birinci bölüm

187 10 9
                                    

   Hasır şapka ekibinin yeni bir üyesi olan Robinin gelmesinden bir kaç gün geçmişti. Herkez Robinin katılmış olmasına sevinmişti. Hasır şapka ekibi yeni adaya yollanıp orada Robinin gelişinin partisini yapmayı düşünüyordular.

Günün öglen saatleriydi. Sanji mutfakta yemek yapıyordu. Fakat bir kaç gündür Zoroya karşı yaptığı hareketler onu fazla düşündürüyordu.

Sanji birkaç gündür Zoronun yanında garip davranıyordu. Zoronu görür görmez kızarır ve ondan gözlerini kaçırdığını fark etdi. Ama dahası da vardı.Eskiden Zoronun yapdığı her harekete kızardı, fakat şimdi ne kadar kızmaya çalışsa da bunu yapamıyordu.

Sanji bunu neden yaptığını düşünüyordu. Fakat tek bildiği şey bütün bunalrı isteyerek yapmadığıydı.

Sanji düşüncelere daldığı anda kapı açılır ve Zoro içeri girer. Sanji düşüncelere daldığı için onu fark etmez. Zoro sessizce masaya oturur ve Sanjinin ona ne zmn bakacağını bekler.

Sanji yemeği bitirdikten sonra arkaya döner ve karşısından Zoroyu görür görmez kızarır ve gözlerini ondan kaçırarak "Hey! Seni aptal Marimo, burda ne yapıyorsun " diye Zoroya sorar.

Heh! Sadece canım bir az sake çekti ve senin işini bitirib bana sake vermeni bekliyodum-diye Zoro cevap verir.

Sanji hiç bir cevap vermeden ona sevdiği sakeni verir. Ve Zoroyla baş başa kalmakdan çekindiği için mutfaktan çıkmak ister. Ama bir şey demeden de Zoronun yanından ayrılmak istemez.

"HEEEY! ZOOROOOO! SANJIIII! ADAYA VARDIK! HEMEN GELİN!!-Usopp dışardan onları çağırır.

Zoro sakesini bitirmeden dışarı çıkmak istemez. Kafasını Sanjiye kaldırır ama Sanji çoktan mutfaktan çıkmıştır.

Sanji hemen adaya gidip Akşam yapılacak parti için hazırlık yapmak ister. Ve herkese haber verip adaya gider.

Sanji adaya iner inmez pazara girer ve orada bir kadınla karşılaşır. Onun ismi Mika 36 yaşında ve psikoloji okumuştur . Fakat psikolok gibi çalışmak yerine insanlara aşk hayatında yardım eder.

Sanji ve Mika çok kısa bir sürede çok iyi arkadaş olurlar. Mika psikoloji okuduğu için ona bir kaç gündür yaşadığı durumu sormak ister. Fakat buna bir az çekinir ve bunu başka bir arkadaşının sorunu gibi Mikaya anlatmaya karar verir.

"Şey! Mika-san, sana bir arkadaşımın birkaç gündür yaşadığı pisikoloji sorun hakkında soru sora bilirmiyim?"

"Ah! Tabiki Sanji-kun. Neymiş arkadaşının problemi?"

"Iıım Nasıl desem. Onun da bir arkadaşı var. Ve birkaç gündür onu görür görmez kızarıyor gözlerini ondan çekmeye çalışıyor, ve eskiden o kişinin her yapdığı harakete kızarken şimdi istese de yapamıyor ama en önemlisi o kişini görünce sanki karnında kelebekler uçuyor gibi hiss ediyor. Onun için fazla endişeleniyorum. Sence sebebi nedir?"

"Bir şey sorucam Sanji-kun. O arkadaşın sen olmayasın?"

NE?! Ha-Hayır tabiki değil Mika-san!

"Tamam tamam telâşlanma hemen"-Mika gülümseyerek " Hah! O arkadaşına söyle karışındakı kişiye yanıklı"

"NE?! Anlamadım?! Yanıklı derken?"

"Yani, Arkadaşın aşık olmuş, anlasana ya" Gülerek Mika cevap verir.

Sanji bu duydukları üzerine çok şaşırır ve Zoroya aşık olduğunu kabullenmek zorunda kalır.

"Her neyse! Ona söylerim. Şey Mika-san akşam biz korsan arkadaşlarımla parti yapıyoruz yeni bir üye katıldığı için. Seni de davet etmek isterim gelirsen meni mutlu edersin.

"Oh tabi ki gelirim hem de bana şu aşık olan arkadaşınla tanışdırırsın"

"Şey o benim eski arkadakı arkadaşımdır"

"Tamam! Her neyse akşam orda olacağım"

Zosan Aşk Itiraf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin