Genç kadın uyandığında yatağındaydı. Konsoldaki dijital saat gece ikiyi gösteriyordu ancak bir sorun vardı. Genç kadın eve, yatağa nasıl geldiğini hatırlamıyordu. Bu durumu yorgunluğuna bağladı. Vücudu onu biraz da olsa rahatlatmak ister gibi bazı şeyleri silmişti. Genç kadın kalktı kendine bir bardak su aldı ve balkona çıktı. Doğum lekesini fark ettiğinden beri yaptığı gibi istemsizce elini lekeye götürdü ve üzerinde daireler çizmeye başladı. Doğum lekesinden gelen yanma ufak ufak kendini hissettirmeye başlamıştı. Genç kadın bu geceyi sürekli düşünerek geçirmenin kendini yormaktan başka işe yaramayacağını fark ederek yatağına gitti.
Sabah eşi Sertab güzel bir kahvaltı hazırlayıp onu uyandırdı. En sevdiği omleti yapmış, yanına da portakal suyu sıkmıştı. Genç kadın bu güzel kahvaltıyı red edemedi ve eşiyle birlikte kahvaltı yaptı ancak kahvaltı fazla hızlı bitmek zorunda kaldı çünkü bu gün Sertab için işten kafasini kaldırabilidiği tek gündü. Hızlıca hazırlanıp caddenin köşesindeki spor salonuna gitti.
Sertab eşini kahvaltı esnasında öylece bırakıp gitmek istemezdi ancak tek başına kalmayı arzuluyor bu yüzden yorgun olduğunda bile eve gitmek yerine ofiste kalıyordu. Uzun zamandır kendine vakit ayırmayan Sertab art arda kardiyo, pilates dersi ve personel trainer'ı ile yaptığı antrenmanlarla zamanın nasıl geçtiğini anlamadı. Duşunu alıp eve gitmek için caddeye çıktı. Evi yürüyerek maksimum 4 dakikaydı ancak yol bitmiyor gibiydi. Sertab kafasını telefonundan kaldırdığında tekrar aynı sessizliği fark etti. Sürekli işlek olan ancak şu an kimsenin olmadığı bu cadde Laura'yı korkutmuştu. Köşeden kendisine bakarak onu takip etmesini işaret eden adam Sertab'a bir önceki geceyi hatırlattı. Acaba bu geceyi de beyni tekrar silecek miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Hiçlik
Mystery / ThrillerÜşüyordu... Sürekli üşüdüğünü hisseden bu kadının bir yandan da yandığını hissetmesi normal mi ? Vücudunu yakan bu ateşin doğum izinden gelmesi genç kadını hep ürkütmüştü, özellikle tekrarlayan rüyalar ve sürekli yaşadığı dejavu hissiyle birleşince...