Bölüm 2

3.3K 28 2
                                    

Kola içerken yengem koltuğa ayaklarinı uzattı ve cok yorulduğunu söyledi.

N: Hilal  masaj yapsana  bana kızim biraz. Çok yoruldum

H: anne valla bende yorgunum şuan yapamam.

B: istersen ben yapabilirim yenge

N: sende yorgunsun bekircim ya boşver  zahmet olmasın

B: ne zahmeti yenge  ayıp ediyorsun

Dedim ve gülumsedim.

N: o zaman  hayır diyemiyecegim ya kusura bakma

  Hemen gectim arkasina ve omuzlarina masaj yapmaya başladım.

H:  bende isterim  bekir o zaman

B: Sana noluyor   dedim ve güldüm Hilal sinirlenmişti ve bozulmuştu 

B:  tamam ya  sanada yaparım 

Dememe rağmen bana trip atarcasına hic bir sey demedi. Kücüklukten beri  hep böyle yapar zaten  hep bana küser ve dediklerini bana  öyle veya böyle yaptirmayı başarırdı.

Bu sırada yengemin sırtına  10 15 dk kadar masaj yapmiştim.

N: eline sağlık  çok guzel mesaj yapıyorsun ama  böyle yorgunluğum geçecek gibi degil bırak istersen sende yoruldun.

Bunu  duyduğumda aklima bir fikir geldi ve  şoyle dedim.

B: yenge beni bosver de bu sekilde zaten zor dinlenirsin bence  ayaklarina mesaj yapayım

N: ayaklarima mı  olmaz   ya kokar o kadar calistik falan

B:   bisey olmaz yenge ben rahatsız olmam.

Dedim ve tum sinirler  ayaklarin altindan geciyomus ayak masaji insani cok dinlendiriyormuş tarzı bir şeyler söyledim ikna etmek icin

N: kötü kokuyor ama madem iyi geliyomuş ve bu kadar isteklisin yap o zaman :)

Dedi ve gülümsedi  ben  bu kadar istekli görunmek istemiyodum bu yüzden  "istekli olduğumdan degil yengecim senin için diyorum" falan dedim  ayak ucuna koltuğa  oturup yengeme doğru dönüp   bağdaş kurarak oturdum

Yengem ayaklarıni kucağima uzatti ve koltuga uzandı. Sol ayağını bacağıma koyup yavasca sag ayağını elime alarak masaj yapmaya başladim. Ayaklarindan hafif bir koku  geliyordu  ama bu koku benim için o kadar güzeldi ki   ve aşık olduğum ayaklara  ilk defa dokunuyordum.    Ayakları   hafif terliydi.

N: gercekten bu rahatlatti cok guzel masaj yapıyorsun :)

B: rahatlatacağıni söylemistim :)

Ufak tebessumlerimizin ardindan   sağ ayagıni  yavasca bırakıp sol ayağıni nazik hareketlerle avcuma aldım. Ayaği yüzume   20 cm falan yakındi bu durum beni demi ediyordu bu yüzden yorgunluğumu falan unutmustum zaten.   Masaj yapmaya devam ederken  hilal  yorgunluktan  elinde telefon uyuyakalmıştı  zaten sana noluyor dedikten sonra tek kelime bile konuşmamıstı  bizimle.
Bu sırada yengeme baktığımda rahatlamaktan   tavana bakıp gözlerini kapatmıstı....

3. Bölüm  işler biraz daha hızlanacak iyi okumalar. Yorumlarinızi bekliyorum...

 TemizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin