"Lorenzo stop met zo te doen!" Schreeuwde ik uit. Hij keek achterom.
"Met wat?"
Ik zag dat hij boos was maar wanneer is hij niet een keer boos. "Zo te doen."
Zei ik geïrriteerd.
Hij negeerde me en liep weg.Ik voelde me best verdrietig maar ook erg boos. Hij kan me echt niet zo behandelen als zijn slaafje.
Ik weet niet waarom maar toch zegt mijn hoofd de hele tijd. Ik hou van hem, ik heb hem nodig. Maar nu weet ik zeker dat ik hem haat. Hoe durft hij zo'n grote mond te hebben. Hij doet ook altijd zo boos tegen mij terwijl ik niets gedaan heb tegen hem. En bij anderen meisjes gedraagt ie lief enzovoort. Alles wat hij niet bij mij doet maar wat ik toch wel wil.
Ik ging terug naar het feestje en pakte wat te drinken. Ik dronk erg veel ik weet niet hoeveel alcohol ik op had maar het was erg veel dat weet ik zeker.
Opeens zag ik Kaden in me richting lopen. "Sorry voor daarnet." Zei ik schuldig. Ookal ben ik boos op hem. Ik kan het hem niet kwalijk nemen. Mensen schrikken als ze zien hoe Lorenzo met me omgaat. Zelfs ik. Altijd boos en gemeen tegenover me doen. Hij pakte opeens iets uit zijn zak. Ik zag dat hij zijn telefoon eruit pakte."Voer je nummer in."
Opeens voelde ik wat warms op me wang. Kom op Dominique ga nu niet voor niets blushen. Ik pakte zijn telefoon en voerde mijn nummer in. Van binnen schreeuwde ik het uit. Vind hij me nou leuk? Maar toch dacht ik nog aan Lorenzo die me toch niet leuk vind.
"Dankje." Zei hij met een glimlach en wat gelach. Ik snap dat wel als iemand met een rood hoofd net als een tomaat naast je zit terwijl je alleen je nummer geeft.
Opeens kwamen Daisy en Veronica rennend op me af. "OMG hij vind je leuk." Zei Daisy toen. Nou dat zou ik willen maar ik geloof ze wel hoor. Veronica duwde opeens daisy zachtjes. en ze keek me aan met twinkelende ogen. Daisy en Veronica gingen allemaal vragen stellen. "Vind jij hem leuk?" En "Heeft hij je uitgevraagt?"en nog veel meer.
Toen ik plots dacht aan Lorenzo.. Wat mis ik hem eigenlijk waarom ben ik niet met hem meegegaan.."Halloo aarde naar Dominique?" Zei veronica terwijl Daisy vlak voor me gezicht met haar hand aan het zwaaien was. "O." Is het enige wat uit me mond kwam. Toen opeens het gevoel in me opkwam om snel wegtegaan en snel naar Lorenzo te rennen. Het werd te groot. "Ik moet gaan." Ik stond snel op. "Huh Dominique?" Ik kan Lorenzo niet uit me hoofd halen en hoe harder ik het probeer hoe dieper de gevoelens worden. "Waarom ga je weg?" Zeiden Daisy en Veronica in koor. "Ik moet gaan." Ze keken erg verbaasd naar me. "Dominique waarom?" Zei Daisy lichtelijk geïrriteerd.
"Sorry." Zei ik kort af en ik rende het feest uit.Ik hoorde Daisy en Veronica nog wat roepen. Waarom doe ik dit...Waarom denk ik steeds aan hem. Mijn hoofd ging alle kanten op.
Een kant was dat ik met hem zat te kussen en je weet wel zat te doen. En de andere kanten waren meer over toekomst hij en ik met kinderen terwijl ik kinderen met al mijn hart haat.Toch bij de gedachte werd ik warm.
Ik Hoorde Lorenzo achter me. Daar zag ik hem staan hoor. De enige echte lorenzo. Hij keek ergens. Maar door de donker wist ik niet waar.
"Wat is er?" Zei ik zachtjes. "Wil je een lift?" Wat?? Vroeg hij nou of ik een lift wil..Ik weet zeker dat hij iets van me wil. . "Ja ik wil graag een lift eigenlijk."
Toen ik zag dat hij tegen een andere meisje praatte. Keek ik snel weg. Ik ben beschaamd en ik liep steeds sneller weg.
Zie je Dominique hij houd niet van je het is een kant liefde. Dus doe niet alsof hij je leuk vind. Ik liep langs de weg. Ik deed me best om niet aangereden te worden.
Toen ik opeens een auto zachtjes achter me zag rijden. Ik keek er niet naar ik durfde het niet. Ik liep snel op tempo maar de auto volgde me op mijn tempo. "Wat de fuck waarom volg je me?" Schreeuwde ik naar de auto. Een man stapte uit en pakte me vast. Ik spartelde en stribbelde tegen. De man deed een doekje voor me mond. Toen er een auto stopte. zag ik Lorenzo er uit stappen en de man hard slaan. Opeens werden mijn ogen snel wazig. En langzaam viel ik in slaap door iets heftig.
Lorenzo pov:
Ik keek naar hoe een auto irritant zat te rijden.Het meisje naast me zat de hele tijd aan me shirt te trekken.
Ik lijk net een kleuter juf.Ik zag opeens de auto voor ons stoppen een man stapte uit. Ik wou toeteren maar opeens hoorde ik opeens gegil en ik schrok en stapte uit. Ik rende naar waar het gegil vandaan kwam.En ik zag Dominique tegen stribbelen en spartelen. Ik liep op de man af en sloeg hem.
Hij kwam met een harde klap op de grond. Ik pakte Dominique en zetten haar tegen mij aan. Ze viel in slaap. Die man heeft waarschijnlijk iets gedaan.
Ik liep met haar in me armen naar de auto. Het meisje keek boos. "Ga je nu al met een ander meisje?" Vroeg ze fake verdrietig. Wat een arrogante bitch. Ik wou echt dat iemand die meer empathie voor iemand heeft me vriendin wordt want dit gaat niet werken. "Kan je je bek eens dicht houden voor een keer?" Ze schrok van me uitbarsting.
De weg terug naar de appartementen was niet heel lang. Ik legde Dominique in me bed neer en ik ging liggen op me kamergenoots bed.
Ik kon niet slapen ik dacht steeds aan Dominique. Waarom krijg ik haar opeens niet uit me hoofd?
Val ik nou voor haar?
YOOO DANKJEWEL VOOR 40 READS!! IK HOU VAN JULLIE. IK WIST EIGENLIJK NIET WAT IK MOEST DOEN MAAR IK BEGIN NU MET DAT ZE GEVOELENS VOOR ELKAAR KRIJGEN IK WIL ZE ZOIEZO VOOR HOOFDSTUK 12 BIJ ELKAAR. NATUURLIJK KOMEN ER OOK WAT OBSTAKELS MAAR IK KAN NU AL ZEGGEN IK HOU VAN DIT BOEK EN IK WIL DOMINIQUE EN LORENZO HET LIEFST NU AL ELKAAR HEBBEN SNAP JE. IK HOU OOK ECHT VAN DE LORENZO POV MISSCHIEN GA IK HET VAKER DOEN.
JE LEEST
Mijn excuus
RomanceDominique is een meisje en ze gaat naar de meest rijke school ooit. Waar alleen steenrijke mensen heen kunnen gaan dus Dominique heeft veel geluk. Toch gaat al haar plannen in de soep als ze de leider van de godelijke populaire jongens ontmoet. Dit...