ikinci bölüm

147 13 21
                                    

Sanji Mikanın yanından ayrıldığından sonra, pazarda akşamki parti için bir şeyler almağa devam eder. Fakat aklı eskisinden de karışmışdı.

Fakat tek bir şeyden emindi. O Zoroya aşıkdı. Fakat bunu ona nasıl söyleyecekdi, ya Zoro onu sevmiyorsa sonra Zoronun yüzüne nasıl bakardı?
Aklında Bu sorularla bütün pazarı dolaştı.

Akşam olmuştu. Bütün Hasır şapka ekibi gemideydi. Ve yemek masasına oturmuşdular. Ve bir anda Mika gelir. Sanji onu görür görmez yanına gider Mikanın elini tutarak herkesin yanına gelir ve onu tanıtır.

"Bu Mika-san arkadaşım bu adada tanıştık ve gemiye davet etdim bu akşam bizimle birlikde olması sizin için sorun olurmu?"

Ah tabiki olmaz hoş geldin Mika ben Nami. Tanışdığımıza memnun oldum"

"Ben de sizinle tanıştığıma memnun oldum"

Mika Sanjinin yanına oturu. Fakat bir az rahatsız olmuştu. Çünki Zoro onu garip bir şekilde izliyordu. Fakat sebebini Zoronun gözlerini bakınca anlamıştı.

Gece olmuştu Herkes fazlasıyla içmişti. Nami Makiyi odasına davet etmiş bu gece burda uyumasını teklif etmişti.Herkes yatağındaydı.

Sanji zar zor ayakda duruyordu. Zoro ise elindeki son sekeni içiyordu fakat aklı hayla başındaydı. Sanji ayağa kalkar kalkmaz Zoronun üzerine düştü. Ve onun üzerinde sızıp kaldı.

Zoro  baya rahatsız olmuştu. Ve Sanjini omzuna alarak yatağa götürdü. Onu yerine koyar koymaz Sanji uyandı. Karşısında Zoroyu gördü ve ona " Zoro seni seviyorum! " der. Zoro şaşırmış gözlerle Sanjiye bakarak "N-Ne dedin sen?" Diye Sanjinin deliklerinden emin olmaya çalışır.
"SENI APTAL MARIMO ANLAMIYOR MUSUN? BEN SENI SE-VI-YO-RUM!"

Sanji içinden: Zaten bunların hepsi bir rüya gerçekde söyleyemem bari rüyada onu sevdiğimi söyleyeyim.

Sanji bunları dedikten sonra uykuya dalar.

Zoro yerine geçer fakat uyuyamaz. Çünki aylardır sevdiği kişi ona aşkını ilân etmiştir.  Zoro sabah erkenden ilk iş Sanjiye onu sevdiğini söyleyecekdi.

Sabah olur. Fakat hiç kim uyanmamıştır. Zoro hemen kalkar ve Sanjini uyandırır. Sanji ilk kalkmak istemesede. Zoroya hayır diyemez.

Zoro Sanjiyle birlikde sahile inerler.

"Şey dün"- diye Zoro lafa başlamak ister fakat Sanji onun sözünü keser.

"Ben dün ne yaptığımı pek hatırlamıyorum. Kötü bir şey mı yapdım?"

"Oh! Şey hayır. Sadece dün bana bir şey dedin"

"NE! Ne dedim ki sana"

Sanji içinden: Yoksa o rüya değilmiydi?!

"Sen çok seviyorum dedin."

Sanji çok şaşırır her şeyi rüya sanıyormuş fakat gerçekmiş ve Zoronun ne diyeceğini merak ediyordu.

"ŞEY BEN ASLINDA SEN BENI YANLIŞ ANLA"-Sanji lafını bitirmeden Zoro onu öptü.

Ve Sanji Zoronun da onu sevdiğini anlamıştı.

Zoro gemiden birinin geldiğini görür ve Sanjini iter.

Gemiden gelen Mikaydı.

"Ah sonunda bir birlerinizi sevdiginizi itiraf etdiniz. Buna çok sevindim"

Sanji şaşkın suratla Makiye "Ama sen nerden biliyordun"

"Ah Sanji-kun! Benim pisikoloji okuduğunu nasıl unutdun?! Sizin içinizden geçeni ben harektlerinizden anlıyorum."

"Ne?! O psikolok mu?" Zoro sorar

"Evet! Senin de dün bana nasıl baktığını görmedim sanma. Orda anladım Sanjini sevdiğini. Ve sen Sanji dün bana yalan söyleyince anlamayacağımımı sandın. Sizi tatlı aşıklar. Neysee Ben gidiyorum sizi baş başa bırakayım."

-Son-
UMARIM SEVERSINIZZ
:)))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zosan Aşk Itiraf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin