jeonginden
"ya ben hildamı istiyorum hildamı getir enişte "
"ya jeongin sen ayılmadınmı hala "
"ayıldım askım ayıldımda sen şu sevgiline söyle gitsin hildamı alsın evde yalnız kalırsa korkar "
"tamam tamam kai hadi git hildayı al gel "
"ya ama beni sevmiyorki tırmalar beni"
"ya sende ne korkaksın enişte be "
"o zaman taeminde gitsin hilda ona bir şey demez olurmu jeongin "
"tamam gitsin "
"tamam hadi gidin"
_____________________________________________
"hildam aşkım kuzum çok özledim seni meleğim"
"rahatladınmı "
"rahatladım hem sen sus ordan be vik vik konuşma " taemine pis bir bakış atıp hildama sarılmaya başladım tekrardan
"çokmu seviyorsun kedileri? "
konuşan kişiye baktıgımda hgb gamingin kaptanı hyunjin olduğunu görmüştüm"evet seviyorum bu arada bir şey sorabilirmiyim hyunjin hyung"
"sorabilirsin "
"birisi bana wechatten yazdı hgb gamingin menejeri olduğunu orta koridorun emekli olduğunu söyledi canlı yayınlarımı izlemiş en yetenekli kişi benmişim ve yarın beni saat 4de konum attı oraya gel dedi cevap vermedim sizmiydiniz onu yazan? "
"evet bizdik bir ara senin canlı yayınına denk gelmiştim oyunu oynayış stilin çok iyiydi son zamanlarda bu olaylarda olunca Chan hyunga senden bahsettim sonrada sana yazdı zaten eğer senin içinde uygunsa deneme süresini geçersen bahar finallerinde senide takımda görmek isteriz"
"tüm üyeler beni istiyormu yani istenmediğim yerde duramam ben "
"istiyorlar"
"tamam o zaman yarın gelirim "
"cidden kabul edicek misin benim takıma niye girmedin ben sana teklifte bulunmuştum 1 yıl önce " diyen taemine baktım
"üyelerinde aynı senin gibi niye kabul ediyim be"
"üyelerim nasılmış peki"
"senin gibi zengin zü-
" jeonginn bi kerede ağzını tut be bebiş"
"aa niye be neyse ben uyucam odana götür beni "
"tamam gel hadi"
_____________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
&higanbana gaming&hyunin&
Fanficsıradan bir lol oyuncusu olan yang jeongin higanbana gaming'in orta koridor oyuncusunun bir kaza nedeniyle ayrılması sonucu e-spor kariyerine adım atar... bu fici falling into your smiledan hyunine uyarladım umarım beğenirsiniz çoğu bölümler farklı...