!!INFO!!
!!DIT VERHAAL HEEFT SPICY SCENES ALS JE WEET WAT IK BEDOEL EN GROF TAALGEBRUIK. GEWOON DAT JE DAT WEET!!
!!OOK VEEL SPELLINGFOUTEN IK BEN GEEN SPELLINGPRO OFZ + NA HOOFDSTUK 5 GAAT HET VEEL BETER WORDEN BEAR WITH ME!!Vandaag gebeurd het. Vandaag begint mijn nieuwe leven.
Ik rende de trap af. "Hoi mam!" Me moeder draaide om. "Hoi schat, ben je helemaal klaar?" Ik knikte en wijsde naar me tas en bagage.
"Ik weet dat een nieuwe school stom kan zijn..maar omdat je een kamergenoot krijgt wordt het zeker weten makelijker met vrienden maken." Ik knikte en knuffelde me moeder.
Toen ik los liet pakte me moeder haar autosleutels. Ik zette mijn spullen in de achterbak.
We kwamen aan bij de grootste school dat je ooit kon bedenken. "We zijn bij de school appartementen." Dat shockeerde me even. Dit was zo'n groot gebouw!! Me moeder helpte me de bagage naar me kamer brengen.
Ik klopte op de deur. Er kwam een laten we zeggen niet netjes meisje tevoorschijn. "Oh sorry ik wist niet dat je zo vroeg zou komen! Ik heb me vriendje hier is dat erg..?" Ik deed me schouders naarboven. "Maakt niet uit!"
Ik ging naar binnen en zag een jongen zitten niet lang later kwam dat meisje weer bij m zitten.
Ik pakte rustig me spullen uit. "Heb je geen merk kleding ofzo?" Ik keek op. "Nee hoezo?" Ze keek verbaasd naar me. "Deze school is vol met rijke mensen eigenlijk ben jij de enige zijn die geen merk kleding heeft." Ik houdde me schouders op en ging veder met uitpakken. "Wil je naar het openingsjaar feestje komen?" Ik keek op. Nu al uitgenodigd? Dat is snel. "Ja sure." Zei ik. "Dan zoek ik wel een jurkje voor je uit." Ze trekte me met haar mee en ging in haar kast duiken. Ik zag dat ze heelveel kleding had.
Na een tijdje had ze een rood jurkje. "Leuk?" Ik keek er goed naar. "Is wel leuk." Het was een kort jurkje maar kan wel indruk maken. Niet dat ik populair wil zijn maar ik wil wel vrienden. "Ik ga dan omkleden." Zei ik en ging gelijk naar de badkamer. Ik deed het jurkje aan en deed wat makeup op.
Toen we allebei klaar waren leerde ik haar meer kennen eigenlijk is ze best aardig en haar naam is 'Veronica'.
"Dus hier is het?" Veronica knikte. Het was ergens in een groot huis. Je kon zien dat de persoon die dit huis in bezit heeft steenrijk is.
We gingen naarbinnen. Paar mensen stonden te zoenen en andere zaten te praten. Sommige waren aan het dansen op de dans vloer.
Toen vier jongens binnen kwamen keek iedereen op. En als ik zeg iedereen bedoel ik ook de zoenende koppels.
Alsof Veronica wist dat ik het ging vragen. "Dat zijn de vier meest populaire jongens van school godelijk om naar te kijken maar onbereikbaar voor ons." Ik keek naar Veronica toe. "Godelijk kun je wel zeggen." Zei ik met een grijns. "Maar even serieus deze mannen breken je hart in mini stukjes niet eens twee." Ik knikte. "Laten we wat te drinken halen." Veronica stemde met me in en we gingen samen naar de bar.Toen er opeens drama onstond. "Ik meen het adian verlaat me nou niet!!" Schreeuwde een meisje uit ik zag de vedriet in haar ogen. "Een water graag." Vroeg ik aan de meneer achter de bar. Hij gaf snel al het glas met water. "Ik hoeft je niet je bent gewoon een sletje waar ik gebruik van maakte niets meer." Dat brak me hart om te horen hoe kon iemand zo zijn ik pakte me glas water stevig vast. Toen Veronica nee schudde. "Niet doen Dominique." Het boeide me niet meer
Ik ging achter het meisje staan en gooide het water op de jongen. "Oh sorry!" Zei ik poeslief. "What the fuck!"
Hij keek naar zijn kleding. "Je verdient haar niet klootzak." Ik pakte het meisje op en ging naar Veronica toe. "Laten we je naar de wc brengen om je optefrissen!" Het meisje knikte en liep mee.
Ik pakte wat papier en veegde haar tranen weg. "Ik heet Daisy trouwens."
Veronica kwam terug met wat makeup spulletjes. "Ik heet Dominique en dat is Veronica." Veronica legde wat makeup spullen neer voor Daisy. "Dominique ga alvast naar de bar om drinken te pakken voor ons asjeblieft."
Ik liep naar de bar als antwoordt. Maar ik wou terug lopen toen ik de vier jongens naar me toe zie lopen. Ik schrik als ik zie dat de boze jongen met hun zie lopen. Kut kut kut en ze lopen nog deze kant op. Ik sloeg mezelf vanbinnen. "Is dit die meid?" Ik keek naar boven. En ik zag naast die jongen van net een andere godelijke alien staan die is vast de leider want leiders staan vaak in de midden.
"Wat interessant."
HALLOOOOOOO!
BEDANKT VOOR HET PROLOOG TE LEZEN HET IS NU NOG KORT MAARRRRRR DE NORMALE HOOFDSTUKKEN GAAN TOT 1000-2000 WOORDEN WORDEN SOWIESO. DUSSS BEST LANG SOMS HEB IK MEER IDEEËN DAN DE ANDERE KEREN DUS DAAROM GAAT NIET ELK HOOFDSTUK EVEN LANG ZIJN.
JE LEEST
Mijn excuus
RomanceDominique is een meisje en ze gaat naar de meest rijke school ooit. Waar alleen steenrijke mensen heen kunnen gaan dus Dominique heeft veel geluk. Toch gaat al haar plannen in de soep als ze de leider van de godelijke populaire jongens ontmoet. Dit...