ArSev01: Ben fark etmemişimdir ve sen benim için çok uğraştıysan benim sana kör olduğuma emin misin?
Elimdeki telefona baktım, yazdığı son mesaja. Onun bana kör olduğuna eminim hem de çok. Çünkü kör olmasaydı onun yanındayken nasıl olduğumu görürdü. O yanımda olunca sorduklarında odaklanamadığımı, kalemimi her seferinde ellerimin titremesi yüzünden yere düşürdüğümü. O beni görmüyordu.
O bana kördü.Öğle arasında olduğumuz ve hava güneşli olduğu için Ece ve ben yemeklerimizi bahçede yemeğe karar vermiştik. Okulumuzun hemen arkasındaki bahçede öğrencilerin oturabileceği banklar vardı ve biz buraya bayılırdık tabi yağmur olmadığı zamanlarda.
Yemeklerimizi yerken Ece sanki bir şey hatırlamış gibi bana baktı
" Kayra, Aral öğle arasında yemeğini yedikten sonra kütüphaneye gelebilir mi? Diye sordu."
Yine kütüphane ve sadece kütüphane
" Tamamdır. Benimki bitti. Seninki de bittiyse kalkalım."
Kafasıyla onayladı
" Aynen benimki de bitti. Ben sınıfa çıkarım ya da diğerlerinin yanına giderim. Hadi."
Ben kütüphaneye gitmeden sınıfına uğrayıp dünkü denemeyi aldım. Eğer beni çağrıyorsa deneme sonuçlarımızı karşılaştırıp cevaplara bakacaktık. İlk iki de olmak ve sadece ikimizin sürekli ilk ikide listede olması daha iyi anlaşmamızı sağlıyordu. Arkadaş gibi. Sadece arkadaş.
Kütüphaneye girdiğimde onu hemen gördüm her zamanki yerimize oturmuştu. Yanına yaklaşırken kulaklıkların taktığını gördüm. Eğer kütüphanede kulaklığını taktıysa onu düşündüren çok fazla şey olmalı ki kafasını müzikle dolduruyordu.
Sırtına dokundum ve yanındaki sandalyeye oturdum. Gülümsedim o da kulaklıklarını çıkarmıştı.
"Selam" tekrar gülümseyip ona baktım
" Selam Kayra."
Sonra saatime baktım tam 20 dakikamız vardı. Ona saati gösterdim.
" Yeter bize. Zaten sana başka bir şey sormak istiyorum. Tabi sen denemeye bakalım dersen sorun olmaz."
Kafamı sağa sola salladım
" Sorun olmaz Aral. Tabi sorabilirsin biz sadece denemelerden konuşmuyoruz. Arkadaşız."
Gülümsedi ve telefonundan bir uygulamaya girdi. Instagramdı. Bana uzattı. Elime aldım ama anlamsızca ona bakıyordum. Sonra elini alnına vurdu ve
" Pardon, sana birkaç mesaj göstericektim. Senin fikrini almak istedim. Çünkü tuhaf bir olay gibi geldi bana ve anlamıyorum bu tarz şeylerden de. Sana sormak istedim."
Kafamı anladığımı belirtircesine salladım. Bana mesajları açtı ki bu benim ona anonim hesabından yazdığım mesajlardı. Anlamış mıydı ki ben olduğumu, beni mi deniyordu, yoksa sadece fikrimi mi soruyordu?
__________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Kapaklı/ Texting
RomanceSiz: Baksan mı artık mesajlarıma ne dersin ? Siz: O kadar mesaj atıyoruz bir mesaj atabilirsin? Siz: Atamaz mısın? Siz: Hiç mi? Siz: Ama atmalısın Birinci: Al attım.