ALDATILMA

18 1 19
                                    

Okuldan çıkışta Azra ve ben hızlı hızlı eve yürüyorduk. ''Ya knk durun biraz.'' Furkan'ın bize seslendiğini duymamıştık. ''Hey kime diyorum ben yaa.'' bu sefer duymuştuk. Arkamızı döndüğümüzde dibimizde belirmişti.

''Ne bu haliniz dalgın dalgın yürüyosunuz.'' dedi Furkan sanki bir şey ima edermişcesine. ''Saçmalama knk istersen yorulmuşuz bugün.'' dedim ve Azra'nın kolunu tutup hızlı hızlı eve doğru gittik. 

Eve geldiğimizde ikimizde çantalarımızı attık ve koltuğa kendimizi attık. ''off bugün neydi ya öyle.'' dediğimde Azra'nın duymadığını fark ettim ve hızlıca dürttüm. ''Knk ne yapıyosun ya ödüm koptu kızım.'' dediğinde sinirlenip ''hayal dünyasına dalmıştın ne yapayım olm.'' dedim

''Evet ne var hayal kuruyorum kurt bakışlımla benle uğraşacağına azıcık mutlu olda hayatımızı yaşayalım.'' dedi. ''Haklısın valla kalk kız yürüyüşe çıkalım hem Furkan üzüldü biraz onuda çağırırız.

                                             0563*AŞKLAR CENNETİ grubuna dahil oldunuz 

0563*: Selam kızlar ne yapıyorsunuz .

MELEĞİM: Siz kimsiniz be ne oluyor.

0527*: Korkma güzellik Behiç ben.

0563*: Kerem bende

SİZ: Bizim numaralarımızı nereden aldınız.

0563*: Furkan'dan aldık.

MELEĞİM: Neden aldınız peki.

0527*: Güzelim sen böyle soru sormaya devam edicek misin?

MELEĞİM: oha bi dk gzlim drkem

SİZ: Kitlendi bravo.

0527*: Ne yani doğuları söylemeyelim mi?

SİZ: Söylede böyle değil yani 

SİZ: 2 dk durun bi şunu çözeyim.

0563*: Siz aynı evde mi yaşıyorsunuz?

SİZ: Evet, bi sorun mu var?

0563*: Yo bebeğim sordum yani. 

SİZ: İyi 

0563*: Behiç ağla benimki seninki gibi kitlenmiyor.

0527*: Seninki heyecanlanmıyorsa ben napim.

SİZ: Off sıkıldım biz dışarı çıkıyoruz sizde gelirmisiniz?

Kurt bakışlıM: Tamam olur geliriz nereye gidiceksiniz?

SİZ: Okulun karşısında bi park var oraya gidicez.

ENİŞTE: Okey anlaştık geliyoz.

''Knk güzelim dedi düşünebiliyor musun.'' dedi evin için koşarken ''Ya zaten hoşlanıyodu ne abarttın hem bana da bebeğim dedi ne var yani.'' dedim ona göre çok sakin bir tavırla. ''Abarttım mı saçmalama neyse çabuk hazırlanalım güzel olmamız lazım.'' dedi artık koşmayı bırakıp. ''aynen ya ilk buluşmada çirkin gitmeyelim biz her zaman güzelizde güzelliğimize güzellik katalım barii'' dedim ve kendi odama gittim havayı aldırış etmeden elbise giymiştim diz kapağıma geliyordu ve kirazlıydı.

Azra'da odasından çıktığında şoka uğradım eşofman ve crop giymişti ''Sen ne yaptığını sanıyosun çok alakasısız çabuk git elbise giy.'' dedim azarlar bir şekilde.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NASIL DERLER BİLİRSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin