Πρώτη μέρα ως μαθήτρια 1ης Λυκείου

211 10 1
                                    

Πρωί δευτέρας,το χειρότερο μετά από διακοπές που βέβαια...τι διακοπές; Άλλο ένα γαμημένο καλοκαίρι που δεν έκανα τίποτα ήταν.Μάλωνα όλη μέρα με την μάνα μου,και απλά έβγαινα που και που,με την φίλη μου την  Deena.(Η Deena Johnson στενή φίλη και μοναδική της Ellie, τελείως διαφορετικός χαρακτήρας από την Ellie)Όλες τις μέρες για πέρασα σπίτι μου κοιτάζοντας το κενό, ακούγοντας μουσική όποτε έλειπαν από το σπίτι οι γονείς μου(όλες τις μέρες ο πατέρας μου δουλειά και γύριζε βράδυ όπως και η μάνα μου η οποία γύριζε από την γιαγιά μου που την πρόσεχε γιατί έχει άνοια). Έκλαιγα, έβλεπα cartoon, ταινίες,και ζωγράφιζα μόνη μου.
Αυτό ήταν το καλοκαίρι μου,τώρα πάλι σχολείο και μάλιστα σε καινούργιο γαμημένο μέρος με καινούργια άτομα που βεβαίως και δεν θα συμπαθήσω κανέναν.
Όσο ετοιμαζόμουν άκουγα το "Saparation Anxiety" από Eyedress.Έβαλα ένα γκρι φανελάκι,ένα πουκάμισο μπλε σκούρο κοντομάνικο,ένα τέρμα baggy cargo μαύρο με μια ζώνη για να μη μου πέσει και βραχιόλια με δαχτυλίδι ,να μανιτάρι κολιέ και έφυγα.

Τουλάχιστον με την Deena πάμε στο ίδιο λύκειο, οπότε δώσαμε ραντεβού στην πόρτα του σχολείου για να μπούμε μαζί μέσα.

Έφτασα κοντά στον προορισμό μου και είδα την Deena οπότε κατευθύνθηκα προς το μέρος της.Άγκαλιαστίκαμε αν και εγώ δεν είμαι πολύ της αγκαλιάς,και μπήκαμε μέσα στο προαύλιο του σχολείου.

Έγινε ο αγιασμός και άρχισαν να μας χωρίζουν σε τμήματα.Πάλι καλά είμαι με την Deena.

Πήγαμε στην τάξη για να μας δώσουν βιβλία και κάτσαμε στις καρέκλες.Έκατσα με την Deena,με λίγα λόγια μας έδωσαν τα βιβλία μας είπαν 2-3 μαλακίες και φύγαμε.Για τον δρόμο προς σπίτι έφυγα με την φίλη μου.

Ellie:Πω μαλάκα όλοι για τον π*υτσο μου φάνηκαν

Deena:Μχμ εμένα όχι και τόσο "όλοι",είπε με πονηρό χαμόγελο,είδα έναν μανα-

Ellie: Σκάσε,την έκοψα, ξέρω το γούστο σου άστο αγάπη μου.

Deena:Πφφφ

Δεν είπαμε τίποτα άλλο γιατί εκεί ήταν που φτάσαμε στην διασταύρωση,και πάμε από διαφορετικές κατευθύνσεις.Αποχαιρετιστήκαμε και με αγκάλιασε ξανά.

Όταν έφτασα σπίτι με ρωτούσε η μάνα μου πως ήταν,της είπα ψέματα ότι ήταν πολύ ωραία και ότι ήταν όλα τα αγόρια "νόστιμα"(είναι homophobic ofc δεν της έχω κάνει coming out μόνο στις αδερφές μου έχω) ΙΟΥ μη ξεράσω,έφαγα και πήγα δωμάτιο για να κοιμηθώ και να τελειώσει αυτή η γαμημένη μέρα.Για τις επόμενες ώρες απλά κοιμόμουν μέχρι το ξημέρωμα της επόμενης μέρας.

Edw teleiwse to prwto chapter,einai h prwth fora pou grafw jr gw story opote ntaj idk pws ine.

Φλόγα Where stories live. Discover now