○Hoofdstuk 3○

20 3 1
                                    

We zaten nu al een tijdje uit de badkamer. Lorenzo was woest.

"Sorry." Zei ik. Lorenzo keek op. "Waarvoor? Veronica is degene die dit heeft gedaan." Gelukkig is hij niet meer boos op mij. Maar toch is hij boos.

Na een tijdje ging ik weer terug naar me appartement. Veronica lachde toen ik de deur open deed. "Het is niet grappig!" Zei ik met een boze toon. Veronica stopte gelijk met lachen.

"Ik zat daar vast met een man die half naakt was met zijn sickspack open om het te zien van kom dat zien!!" Spotte ik uit. Veronica begon te lachen. En ik merkte nu pas op wat ik zei.
                                ☆
"Rise and shine eerste school dag!" Zei Veronica. Opeens was ik klaarwakker toen ik het herinnerde. "Hoe laat is het?!" Schreeuwde ik uit. Veronica schrok. "Rustig maar het is nog maar half 7." Ik liet een opgeluchte zucht gaan.

Ik zat in me eerste les wiskunde.
Was niet heel moelijk ik vind dit hoofdstuk best makkelijk. Maar dat komt denk ik omdat het een nieuwe hoofdstuk is en de eerste les ervan..

De bel ging en we hadden pauze eindelijk!!

Ik zag Lorenzo met een meisje te zoenen. Iedereen zat te juichen en blij te zijn. Is toch niets nieuws hem zien zoenen? Maar toch brak er iets in me hart.

Ik zag Lorenzo haar weer uit de kus brengen en hij keek mijn kant op. Hij glimlachde en ging veder. Wat de fuck. Hij wist dat ik het niet wou zien. Hij moest het weten anders deed hij niet zo.

Ik moest weg. Boos trapte ik de vuilnisbak om.

Eenmaal buiten begon ik in een hoekje te huilen. Mijn brein begon te zeggen dat ik niet eens met m had enzovoort.

Uiteindelijk stopte ik met huilen. Wat moet het mij boeien. Ik heb niet eens gevoelens voor hem. Ik stond op en zocht naar Daisy en Veronica. Ik had met hun afgesproken daar en misschien ben ik zeven minuten geleden weggegaan.

Toen ik langs een groepje meiden liep werd ik opeens op de grond geduwd. "Is dit dat meisje?" Zei een achterlijke kut stem. "Ja zij stond boos te kijken naar mij en Lorenzo."

Opeens werd er aan me haar getrokken en me hoofd naar achter gezet. "Wat moet je van Lorenzo." Ik begon bijna te lachen de manier waarop ze dat zei.

Ik begon haar te negeren maar ze trekde harder aan me haar. "Niets ik hoef niets van hem." Zei ik me een fake glimlach. "Lieg niet!" Schreeuwde het meisje naast haar. "Ik lieg niet en als je dat wel denkt is het niet mijn probleem." Ze liet me haar los en liep weg met haar minions ofzo. Wow dat was snel.

Beetje dom eigenlijk hoe ze doet. Ik borstelde me haar een beetje en stond op.

Ik liep terug naar de katine waar Veronica en Daisy vast zijn. Ze keken naar me in shock. "Wat is er?" Zei ik. Ze stonden op en begonnen me te knuffelen. "Wat is er nou?" Zei ik een beetje geïrriteerd. "Nou Dominique Lorenzo heeft een vriendin en ik zie aan je gezicht dat je zat te huilen en Danielle zat erover te lachen."

Ik werd boos. "Wat boeit dat mij nou." Ik deed me armen overelkaar en liep weg. Ik heb nu geen zin om voor niets in die katine ruzie gaan maken. Waarom moesten ze dat zo hard op zeggen. Lekker gillen. Ik haat het hier. Iedereen is gemeen en kut.

Ik kwam aan bij mijn appartement en ging op me bed zitten. Ik zette me favorite liedje op. Sunmi  heartburn.
Het boeide me niet zoveel dat ik naar de les moest in twee minuten.

