-Aşkım kim gelmiş?
Ben bu cümlenin şokunu yasarken aslında gelene kadar beni aldatmadığını ummuştum bunu şimdi daha iyi anlıyordum.
"Aşkım mı hayırdır Emre biz açık ilişki yaşıyoruz da haberim mi yok?"
"Yok aşkım yanlış anladın"
"Neyi" dedik diğer kızla aynı anda Emre düştüğü duruma lanetler ediyordu kim sevgilisini aldattığı kızla sevgilisine basılırdı ki Tabiki Emre Salağı
"Allah belanı versin inşallah Emre bundan sonra karşıma çıkma rezil herif!" Deyip yürümeye basladım arkamı dönüp unuttuğum bir şeyi söylemek için ağzımı açtım "ha bu arada önce eşyalarımı kargolayıp sonra sevişmenize devam edersiniz" dedikten sonra kulaklığımı takıp yürümeye basladım
**
Hala yürüyordum hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı ama takmıyorum ucunda ölüm yok ya aklım Emrenin nasıl böyle bir şerefsizlik yaptığındaydı üstünden biraz zaman geçtikten sonra acısı geliyorduYürüye yürüye aspendos'a gelmiştim e madem geldim gireyim deyip merdivenlerden inmeya basladım o sırada kulağıma ilişen şarkıya eşlik ederek merdivenleri bitirdim düşündüm de ben hep mutsuzken dans ederim şimdi niye etmiyim ki? Kendi ic sesimin haklı olduğuna karar verip şarkının slow ritmine ayak uydurarak dans etmeye başladım.
Ayten Alpman'ın tek başına şarkısıydı.
Dans ederken çevrede gözlerimi gezdirdigimde bazı insanlar "ne yapıyor bu?"der gibi bakıyordu ama açıkça söylemek gerekirse hiçbiri umrumda değildi.
Şarkı bitti dans bitti. Bir ara tekrar gözlerim etrafta dolaşırken bir çift yeşil gözün bana baktığını görmüştüm. O diğer insanların aksine ne yapıyor bu diyerek bakmıyordu tuhaftı. Zaten bu aralar herkes tuhaf.
Bir basamağa oturup şarkı dinlemeye devam ettim.
**
Havanın iyice kararmış olması bana artık bundan gitmem gerektiğini fısıldıyor.Diye geçirdim içimden ve oturduğum yerden kalkıp çıkışa doğru ilerledim.Nazın evine doğru gidiyorum ama geçtiğim yerler karanlık izbe mekanlar. Kafamı çevirdiğimde uyuşturucu satan insanlar, onlardan uyuşturucu alıp hayatını mahveden gençlerle doluydu. Az ilerde 3 tane adam kaldırımda oturuyordu kafaları güzeldi belliki onları takmadan önlerinden geçicektim ki birinin seslenmesiyle durdum.
--------------
Ve yeni bölüm uzun bir aradan sonra farkındayım bölüm araları uzun en kısa zamanda bu sorunu gidericeğimi umuyorum.
Okuduğunuz için teşekkürler
Sormak istediğiniz soru varsa veya karakterler hakkında görüşlerinizi mutlaka bekliyorum
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayinn🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Şans
Romanceİlk tanıştığımız gün dans ediyordum.Diğer günler ben dans etmiyordum fakat seni her gördüğümde kalbim dans etmeye başlıyordu.