Ne yalan söyliyim bu gün başka bölüm yazmicaktım ama çok fazla tehdit aldım arkadaşlar.
Can ve göt güvenliğim için bu bölüm 😽
Öpüldünüzzzzz ❤
.
Bir süre cevap verir diye bekledim ama hiç bir ses gelmedi. Merak edip gözlerimi açtım.
Napıyordu bu Oruspu çocuğu?
Sandalyemde put misali oturmuş ve pür dikkat beni izliyordu. Hayırdır der gibi göz kırptım
-Tanışalım mı Batın? Bu gün pek güzel tanıştığımız söylenmez. Kusura bakma saçma hareketler için. Yaşıma yakışır hareketler değildi.
Kulaklarım neler duydu benim az önce. Dudaklarımı sıktım gülmemek için. Tabi ne kadar başarabildiysem. Ciddi mi diye tekrar yüzüne baktım.
Resmen suçlu bir çocuk gibi karşımda durmuş kahvenin en koyu olan gözleri ile çipil çipil bana bakıyordu.
Daha fazla dayanamadım ve kahkahayı koparıverdim. Yatak da oturur hale geldim
-Siktir sen baya ciddisin puahhahaahhah
-Ciddiyim Batın evet. Ve artık gerçekten şu küfürü bırakmalısın bana karşı. İlk gördüğüm andan beri küfür ediyorsun. Bu artık hoşuma gitmiyor. Adam akıllı tanışalım istiyorum.
Küfürüm ne alaka şimdi amına koyim demek istesem de ona biraz hak verdim. Gerçekten ilk gördüğüm andan beri adama küfür ediyordum. Boğazımı temizlemek manasında küçük bir öksürdüm ve ona cevap verdim
-Pekala. Nasıl istersen öyle olsun Ufuk. Küfür konusuna gelince daha dikkatli olacağım. Sanma ki sana saygı adı altında söylüyorum bunları. Asla. Annem için iyi anlaşmamız gerekiyor. İlk olarak bana güzelim filan deme erkek adamın ben amına koyim. Öhöm yani erkek adamın ben. Kız değilim. Sen benim küfürlerimden ne kadar hoşlanmadıysan ben o saçma kelimelerine on katı sinir oldum. İlk olarak bu konu da anlaşalım.
-Anlaştık. Şimdi kendimizi tanıtalım bence. Çünkü isminin Batın olması ve yaşının benden küçük olması dışında bir bildiğim yok.
Ne kadar kolay kabul etti demeden duramadım. Neyse diyerek medenice kendimi tanıttım.
-Batın ben. 21 yaşındayım. Hukuk öğrencisiyim. 3.yılım bu yıl. Küçük bir arkadaş grubum var. Pek aktif olarak takılmam zaten onlarla da. Genelde motorumla geçiririm vaktimiya da uyuyarak. Aktif bir hayatım yok anlayacağın.
-Hımm
-Aynen.
-Ufuk ben de. 25 yaşındayım. Jinekoloğum. İlk yılım doktorlukta. Her ne kadar arkadaş çevresi istemesem de ister istemez oluyor. Baya fazla bir arkadaş çevrem var. Arabamla vakit geçirmeyi severim ben de. Pek uyku sever değilimdir.
-Doktor olacağını hiç düşünmemiştim doğrusu
-Hahahahaha neden?
-Ne bileyim o vibe yok sende
-Hım. Nasıl bir vibe var o zaman ben de
-Nasıl desem... böyle sabah akşam spor yapan kızlarla takılan it kopuk vibe almıştım senden
-Sporu geçtim de yani evet sporumu düzenli olarak yaparım. İt kopukne olum beyefendi adamız çizme bizi
Giydiği tshirtten fırlayan kaslardan belliydi zaten spor yaptığı piçin. Tamam biz de fıs adam değildik ama bu kadar kas olunca bizim kas fıs kaldı resmen . İçimden spor saatlerimi daha fazla arttıracağımı söyleyerek tembihledim kendimi.
-Beyefendi mi? Hahahaha aynen tabi beyefendi. Amına koyim bana bu gün çarpıp sırıtıp kaçan bir beyefendi vay be
Ulan sikeyim yine küfür etmiştim. Haketti o da amk
-Ve Batın yine küfür eder. Neyse alışıcağını düşünerek bu seferlik eş geçeceğim. Ve bu gün olan şey için husu husu beni takip edip yumrukladığını hatırlatma ihtiyacı duydum şuan.
-Adam akıllı kusura bakma birader desen niye döveyim seni
O değil de lan ben bunu döverken hiç karşılık vermemişti bana. Aynı şey gibi. Hadi dövde siktir ol git der gibi. Şimdi adam daki kaslara bakınca bu piç istese beni döverdi amk
-Kusura bakma birader diyecek zaman bırakmadın. Camı daha açmamışken sövmeye başlamıştın
-Ettirmeseydin
-Etmeseydiin Batın
-Ufuk bak yine sinirlerimi zıplattın. Çık odamdan uyuyacağım.
Ben yastığımı düzenlerken ona odamdan çıkmasını söylerken ona doğru bir baktım gömleğinin düğmelerini çözüyordu tek tek. Gözlerime baka baka. Kasılmış çenesiyle sadece bana bakan gözleri ve düğmelerini çözen parmakları dahası kasılan bir çene kası vardı hareket eden.
-Ne yapıyorsun?
-......
-Ufuk ne yapıyorsun diyorum
-......
Ben tam ağzımı açıp tekrar soracakken bir çırpıda gömleğini çıkardı ve ayağa kalkıp yavaş adımlarla kapı koluna astı gömleğini. Arkadan kelebeklerine hayran hayran bakarken elimle alttan kendime cimdik attım. Noluyor amına koyim ya.
-Yanıma gelir misin?
-Ufuk az önce ne söylüyordun şuan ne yapıyorsun?
- Batın sana sadece yanıma gelmeni söyledim. Az önceki söylediklerimin halen arkasındayım.
-Neden arkan dönük konuşuyorsun şu an?
-Sadece yanıma gel ikiletme bir daha lütfen.
İçimden kendime bildiğim tüm küfürleri sayarak yataktan kalktım vetam arkasında durdum.
-Geldim
-Biliyorum
-Ne yapmaya çalışıyorsun? Neden hala sırtın bana dönük?
-Gerçekten görmek ister misin? Bana yaptığın şeyi tüm çıplaklığımla görebilecek misin?
-Neden bahsediyorsun Ufuk?
Bana artık sırtı dönük değildi. Ve gördüğüm şey. Gerçekten de bir siktir çekmelikti.
Kahretsin bunu ben mi yapmıştım?
.........
Hastayım loo geberiyorum siz hala beni bölüm atmamak adı altında tehdit ediyorsunuz. El insaf beğ
Neyse yine de seviyorum sizi ❤
Hadi hadi okuyun alın size bölüm
Mucks 😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM +18 (bxb)
Fantasy+18 içerir. Ah ve çok güzel kokuyorlar. Kahretsin seni ilk gördüğüm de benim olmalıydın. Engellememeliydim. Belki de her gece konuştuğun kişi olucaktım. Ya da her gün kollarım da olucaktın. Bu güzel yüzün, vücudun benim olucaktı. Bana ait. Ah gerçe...