Okul bittiğinde herkes evlerine dağıldı. ''Ya kafeye mi gitsek'' dedi Azra. ''Aynen ya hep boş boş geziyoruz kafeye gidip bişeyler içeriz.'' dedi Furkan. Okuldan çıkıp çıkışa doğru yürürken omzuma bi elin değdiğini hissettim. Omeygat Emirhan'dı kalp ritimlerim gittikçe hızlandı. ''Acaba bugün seninle bişeyler yapabilir miyiz tatlım?'' dedi. Tabii benim korumacı Furkan cağızım durur mu. Atladı hemen'' Ya kanka kusura bakma bugünlük Melis'i biz alıyoruz yarın senin tepe tepe kullanırsın'' o sırada tabi benim Azra'm da durmaz canım benim ''Sen onu bunu boşver de tatlım ne köpek daha yeni tanıştın kızla insan ilk günden yavşamaz.'' '' Artık dayanamıyorum.'' dedim ve Azra ve Furkan'ın kolundan tutup dışarı çıkardım.
Okulun biraz uzağına geldiğimizde kollarını bıraktım'' Ya siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz okuldaki tüm insanlara ilk günden rezil olduk.'' dedim. ''Ne yani konuşmasaydıkta o itlemi gitseydin'' dedi Furkan. ''Saçmalıyorsun şuan tüm okula rezil olmaktansa o çocukla 2 saat geçirebilirdim.'' dedim. Asıl benim niyetim onunla gitmekti nede olsa çocukta çocuk yani maşallah. kafeye doğru yürümeye başladık. Furkan her defasında bir şey söyliyecekmiş gibi ağzını açıyordu. Ama yol boyunca bir kelime bile etmedi.
Kafeye vardığımızda sakin bir yere oturup siparişlerimizi verdik. Ben sadece su istemiştim olanlardan sonra moralim bozuktu. Azra hiç bir şey olmamış gibi şekerli bir türk kahvesi ve Tiramisu istedi. Furkan is sadece türk kahvesi aldı. ''ya kanka aslında yakışıyosunuz yani yalan yok ama şimdi çocuğun içini bilmiyoruz sana karşı bi yanlış hareketinde Furkan ile birlikte ağzını burnunu dağıtırız , dimi Furkan'' dedi. Furkan'ın morali baya bozulmuştu ''hıhı'' dedi ve geçiştirdi.
Siparişlerimiz geldiğinde Azra tuvalete gitti ve Furkan ile konuşma fırsatım oldu.'' Furkan lütfen böyle yapma ama çocuğu gördün yani bildiğin Bad Boy yani o yeni gelen herkese öyledir anlarsınya yavşak türlerinden.'' dedim ama aslında o çocuk için içimde uçan kelebekleri görse hayatı boyunca affetmezdi beni.'' şimdi öyle diyosunda gözümün önünde neredeyse 12 yıllık arkadaşıma yavşıyor ne yapabilirim yani çok tepki gösterdiysemde özür dilerim.'' dedi. İçim acıdı lan çocuğa. ''Özür dilemene gerek yok haklısın.'' dedim ve konu kapanması için geçiştirir bi biçimde elimi salladım.
Azra'da geldiğinde başladılar mutlu mutlu konuşmaya. Ben ise hala deli gibi o çocuğu düşünüyodum. Acaba dediğim gibimiydi herkese yavşıyomuydu. 'aman kızım boşver sana çocuk mu yok unut gitsin' dedim içimden yani ilk defa iç sesime katılıyordum.
Saat 6,5 olmuştu hesabı ödeyip eve doğru yürümeye başladık. ben Azra ile kalıyodum. Furkan ailesiyle yaşıyordu. Furkan'ı bize davet ettiğimde çok işim var diyip geçiştirdi hala ne için böyle olduğunu biliyordum. ''Peki ısrar etmiyeceğim ne zaman istersen gelebilirsin.'' dedim ve sahte gülümseyip apartmana girdik.
