Ismerkedés vele!

61 1 0
                                    

Az első órában az osztályfőnök az órarendet magyarázta és a kollégium szabályait ami rám szintén vonatkozott. A mellettem ülő lány értelemesen nézte a tanárt és ha valami olyat mondott Ő egyből vissza kérdését aminek a többiek örültek mert így megértették amit a tanár hablatyol.

Kicsengetéskor mindenki elhagyta a termet csak én és  a mellettem ülő lány maradtunk bent.

- Szia! Én Kate vagyok! Téged hogy hívnak? - néztem végig rajta mikor nem figyelt.

- Mei - mondta halkan nehogy valaki meghallja.

- Ohmm szia Mei! Te a diáktanács egyik tagja vagy? - kérdeztem meg tőle a karszalagjára mutatva.

- Hai....

- Az tök jó - mondtam neki halkan.

Halványan rámmosolygott amitől egy kicsi pir lehetett az arcomon mivel nevetett. Olyan gyönyörű volt a haja, szép selymes és hosszú. A szemei pedig barnán csillogtak, olyan volt mint egy őszi táj. Az arca pedig selymesen nézett ki, néhol apró pirt lehett rajta látni.

- Mi az? Van valami rajtam? - kérdezte mikor észre vette hogy őt bámulom.

- N-nem csak olyan szép vagy... - suttogtam magam alá.

- Tessék? - kérdezte vissza vörös fejjel mintha nem hallotta volna pedig az arca mindent elárult.

- V-vörös lettél... - suttogtam oda kicsit mosolyogva.

- Mi? - kapta kezet az arcához.

Nagyon cuki volt.  Lehet hogy szeretem...? Pedig még csak 2 órája ismerem...? Vagy lehet már láttam valahol...? De az lehetettlen! Akkor emlékeznék... - gondolkodtam rajta.

- Öhh... Lenne kedved hétvégén eljönni moziba? Hiszen kedvesnek tűnsz és lessz egy film amit meg szeretnék nézni... Eljössz?? - kérdeztem meg tőle kicsit félve.

- Persze! Milyen műfajú?

- Horror...

- Hát ohmm lehet hogy nem szeretem a horrort de elmegyek... - mondta kicsit vörösen.

- Köszönöm! - mosolyogtam rá kedvesen.

Becsengetek ezért gyorsan leültünk. A többiek is beértek. Kis késéssel meg jött a tanár is. Csendben ültem míg Mei szépen jegyzetelt. Néztem őt míg szépen írt. Észre se vettem hogy kicsengetek.

- Valami baj van? - jött oda hozzám Aiko.

- Oh! Nincs semmi... Csak elbambultam - mondtam neki mire észre vettem hogy Mei is néz.

- Jah. Azt láttom - nevetett halkan - Gyere menjünk!

- Jó! Jó! Csak ne rángass létci! - mondtam neki mikor kiértünk a suliból.

- Neked tetszik... AZ ELNÖK!! - nézett rám mosolyogva.

- Talán... Lehet... VÁRJ MIII? NEM DEHOGY...

- Haha... De! - nevett.

Lehet volt benne valami amit mondott de én akkor se vagyok képes bevallani magamnak hogy a lányokat is szeretem.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jul 19, 2022 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Tiltott Szerelem (szünetelOù les histoires vivent. Découvrez maintenant