Bölüm 1

4.1K 26 1
                                    

Selam  ben  Bekir,    şuan 21 yaşındayım    ben  köyde yaşayan 184 boyunda   bir gencim  size  18 19 lu yaşlarımda yaşamış olduğum   şeyleri anlatacağım. (Hikayedeki  isimler değiştirilmiştir.)

Fazla sıkmadan anlatmaya başlayayım.
Ben aile evinde yaşıyorum ve yengemler alt katta  biz üst katta oturuyoruz. Iki katli bir ev zaten.

Yengemin adı Nurcan 40 lı yaşlarında ve 37 numara  köyde  tarla tapan işlerinde calışıyor olmasina rağmen muazzam ayaklara sahip bir kadındır yengem.

Bir de kızı var Hilal. Hilal ile aynı yaştayız sadece ay farkı  var aramızda. Hilal o çok güzel ve  biraz agrasif bir tip olmakla birlikte   beyaz tenli 155-160 cm boylarında  bir kız. 36 numara ayakları  o kadar pürüzsüz ve o kadar güzel ki  sadece görseniz hayran kalırsınız.

  Karakterlerimizi tanittiğımiza göre  başlayabiliriz.
Ben bir yaz günü evde oturuyordum annem ve babam tarlaya gitmişlerdi. Evde yalnızdım ve  birisi bana seslenmeye başladı. Balkona çıktım. Çağiran Nurcan yengemdi. "Bekircim,  bi gelir misin ?" Ne olduğunu merak etmiştim ve hemen aşağıya indim.

Yengemin evinde  mutfakta tadilat olacakmış ve dolabı falan taşıyacakmıs bu yuzden yardım istedi. Bende hemen işe başlayacaktım ki yengem  yerler temiz olmadığı için iceride terlikleydi. Bildiğimiz dışarıda giydiğimiz terliklerden ve tabi yaz günü olduğu için çorap yoktu ayaklarında.  Iceri girer girmez gözlerim ayaklarina takıldı. Zaten yıllardir aşık olduğum ayaklardi bunlar.  Fazla  bakmamaya çalışıyordum dikkat cekmemek icin.

N(nurcan yengem): Bekircim şu dolaplari şuraya taşıyacaz ve bunları da dışariya  götüreceğiz. Amcan işe gitti. Hilal ile biz de kendimiz denedik ama yapamadık. Bize yardim etsene sana zahmet.

B(Bekir yani  ben): Olur olur yenge ne demek. Hilal nerde bu arada.

H(hilal): Geldim  geldim burdayım.

B:hadi  başlayalım o zaman.

Dedim ve başladık ama  ben yengemin ve hilal in ayaklarına bakmaktan   işe zor odaklanıyordum 1 saatte bitecek  işi 2 saatte anca bitirdik. Tabi çaktirmadan bakiyordum.

N: oh sonunda bitti. Çok sağol bekircim ne kadar teşekkur etsem az. Gelin biraz oturalım   kola falan içelim dinlenelim

H: valla iyi dedin anne

B: Ben de kolaya hayır demem hava acaip sıcak ve   baya yorulduk.

Dedik ve oturma odasına gectik. Yengem ayaklarini koltuğa uzattı bir oh çekti  ve bana  marketten kola alıp gelmemi söyledi  hemen gittim geldim zaten market yakındı.

Evet arkadaşlar asıl olaylar 2. Bölumde  başlayacak  nasıl başlangıç sizce yorumlariniz ve oylariniz çok önemli

 TemizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin