Bölüm 3

3K 37 0
                                    

Yengem rahatlamıştı ve yorgunluğun getirisi olsa  gerek uykuya dalmıştı veya ben öyle zannediyordum.

Artık kendimden geçmeye başlamıştım. Uyuduğünu varsayıp ayağına burnumu yavaşca yaklaştırdım ve koklamaya başladım  muthis bir kokusu vardı. Koklamak  beni iyice  kendimden geçirmişti  ve o an bir öpücük kondurdum ve yavaşca geri çekildim uyansin istemiyordum  diğer ayağı da  kucağımdaydı. Benimki çoktan  kalkmıştı ve ayağı ile arasinda çok az bir mesafe vardı. Ayağına dokundurmak istiyordum ve ayağıni yavaşça hareket ettirip istediğimi sonunda başarmıştım. Bu beni dsha da deli etmişti ve  diğer ayağina yavaş öpücukler kondurmaya başlamıştım  bi 5 10 dakika kadar böyle devam ettikten sonra yengem hareket edince kokmuştum yavaşca ayaklarnı bıraktim ve yere uzandim.  O koltukta uyumaya devam ediyordu sadece  bana arkasıni dönüp uyumaya devam etmişti.  Kafamı kaldırıp ayaklarına bir  öpücük daha kondurmuştum korktuğum için daha fazla bir sey yapmadim gözlerimi kapayıp bende uyumaya calisiyordum  yengemin ayaklarıni hayal ederek.  Birden birisi ayaklandı. Uyanan Hilaldi ve   yüzümu ayağıyla dürterek  beni uyandirdı. Zaten aslinda uyuyamamiştım   ama bunu uyumuş gibi göstermek istiyodum. Ben gözümü açıca bana gel işareti yapmıştı. Niye dercesine gözlerine bakınca  sinirli bir şekilde gözlerimin içine  bakarak beni ezecekmis gibi sağ ayağını kaldirdi  suratima doğru hizlica getirdi ama ezmeden durdu ve  sert bir bakış atarak  bir kez daha gel işareti yaptı.

Kalkmıştım. Nolduğunu anlamaya çalisiyorken odasına girdik ve kapıyı kitledi.  Bana "otur" dedi    yatağına oturmuştum.  Sert bir bakış atarak. Gözleri ile yeri işaret etti. Bdnde yere diz çöküp oturdum. O sırada telefonda bir şeylerle ugraşiyordu ve telefonu bana çevirdi.

Ben  herkes uyuyor zannederek yengemin ayaklarını öperken beni videoya almıştı.   Ben izleyince şok olup korkmuştum  acaba napacak diye düsunurken ayaklarina kapanip videoyu silmesi için yalvarmak aklima gelmişti. Bu videyu birine göstermesi benim sonum demekti. Tam ayaklarina kapanıp iki ayağinı da öpmeye başlayıp yalvarirken bir ayağını kaldirıp kafama bastı ve  alnim yere geldigi için acıyordu hemen yan dönduğüm icin beni kacmaya calisiyor zannedip daha sert bastı.

H: Demek sana noluyor  dersin. Şimdi elime düştün bakalım sana nolcak gerizekalı.

Dedi ve kafama daha sert bastı  nerfeyse üzerime çıkacaktı ve canım acıyordu.  Özur diledim masaj yapabilirm ne istersen yaparim diye yalvarmaya  devam ettim.

H: tabi yapacaksın başka çaren  yok. Şimdi kalk evine git ve benden mesaj bekle. Senle napacağima karar verecegim.  Dedi

Ve beni eve gönderdi. Korkuyordum. Akşam oluyordu ve hala bir mesaj gelmemişti. Korkmuş bir sekilde beklerken annem babam geldi. Duş aldılar ve  yemek yedik.   Hala bir mesaj yoktu  ve ben korkuyordum. Telefonu sesliye aldım ve  yatakta uzanıp mesaj bekliyordum.

Ve beklenen mesaj bildirimi geldi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 TemizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin