Σάββατο σήμερα, ημέρα του πάρτυ.Η αλήθεια είναι δεν ψήνομαι και πολύ,αλλά ντάξει.
Όλο το πρωινό κοιμόμουν, τώρα η ώρα είναι 3.Κατά τις 6 θα αρχίσω να ετοιμάζομαι.
Έφαγα και έκατσα να ζωγραφίσω λίγο, έβαλα μουσική μια playlist με τραγούδια από Pixies και Blur κυρίως αλλά είχε και άλλα.Άρχισα να ζωγραφίζω ένα ξωτικό,τα αγαπημένα μου "φανταστικά" πλάσματα.Πίσω από το ξωτικό ως "φόντο" ζωγράφισα φλόγες.
Είδα το κινητό μου και η ώρα 6:30.Μπήκα να κάνω ένα μπάνιο,κάνω πολύ ώρα μπάνιο διότι κάθομαι και σκέφτομαι τι μου συμβαίνει όσο με λούζει το καυτό νερό.
Τέλος πάντων βγήκα, (ώρα 7:30) έβαλα μια punk playlist που έχω με περισσότερα τραγούδια από Dead Kennedys και Bikini Kill.
Ήμουν ανάμεσα σε δύο outfits,το ένα masc.
Πρώτο,σκούρο πράσινο πουκάμισο με καφέ σκούρο προς μαύρο παντελόνι και μαύρη ζώνη, βεβαίως με αξεσουάρ και γραβάτα (δαχτυλίδια, κολιέ κτλπ)
Το δεύτερο είναι διχτυωτό καλτσον με ένα άσπρο ριμπ κολλητό φόρεμα κοντό με μικρό άνοιγμα στο πλάι του μπουτιού(και δαντέλα).Εν τέλη αποφάσισα το πρώτο.
Ντύθηκα,έβαλα κολόνια,αξεσουάρ, γραβάτα και μπότες, έκανα το καθημερινό μου eyeliner,μαύρο μολύβι και eyeliner με mascara.Το πουκάμισο δεν το είχα μέχρι πάνω κλειστό το είχα αφήσει ανοιχτό μέχρι ένα σημείο όπου φαινόταν το μαύρο μου μαγιό τριγωνάκι.Ώρα 8:00, μέχρι να αποφασίσω πιο outfit θέλω να βάλω πέρασε η ώρα.
Όσο καθόμουν για να πάει 9παρα 10 και να ξεκινήσω σκεφτόμουν να μιλήσω ή να μη μιλήσω στην Sam σήμερα.Νιώθω ότι σαν άνθρωπος είμαι βαρετός και ότι θα με πιάσει πανικός οπότε δεν μπορέσω να μιλήσω.
Σταμάτησα να σκέφτομαι τόσο για αυτό και πήρα στα χέρια μου τις σακούλες με τα ποτά κτλπ(ώρα 8:30) και πήγα σπίτι της Dee για να ετοιμάσουμε τα πράγματα.
Όταν έφτασα με πήρε αγκαλιά ετοίμασα εγώ μια playlist ενώ εκείνη ετοίμαζε τα πράγματα που έφερα.
Έφτασε η ώρα 9:15 και οι περισσότεροι που είχαν πει ότι θα έρθουν, ήρθαν μέσα σε αυτά και η Sam.
Όλοι έπιναν μπύρες και έτρωγαν από τα σνακς που είχα φέρει.Η Dee χόρευε με τον Nick και εγώ καθόμουν και έκανα eye contacts με την Sam.
Αυτή η κοπέλα έχει τόσο υπέροχα μάτια,σκέφτηκα όσο κοιταζόμασταν (είναι λίγο πιο κοντή από εμένα είμαι 1,70 είναι 1,63).Όλοι οι άλλοι χόρευαν και μιλούσαν μεταξύ τους.
Φορούσε ένα καφέ σκούρο κολλητό φόρεμα με μαύρες μπότες και μαύρο κορσέ στην μέση της.Είχε πιάσει τα μαλλιά της κοτσίδα και είχε κάνει το συνηθισμένο eyeliner της αλλά είχε προσθέσει και άσπρο eyeliner.Oh man της ταιριάζει τόσο πολύ το άσπρο eyeliner με τα καφέ ανοιχτά μάτια της.
