Evet bu gün birden fazla bölüm atmayı düşünüyorum bebeklerim.
Seversiniz sever slsls.
İsterseniz buraya başladığınız tarihi bırakabilirsiniz ♡
Hadi başlayalım.
........
*ufukcanyiğit*
-ufukcanyiğit hikayene yanıt verdi.
Naber?Cevap vermek ve vermemek arasındaydım. Ama bana eğlence çıkardı. Dudağımdaki gülümseme ile cevap yazdım.
-Eywallah. İyidir, senden naber ?
Hemen görüldü olmadı susun. Mesaja cevap verip diğer hikaye yanıtlarına bakmaya başladım. Bir çok kız yazmıştu. O kadar fazla fake hesap vardı ki aslında bana fake misin diye soranlara da hak veriyordum aslında bi yandan da. Bi kaç kıza cevap verdim ve üstten Ufuk'un bildirimi geldi. Hemen görüldü olmuş olmaması sorun değildi. Direk mesaja girdim ve gördüğüm mesaj beni dumura uğratmıştı.
Şaşkınlıkla mesajı bi kaç defa daha okudum. Sonra cevap yazıp yazmamak arasında kaldım.
*ufukcanyiğit*
- Bende iyiyim güzelliğim. Sana bir sorum olucak.
-Hiç bir erkekle ilişkin oldu mu?Ne! Lan! Bu ibne bana ne diyor lan. Bir yandan sinirlenmiştim, bir yandan şaşkınlık içinde kalmıştım. Ne demeliydim? Cevap vermek zorunda değildim. Görüldü atıcaktım. Bakmayın öyle aq. Bir erkekle ilişkim olmadı. Ben meme seviyorum meme. Tövbe çekip mesaj kutusundan çıktım ve whatsappa girdim. Annem yazmıştı sadece. Şaşırmadım çünkü diğer tüm kişilere görüldü atmıştım. Ne! Hepsine cevap vermek zorunda değildim.
*KADINIM♡*
Kuzucum, uyandın mı? (09:30)
Hadi koca bebek uyan artık. (10:48)
Kahvaltı yaptın mı? (11:10)
Bebeğim ben bu gece yokum, idare edebilir misin? (12:57)
Hemen cevap yazdım.
-Gülüm gelmemene alışkınım neyi idare edebilir miyim? Kaç yaşında oğlanım. Sen kendine dikkat et yeter. Seni Seviyorum 😽
Hemen cevap vermişti.
-E yani büyüdün bebeğim de anneyim işte anla. Ben de seni seviyorum birtanem. Sende dikkat et kendine. Telefonunun sesi açık olsun. Aradığım zaman merakta bırakma beni.
-Tamam gülüm.
Annem ile işim bitince tekrar anonim uygulamasını açtım. Ufuk'tan yeni bir mesaj vardı.
*ufukcanyiğit*
-Görüldü? Hiç yakışıyor mu sana?*ufukcanyiğit anonimlikten çıktı*
(Bebeklerim size bu anonimlikten çıkma işini şöyle anlatayım. Anonim demek bilinmeyen kişi demek yani normal olarak. Bu uygulama da şöyle karşındaki kişinin profilini görmek istersen karşındaki kişinin hesabını sana görünür yapıp yapmamasına bağlı. Karşındaki kişi eğer profini görmeni isterse açar, istemezse açmaz. Ufuk da hesabını Batın'a karşı açtı. Kendi istediği ile yani. Rica ederim 😁)
Ufuk'un mesajını boşverip açtığı profiline girdim hemen.
3 gönderisi vardı. Ulan bu taş. Bismillah diyip tekrar tekrar baktım fotolara. Kafamı sallayıp kendime geldim. Batın mal mısın aq? Ne taş ,taş ne olum.
*batınçakıcı*
-Ne cevap vermemi isterdin?*ufukcanyiğit*
-Bir soru sordum aq. Bu kadar mı zor cevap vermek?*batınçakıcı*
- Lan dangalak. Bana küfür etme sikerim belanı.*ufukcanyiğit*
-Biliyor musun sıktın!*ufukcanyiğit kişisi sizi engelledi*
Vay piç. Utanmadan engelliyor bir de salak. Uygulamayı telefondan tamamen sildim ve telefonu bi kenara atıp bilgisayarı kucağıma aldım.
(Evet bebeğim Batın ın kucağında sende olabilirdin ama şşş üzülme. Sende bir gün olursun smxskks)365 Gün'ün 2.si çıkmıştı hemde 2 ay önce ve ben daha 1.sini bile izlememiştim. Pek de izleyesim yoktu. Sadece bizim grup sürekli bu film hakkında konuşuyorlardı ve ben mal gibi onları dinliyordum. O kadar övdükleri filmi merak etmiştim.
Netflix hesabıma giriş yaptım ve arama kısmına 365 yazdım. Umarım sevebilirim diyerekten açtım filmi.
1 SAAT 55 DAKİKA SONRA (Ulan komiğime gitti gülcem apxmsşslls )
Buda neydi? Tamam berbat değildi ama övdükleri kadar da iyi değildi. Kadının memesi yok aq. Ama kâbül adam TAŞ. Adamı aşırı beğenmiştim. Oyunculuğu diksiyonu adam mükemmeldi. Ve kıllıydı aq. Kıl sevmem ama Massimo sevdirmişti d. Adam sexi baştan yarattı benim için. O kadına uyguladığı tüm taktiği şuan bir kadına uygulamak istiyordum. Bu düşünce bile küçük Batın'ı (küçük değil asla kesin d.) Semsert yapmıştı. Rahatlamak istiyordum.
Önümde hala film açıktı. Bitmişti. Ah rahatlamak istiyorum lanet olsun. Tekne sahnesini başa sardım. Tekrar açtım. Hayır hayır. Kendi düşüncem ile yapmak zevk almak istiyordum. Bilgisayarı kapattım ve şortum ile baksırımı indirdim. Çekmeceden jelimi çıkarıp ve elime yaydım.
Sertleşmiş aletimi elime aldım. Ah seni seviyorum adamım. Gözlerimi kapattım ve tekne sahnesinde kendimi hayal ettim. Elim ile aletimi okşamaya başladım yavaş yavaş kendimi orada hayal ediyordum. Ağzımdan birden "Evet bebeğim" kelimesi çıktı ve bu beni daha da tahrik etti. Sağ elimi daha da hızlandırdım. Hayalimdeki kadını sert bi şekilde sikiyordum. "Lanet olsun çok iyi." Elimi hızını kesmiyordum, ardından ağzımdan birden onun ismi çıktı "Ufukk" ismini söylediğim anda sağ elime boşalmıştım.
Nefes nefese gözlerimi açtım şaşkınlıkla. Siktir Ufuk Can ne alaka aq. Batın iyi misin olum sen? Hayır hayır. Bu olamazdı. Ben az önce ne yaptım. Onun ismini haykırarak boşalmıştım. Kendime lanetler ederek yan tarafımdan peçete kopartıp elimi sildim.
Ufuk'unu sikeyim senin Batın. İbne misin olum sen. Sinirle kıyafetlerimi tamamen çıkarıp bi köşeye fırlattım ve tekrar duşa girdim. Suyu aşırı sıcak ayarlayıp sanki kendime ceza gibi o kaynak suyun altına girip duş aldım. Havlumu belime sardım ve çıktım.
Sağ bileğim acıyor ya. Fırlattığım kıyafetleri yerden toplayıp kirli sepetine attım. Daha sonra yatağa döndüğümde doğmamış çocuklarımı gördüm. Bu düşünce ile güldüm ve kirli çarşafı çıkarıp onu da kirli sepetine attım, temizini tekrar yatağa serdim ve giyinmeden sadece havlu ile uykuya daldım.
Yorulmuştum.
.........
Bakın ben size diyorum bu Batın ibne. Ağxmüwöxğd.
Eee nası gidiyorum?
Kitap hakkındaki yorumlarınızı buyurun şuraya yazın bebeklerim.
Sizleri seviyorum ♡ (tabi okuyucum varsa sğxölx)
Bi daha ki bölümde görüşmek üzere bebeklerim😽.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM +18 (bxb)
Fantasy+18 içerir. Ah ve çok güzel kokuyorlar. Kahretsin seni ilk gördüğüm de benim olmalıydın. Engellememeliydim. Belki de her gece konuştuğun kişi olucaktım. Ya da her gün kollarım da olucaktın. Bu güzel yüzün, vücudun benim olucaktı. Bana ait. Ah gerçe...