Ik begon mee te zingen en voelde me een beetje beter beginnen te worden. Maar ik kan hem toch niet leuk vinden. Dat kan niet ik ken m amper. En hij is duidelijk blij met die danielle. En ik hoef geen jongen die me toch niet wil. Ik begon op me bed te liggen en te denken en te denken. Wat nou als ik wegga dat kan. Maar wat gaat iedereen dan van je denken. 'Oh zei vond Lorenzo leuk en toen ze hoorde dat hij een vriendin had ging ze weg.'

Opeens hoorde ik dat de deur opengaat. Veronica stond in de deuropening te kijken. "Dominique we gaan naar een feestje om je hoofd van Lorenzo af te zetten!" Ik keek op ze keek schuldig maar vasteberaden. "Oke." Toen Daisy binnenkwam gerent sleurde ze me mee naar me kast. "Waar gaan we voor Dominique  sexy of gewoon normaal?" Ze deed wat poses terwijl ze dat zei. Ik lachde en pakte een blauw jurkje. "Perfect." Zei Veronica.

Toen we weer bij een groothuis aankwamen realiseerde  ik dat ik dit huis eerder had gezien niet Daisy haar huis maar iemands anders huis.
Ik houdde me schouders op en ging naarbinnen.

"Hallo dames." Zei een jongen. En hij knipoogte naar ons. Wat een viezerik. Opeens ging hij dichtbij mij staan. "Hoe heet je?" Zei de jongen. Ik negeerde hem met gemak. "Playing hard to get he?" Ik rolde me ogen. Hij pakte opeens mijn middel vast.

De volgende seconde leek wel in slowmotion te gaan. Lorenzo klapte de jongen naar de grond. Ik schrok. Daisy en Veronica schrokken ook.

"Wat de fuck gebeurd hier nou weer." Die stem herkende ik. "Kaden?" Zei ik met grote ogen. Kaden keek terug. "Dominique!" Zei Kaden blij. Ik wou Kaden knuffelen maar Lorenzo kwam voor mij staan. "Wie ben jij?" Vroeg Lorenzo dwingend. "Ik ben Kaden Dominique is niets meer dan een oude vriend dus geen zorgen."

Ouch dat deed een beetje pijn.

Lorenzo keek naar mij. "Ken jij hem?" Zei hij agressief. "Ja een probleem?" Zei ik.

Nou dat moest ik niet zeggen want Lorenzo leek opeens woest. Maar hoezo danielle zit letterlijk in een hoekje te zoenen met een guy en dan komt ie bij mij zeuren.

"Heb jij niet een vriendin ga naar haar ofzo." Zei ik boos. Dat moest ik ook niet zeggen. Lorenzo pakte me arm en wou met me weg toen Kaden het tegen houdde.

Als ik zeg dat ze de meest dodelijkste staar hadden naar elkaar geloof me.

Ik probeerde me los te grijpen van bijde grepen. "Ze was toch niets meer dan een vriendin?" Zei Lorenzo boos. "Misschien ben ik van gedachten veranderd." Zei kaden boos terug.

"Wat de fuck ben ik een speeltje waar jullie om vechten ofzo."

Nu probeerde ik harder van de grepen los te komen. Kaden liet los. En Lorenzo trok me mee. "Hallo?? Laat los Lorenzo ga terug naar je vriendin." Hij keek terug en liet los.

"Wat jij wil." Zei hij woest.

HOIIII DANKJEWEL VOOR 29 READS IN TOTAAL!! LOVE YALL!!<3!!
DIT HEEFT WEL 1000 WOORDEN ALS BELOOFT IK WIL HET WAT SLOWER LATEN GAAN MAAR OOK NIET WIL HUN ECHT GRAAG BIJ ELKAAR HEBBEN!! (LORENZO EN DOMINIQUE)  IK VIND HET VERHAAL ZELF HEEL LEUK HOPELIJK VIND JIJ DAT OOK!!♡

Mijn excuusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu