(eddie nin anlatımıyla)
sabah onları eğlenirken gördüm ve açıkçası bu içimde bir dürtü uyandırdı ve bu dürtü her neyse bence birilerine kızgın gibi duruyo hem yn ye hitap şekli ne öyle çok iğrenç "güzelimmiş"bi de uyurken yn nin saçlarıyla falan oynamıştı tavuk kafalı da bişeyler var resmen ynye asılıyo ve yn bunu farketmicek bi kız değil o çok zeki pratik ve kıvrak bi zekası var onu bizim kokoş japon balıklarından ayıran şey bu işte sadece bu da değil tarzı konuşma tarzı mizahı karakteri kısaca herşeyi bu okuldaki aptallardan onu farklı kılıy-nerden nereye geldi konu artık ne yaptığımı bile bilmiyorum tek istediğim onu korumak ve özellikle de o tavuk kafalıdan..
eddie hala bize dik dik bakıyodu ne düşünüyor acaba muhtemelen billyi öldürme planları falan kuruyodur çok tatlı bakıyo amk hey böyle düşünmemin sebebi çok komik olmmasıydı eddieden hoşlanmıyorum bunu dustiler de biliyor zaten sonuçta biz "arkadaşız" değil mi?
*öğle arası zili çalar*
bu sefer büyük kozumu oynicaktım zil çaldı ve biz billyle yemekhaneye indik büyük kozum billyi hellfire masasına getirmekti çok büyük bir risk ama av olmaktan kurtulmak için bir fırsat
Yn-billy seni dostlarımla tanıştırmak istiyorum
Billy-sen nasıl istersen güzelim
bu sırada rolümü oynayıp billy nin aptal ve komik esprilerine gülüyordum çünkü amacım eddie nin bakışlarını görmek bekle bi saniye?!! sanırım amacım ben istemeden başka birşey olmuş ne yani aslında amacım avcı olmak değil mi yanlışlıkla eddie yi kıskandırmaya çalışıyorum sanırım ve bekleyin asıl sorun bu değil sorun i-işe yarıyo olması madem bi boka bulaştık devamı gelmeli ayrıca eddie nin kıskanması normal muhtemelen yeni bi arkadaş edindiğim içidir bundan eminim...
Yn-dostlarım şu masa da billy umarım iyi anlaşırsınız
Billy-sonuçta senile çok ortak yönümüz var mesela mizahımız falan benziyo beni de severler komiğim bence
Yn-e-evet evet öyle
nerdeyse gülmek üzereydim o kadar komikti ki esprileri değil onlar bok gibi bizim benzediğimizi düşünmesi komikti ve ben buna gülerken msaya geldik ve hepsiyle tanıştı herkes bana billy bi faciaymış gibi bakıyordu ve eddie hiç konuşmadı bugün sadece ara sıra sinirli bi ifade takınıp dustine arada bişeyler soruyodu o kadar ve hep billyi izliyodu ara sıra homurdanıyodu ve bana da dik dik bakmaya başladı sırıttım ve gözlerini devirip kraker yemeye devam etti ve dustin bana bi işaret yaptı demeye çalıştığı şey "daha sonra konuşalım"dı kafamı sallayıp yemeğime devam ettim ve bu sırada billy masa nın altından elime dokunuyordu bende bundan rahatsız olup saçımı düzeltiyor gibi yapıp elimi çektim ve eddie bunu fark etti....
(biraz geç geldi farkındayım özür dilerim ama kafam çok karıştı nasıl bağlasam bilemedim kusura bakmayın bu bölüm nasıl oldu umarım beğenirsiniz diğer bölümü daha çabuk atmaya çalışıcam ayrıca 500 okumayı ve 100 oyu geçtik size ne kadar teşşekkür edsem az kitabımı beğendiğiniz için çok teşekkür ederim oy atmayı ve yotum bırakmatı unutmayınn sizi seviyorumm<3333 bu sefer 447 kelimeee)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 ucube/ Eddie Munson
ChickLitbaşka bir okula nakil olmuş yeni bir ucube ona bakan büyükannesinin ölümü sonucu kuzeni olan Steve Harrington nın yanına taşınır ve ucubemizi sadece yeni arkadaşlıklar değil yeni aşklarda beklemektedir...