°•_ Ты просто будь со мной и всё оя, всё оя _•°_فقط با من باش چون همین کافیه_
" سلام.. اینجا ساعت 4:36 دقیقهی بامداد به وقت سن پترزبورگه و من کیم تهیونگ با یه پادکست دیگه در خدمت شما هستم.. "
پخش شدن صدای آشنا و محبوبی که این روزها جز لبخند محو و کوچیک گوشهی لبهای قلوهای و کبود مرد نمیکاشت، باعث شد دستش رو سمت ضبط ماشین ببره و چند درجه بلندترش کنه...
" اگه پشت فرمون هستین یا درحال انجام کارهای حساس، لطفا به این قسمت از مجموعه پاکستهام گوش نکنید و برای روز دیگهای موکولش کنید چون قراره مثل همهی چهارشنبههای قبل، یکم روان و افکارتون رو به من بسپارید تا آرامش رو بهتون تزریق کنم..."
مهم نبود که اون پسر از شنوندهش چی خواسته، چون مرد بزرگتر تنها رو صندلی شاگرد نشسته و رانندهش درحال هدایت ماشین بود..
پس فقط سرش رو به پشتی صندلیش تکیه داد و بدنش رو همونجا ریلکس کرد..
حس میکرد گوش دادن به این پادکستها معتادش کرده..یادش میومد روزهایی رو که دوست چشم سبزش میگفت مراقب گوشهات باش چون زیاد از حد درگیرش شدی ، و واقعیت هم همین بود..
جوری صدای آرامشبخش مردی که خودش رو کیم تهیونگ معرفی کرده بود، روی افکار پیچیده و درهمش تاثیر میذاشت که حتی از ملاقات کردن و حضوری دیدنش هم مثبتتر عمل میکرد.." میدونم به احتمال زیاد، بعضی وقتها که از سرکار میرسید یا از تفریح، خیلی خسته به نظر میاین.. میدونم به احتمال زیاد روزها و شبهایی بودن که هیچکار خاصی انجام ندادین ولی بیش از اندازه جسم و روانتون خستهس و تنها چیزی که طلب میکنه، خوابه.. جای تعلل اونجاییه که موقع درازکشیدن و تو تخت رفتن انتظار یه خواب آروم و راحترو دارید ولی نه تنها خواب به چشمهاتون نمیاد، بلکه باعث کلافگیتونم میشه... "
مردی که درحال گوش دادن به آوای دلنشینِ موسیقی بیکلام پشت حرفهای تیهونگ بود، سری بالا و پایین کرد تا نشون بده حق با مرده خوشصداست.
" گاهی اوقات جسم خستهتر از هر زمانی فقط به خواب و استراحت نیاز داره ولی مغز اونو پس میزنه.. شما میدونید زمانی که ذهنتون مشغوله نباید به خوابیدن فکر کنید.. میدونید زمانی که در ساعات مشخصی باید به خواب برید و خودتون رو قانع کنید هر چیزی قانون خودش رو داره.. میدونید که قبل خواب باید به ترانههای انگیزشی و ارامش بخش گوش بدین تا خواب راحت تری داشته باشید یا از مکملهای غذایی مخصوص قبل از خواب مصرف کنید، پس چرا قبل از خواب انجامشون نمیدین؟.."
راهحلهایی که مرد ازشون حرف میزد، دقیقا همون تجویزهای رواندرمانی و مدیتیشنی بود که اکثر مراجعه کنندهها باهاش سر و کله میزدن..
این قضیه که مردِ ریلکس کرده هم از همین تجویزها استفاده میکرد، دور نبود..
YOU ARE READING
🔴Şilver Đevil II🔴
Fanfiction🔴مسیح همیشه دربارهی قدیسههای گناهکار هشدار میداد ولی هیچوقت جرعت نکرد راجع به پرستیدن راه نقرهای، چیزی به زبون بیاره🔴 ژانر : مافیا ، بی دی اس ام ، اسمات ، روانشناسی ، رومنس کاپل : نامجین ، تهکوک نویسنده: @mohanaaaaaa وضعیت آپ: فصل دوم/ پایان...