Πήρα απόφαση να παω να της μιλήσω αλλά εκείνη την ώρα με τράβηξε η Dee σε μια γωνιά για να μου πει:
D:Ε μλκ λέω να προτείνω να παίξουμε μπουκάλα με την ελπίδα να πέσει σε εμένα και Nick για να γίνει τίποτα.
E:WOO, ναι ρε βεβαίως και συμφωνώ κάνε το αλλά σε κάνα τέταρτο.Βεβαίως και δεν ήθελα μέσα μου.
D: Ωραία,σε αφήνω τώρα να πας στην Sam,κάνει μπαμ ότι την γουστάρεις.
E:Απλά μου αρέσει εμφανισιακά,θα έκανα φάση ξέρω γω.(Είπα εγώ,που την τελευταία φορά που έκανα κάτι με άτομο είχα feelings προς το πρόσωπο του με αποτέλεσμα να κλαίω για νύχτες γιατί νόμιζα ότι κάτι έκανα εγώ λάθος.Ενώ απλά ήταν ξεκάθαρο ότι το άτομο τους είχε ΌΛΟΥΣ απλά για καυλάντα)
Σταματήσαμε να μιλάμε και πήγα να ψάξω την κοκκινομάλλα(Sam),είχε βγει στο μπαλκόνι και κάπνιζε μαζί με ένα μπουκάλι μπύρας στο αριστερό χέρι.Πήγα και πρώτη μου φράση ήταν:
E: Είπα να έρθω να μιλήσουμε αντί να κοιταζόμαστε μόνο.
S:Χμ,καλά έκανες Ellie,μου είπε όσο με κοίταγε με ένα πονηρό χαμόγελο.Θες; Μου είπε κρατώντας το μπουκάλι μπύρας προς το μέρος μου.
E: Φέρε, ήπια λίγο και το έδωσα πίσω.
Δεν είπαμε κάτι άλλο απλά καθόμασταν και κοιτάζαμε το φεγγάρι,περιέργος δεν ένιωσα "άβολα" που δεν μιλήσουμε και υπήρχε μεταξύ μας ησυχία και ας μη την ξέρω ένιωσα εντάξει.Η Dee μένει στον 6ο οπότε είχε ωραία θέα, ολόκληρη βλέπει προς το πίσω μέρος της Ακρόπολης.
Ξαφνικά ακούω την Dee να φωνάζει:
Μαζευτείτε όσοι θέλετε να παίξετε μπουκάλα.
S:Θα πας;
Ε:Ναι της το χω πει απο πριν
S: Mhm okay τότε, έρχομαι.
Μπήκαμε μέσα, εξήγησε η Dee το παιχνίδι και τοποθέτησε ένα γυάλινο μπουκάλι μπύρας στην μέση του τραπεζιού.Το στριφογύρισε πρώτη η Anet όπου έπεσε προς την κολλητή της την Nicole.Ύστερα ο Mike ο ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ το στριφογύρισε και έπεσε στην Kristen, είμαι σίγουρη αυτοί οι δύο τα έχουν αλλά τέλος πάντων.
Ήρθε η η σειρά της Dee όπου αμέσως έπεσε προς τον Nick δεν ξέρω πως σκατα τα κατάφερε.
Η Sam μετά από αυτό φώναξε:S:OK,η σειρά μου τώρα.Το στριφογύρισε και από την αρχή με κοίταγε.Μετα από 2-3 δευτερόλεπτα σταμάτησε το μπουκάλι.
Se poi@ epese to mpoukali arage?
8a anebazw kainouria chapters ka8e ebdomada.
YOU ARE READING
Φλόγα
Teen FictionMain character:Ellie Miller,μια μαθήτρια που θα πάει πρώτη λυκείου.Στον εγκέφαλο της επικρατεί ένας χάος.Ένα κορίτσι που την ελκύουν μόνο άτομα που δεν είναι άντρες. Είναι κλειστός χαρακτήρας που ποτέ δεν αναφέρει σοβαρά τα προβλήματα της, προσπαθεί...