Baekhyun'um,
Sevgili Baekhyun'um,Artık sözlerimin tükendiği yerdeyim. Şu an mektupları peş peşe yazdığımdan çok zorlanıyorum. Yine de yokluğumda bir nebze de olsa yalnızlığını azaltabilmek adına yazabildiğim kadar yazmaya çalışıyorum bebeğim.
Acıyor, çok acıyor Bakehyun... Canım çok yanıyor, her yolu denedim, geçmiyor... Kalbimin ortasına sapladın aşkını, her zaman ışıldayan gözlerini, kedi gibi sırnaşışını, dokunduğumda kendimden geçtiğim beyaz ve kusursuz ellerini, yumuşak ve şekilli dudaklarını... Her bir zerreni her bir zerreme işledin Baek'im.
Bu aptal komutanı kendine öyle aşık ettin ki, askerlerinin birkaç kelimelik izin detaylarını sisteme girmeye üşenen adam oturmuş kalbinden geçenleri yazmaya çalışıyor sana, sayfalarca...
Bir tanem, ben çok sevdiğim herkesi kendi ellerimle uğurladım. Bu yüzden biliyorum, vedalar zordur ama sana bir veda bile edemeyecek olmam kalbimi kırıyor. En azından bıraktığım mektupları veda olarak kabul et Byun Baekhyun. Eğer kabul edersen, çokça minnettar kalırım sana.
Altı ay hiç bitmeyecekmiş gibi geçti, değil mi? Bu sıralar biraz sakinleşmişsindir ve aklını daha iyi koruyabiliyorsundur. Hem... Biraz da büyüdün değil mi, Baek'im?
Ah, keşke büyüdüğünü biraz daha görebilseydim. Sen de benim yaşlanmamı görmek ister miydin?Bu soruyu altı ay sonra sormam da bir ironik, değil mi fındık burunlum?
Sen beni bu süreçte kalbinde öldürmüş olsan da, hâlâ her mektubumu sana yazarım.
Sen beni unutmaya başlamış olsan bile, elimdeki kalem şu an senin için çalışıyor güzelim. Senin gözyaşlarını biraz da olsa dindirmek için çalışıyor.
Gözyaşların... Tükendiler mi yavrum? Özür dilemeyi sevmem, bilirsin. Ama seni bu kadar üzdükten sonra önünde tekrar -aynı o gün yapıp hepinizi şoka soktuğum gibi- silahımla diz çöküp herkesin içinde gururumu ayaklar altına alabilirim.
Bu nedenle sevgilim,
Özür dilememek adına özür diliyorum senden.
Yüzlerce ve binlerce kez özür diliyorum.
Ama bu özürler asla senin için öldüğüm için değil, seni yalnız bırakıp üzdüğüm için.Minik suratlı çocuğum benim...
Seni böyle bebek gibi görmeyi severim, seni seviyorum.
Yemek yapmayı severim, seni seviyorum.
Dövüşmeyi severim, seni seviyorum.
Seni seviyorum, seni seviyorum.Seni sevdiğimi hissettiremediğim her an için çok pişmanım.
Ama seni sevdiğim için hiç pişman değilim.Koca bebeğin,
Binbaşı Park Chanyeol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cevapsız Mektuplar •chanbaek•
FanfictionBinbaşı Park Chanyeol'ün, Asteğmen Byun Baekhyun'a yazdığı mektuplar... DİKKAT: Kod Adı: Bela ficinden büyük spoilerlar içerir. İkili arasındaki ilişkiyi daha iyi anlamak için Kod Adı: Bela isimli hikayemi okumanız önerilir.