Глава 1. Мій братик.

99 7 3
                                    

Знову.
Знову виконувати забаганки "батька".
Восьму розбудив не будильник, який вона очікувала, а голосний дзвін, який означав, що потрібно якнайшвидше зібратись внизу через нову місію.
*Думки*
Восьма:*хм, дивно, таких ранніх місій у нас ще ніколи не було*
Дівчина згадала як Редженальд вчив дітей одягатись швидко, тому страх не дозволяв їй затримуватись
Flash back
Батько: коли дзвенить дзвінок, ви повинні забути, що у вас щось болить і тому подібне. Місія може бути дуже важливою, тому потрібно одягнутися якомога швидше. Щоб зібратися у вас буде 2 хвилини і 35 секунд, запізнення=покарання. Але якщо вам не вистачає того часу, то я вам дещо покажу.
Номер Вісім, станьте добровольцем.

Ще мала шести річна дівчинка, боячись підійшла до "тата". Вона боялась що він знову замкне її серед тих страшних масок-клоунів, блакитнооку вони її доводили до панічних атак.

Батько: Діти, ходімо за мною, до кімнати вашої сестри.

Діти підійшли до дверей номер Вісім і своїми безтурботними, наляканими очима дивилися то на неї, то на Батька.

Батько: Зараз я запалю сірник, і твоя задача полягає в тому, що ти мусиш зібратись за той час, поки він горить.

Страх в дівчинки посилювався і через те, вона зайшла в такий собі "транс", але її вивело з нього строгі і до болю колючі слова.

Батько: Готова?

Восьма з переляку передьорнулась і своїм тихим голосочком вимовила:

Восьма:так

Батько дістав сірник та з хрестом запалив його

Батько:час пішов!

Восьма ще не вміла добре переміщатись у просторі, тому вона влетіла в кімнату і почала збиратись.
Усе було вже готово, ось тільки вона не змогла знайти свою краватку. Вона літала по всій кімнаті шукаючи її, а потім згадала, як її брат Дієго, вчора вибігав зі сміхом з її кімнати. Дівчинка швидко перемістилась у кімнату брата і знайшла свою краватку під його ліжком.
Коли вона захекана прибігла до сім'ї, сірник уже як хвилину згорів, Вісім з болем в очах подивилась на другого, а той в свою чергу посміхнувся злою посмішкою.

Батько: Вісім, це дуже погано, так як це був перший раз, твоє покарання буде меншим.
Хто далі?

The end of flash backs

Після того дня Вісім весь час зачиняла свої двері на ключ і жодного разу не запізнилась. Зібравшись вона спустилась в низ, там був П'ятий.

Не залишай мене!Место, где живут истории. Откройте их для себя