Eve girdiğimizde ayakkabılarımı çıkartıp rahatladık çok yorulmuştuk. Bugün okulun ilk günü olduğu için hocalar ödev vermemişti. Bizde bunu Azra ile fırsat bilip film açmaya karar verdik. Azra film seçerken bende patlamış mısır patlattım ve yanında kola getirdim. film izleyip bitirdiğimizde saat 11.47'ydi hemen yataklarımıza geçip uyuduk çünkü benim acil bi şekilde rüya görmem lazımdı. Gece uyanmıştım. Saat 02.38'di ama rüya falan görmemiştim bir tık üzüldüm. Su içip geri yatağıma girdim ve rüya görmeyi umut ederek yattım. Yattım saat 08.12'de uyanmıştım alarmı 08.15'e kurmuştum. 3 dakika uyumadım düşünebiliyor musunuz.
Ben uyandığımda Azra zaten çoktan kalkıp hazırlanmıştı. Okulda ne buluyorsa çok heyecanlıydı. Bende hemen hazırlandım ve çıktık. bisikletlerimizi aldık ve Furkan'ın evine doğru sürdük. Yolda giderken yavru bir köpeğe rastladık. Yavru köpeği bisikletin sepetine koydum ve Furkan'ın evine doğru gittik. Onlara geldiğimizde'' Bu köpeğin bu günlük sizde kalma fırsatı var mı? Okuldan dönüşte alıcaz da.'' dedim. ''Anneme sormam gerekli.'' dedi ve içeri girip sordu galiba. Geri geldiğinde annesinin izin verdiğini söyledi. çok mutlu olmuştum. Zaten Furkan'ın annesi yani Hacer teyze bana çok iyi davranıyordu. Yani tek ben değil kadının kendisi öyle çok hoş ve iyi bir kadındı. Köpeği Furkan gile bırakıp okula gitmeye başladık. Okula geldiğimizde Emirhan karşıladı bizi. kulağıma eğilip ''Güzelim bugün meşgul olma çıkışta seni bir yere götüreceğim.'' dedi. Ben orada utancımdan yanaklarımın kıpkırmızı olduğu farketmeden Emirhan yanağımdan makas aldı ve sınıfa doğru gitti. Emirhan üzümlü kekim sen bana böyle davranırsan ve böyle bakarsan ben senin için her işimi ertelerim be aslan parçası HGHDJFDFJDJFGDFJ. Neyse ciddileşelim en azından bunu içimden söylemiştim.
Sınıfa girdiğimizde bana ''Yani eğer annen baban izin vermezse gelmeyedebilirsin.'' dedi bilmiyordu bazı şeyleri. ''Annem ben 2 yaşımdayken ölmüş babamda bana bakamadığı için dayımlara bırakıp kaçmış yani annemde babamda yok dayımlarda yaşıyordum taki liseye geçene kadar liseye geçincede Azra ile ev tuttuk orda kalıyoruz.'' dedim. ''ben gerçekten özür dilerim.'' dedi ve önüne döndü. ''Alıştım artık çok işlemiyo.'' dedim önüme döndüm. Ders bittiğine kahvaltıya indik. ''Benim pek iştahım olmuyor'' bu saattlerde dedim ve geçiştirip yemedim.
Azra ve Furkan yiyince hemen sınıfa çıktık. Dersin başlamasına 10 dakika vardı. Ve hala Emirhan gelmemişti. Bende bunu fırsat bilip defterini karıştırmaya başladım. Bir kaç sayfa geçrikten sonra bugün yazdığı şeyi gördüm 'E kalp M'.(bilgisayardan yazdığım için emoji koyamıyorum anlayın artık HGFHDJMGUJHFG) Hemen sınıf listesine baktım.
-Ayşe Azra Behiç Çağla Deniz Damla Efe Emirhan Furkan Hazal Kerem Masal Melisa Melis
Ve bir kaç kişi daha yani şöyleki adı M harfi ile başlayan tek kız ben değilim ve 2 tanede erkek vardı yani 5 kişi nerden bilelim belki çocuk gay neyse şuanki ben olma şansım iyice düştü %20 bu ne demek benim olma olasılığım çok düşük neyse modumuzu düşürmeyelim dedim ve sırama geçtim. Ders başlamıştı.
NASIL OLMUŞ AŞKLAR
BOL BOL YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN
GECENİN BU SAATİNDE ATIYORUM KB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NASIL DERLER BİLİRSİN
ChickLitMELİS'İN OKULDAKİ BELALI ÇOCUĞA AŞIK OLMASI VEEEE.......