filmindeymiş gibi konuştum." dahyun omzuma acıtmayacak şekilde vurmuştu. "hey dostum, canın cehenneme!" ikimiz de söylediğinin komikliğinden dolayı kahkaha atmıştık.

"okuldan kaçmak yerine sabaha kadar burada kahkaha mı atmaya mı karar verdiniz?" arkamı döndüğümde tzuyu'yi görmeyi beklemiyordum.

"tzuyu? neden burdasın?"

"sadece sizin mi manitaniz var sanıyorsunuz? benimki de okulun dışında. onunla buluşacağım."

"sakin ol şampiyon. tamam gel sen de bizimle." dahyun önden önden yürümeye başlamıştı. tzuyu dahyun'un arkasından bakarken kulağıma fısıldadı. "bu niye dublajlı konuşuyor amınakoyim."

tzuyu de bizimle birlikte okuldan çıktıktan, daha doğrusu kaçtıktan sonra, yanımızdan ayrıldı.

"sence gerçekten sevgilisi var mıdır?" dahyun'la el ele tutuşmuş yürüyorduk. hala nerede çıkma teklifi edeceğimi bilmediğim için biraz gerilmiştim.

"hey? bir sorun mu var? suratın asık gibi." dahyun elimi bırakmış ve önüme geçip ellerini sallamaya başlamıştı.

"yok hayır. sadece... biraz kararsız kaldım."

"ne konuda?"

"seni, senin kadar güzel bir yere götürmek isterdim. ama bu evrende senin kadar güzel başka bir şeyin olduğunu düşünmüyorum. bu yüzden gerildim." dahyun kızarmıştı. böyle çok tatlıydı, minik bir domates gibi olmuştu.

"uhh, tamam o zaman şöyle yapalım..." ellerimi tuttu ve gözlerini sıkıca kapattı. "momo, benimle sevgili olmak ister misin?"

yiycem ben bunu, yerim, çok tatlı.

dahyun'u kendime doğru çekip sıkıca sarıldım. "sorman hataydı zaten..."

-

düzyazıda bok gibi olduğumu yine anladım. bu arada yaklaşık üç haftadır falan bölüm atmadım fakat hem tercih dönemimdi hem bayramdı derken bi de benim kuzenimin de tercih dönemi derken(üni sinavi) kafa kalmadı yemin ediyorum😭😭 bir daha bu kadar uzun süre bekletmeyeceğim sizi 💕(tr klavye acik kalmis resmi oldum🥰)

dorm/dahmoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin