Minho üstünü değiştirdi ve kapatmak için salonun perdesine yöneldi. Kapatmak üzereyken hala ondan gözlerini ayırmayan, az önce elini uzattığı gence baktı.
"𝙋𝙚𝙠𝙞 𝙖𝙞𝙡𝙚𝙣 𝙣𝙚𝙧𝙚𝙙𝙚?" nasıl olduysa Minho Felix isimli bu çocuğu içeri almıştı. Birkaç dakika önce adını bile bilmediği yabancı ile karşılıklı oturuyordu. Şu ana kadar ailesi olmadığını öğrenmişti. Pek üstüne gitmek de istemiyordu çünkü fazla mutlu görünmüyordu.
Minho "𝙍𝙖𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙨𝙨𝙚𝙩 𝙡𝙪̈𝙩𝙛𝙚𝙣. 𝘽𝙚𝙣 𝙝𝙚𝙢𝙚𝙣 𝙠𝙖𝙧𝙨̧𝜾𝙣𝙙𝙖𝙠𝙞 𝙤𝙙𝙖𝙙𝙖𝙮𝜾𝙢. 𝘽𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙧𝙪𝙣 𝙤𝙡𝙪𝙧𝙨𝙖 𝙨𝙤̈𝙮𝙡𝙚𝙢𝙚𝙠𝙩𝙚𝙣 𝙘̧𝙚𝙠𝙞𝙣𝙢𝙚." dedi. Felix'e rahat kıyafetler ve yumuşak bir battaniye vererek kapıyı kapattı.
Minho pek sosyal değildi aslında fakat Felix isimli hala yabancı olduğu bu kişiyi evine tereddüt etmeden almıştı. Pişman falan da değildi. Yaptığı seçimden memnundu.
"𝗚𝘂̈𝗻𝗮𝘆𝗱𝛊𝐧𝐧" Minho perdeyi aralarken Felix'in uyanık olduğunu fark etmişti. "𝘼𝙖 𝙪𝙮𝙖𝙣𝙙𝜾𝙣 𝙢𝜾?" Felix sakince başıyla onayladı ve yataktan kalktı.
Minho "𝘽𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙨𝙖𝙣𝙖 𝙮𝙚𝙣𝙞 𝙠𝜾𝙮𝙖𝙛𝙚𝙩𝙡𝙚𝙧 𝙖𝙡𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙜𝙞𝙙𝙚𝙡𝙞𝙢. 𝘽𝙞𝙧 𝙨𝙪̈𝙧𝙚 𝙗𝙪𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙢𝙖𝙠 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧 𝙢𝙞𝙨𝙞𝙣?" Felix istemişti ve onaylamıştı. Nedense bu onaylama Minho'nun çok hoşuna gitmişti.
Şu an alışveriş merkezinin içindeki güzel bir dükkanda kıyafet bakınıyorlardı. Minho'nun maddi duyumu gayet iyiydi hatta zengin bile sayılabilirdi. Evden çalışıyordu ve bu da avantajlıydı. Felix'e istediği her şeyi alabileceğini ve ona getirmesinin yeterli olacağını söylemişti.
Felix şu ana kadar 2 kazak 1 sweat beğenmişti. Aslında bunları almaya Minho zorlamış gibiydi fakat hoşuna da giden şeylerdi. Minho hemen birkaç parça şey daha kaptı ve Felix'ten denemesini ve hangilerinin olduğunu göstermesini istedi.
Seçtikleri kıyafetlerin hepsi tam oturmuştu. Çok sevimli de duruyorlardı. Hepsini aldılar ve yemek katı olan en üste yöneldiler. Minho cidden açtı ve Felix'in en son ne zaman yediğini bilmiyordu.
Menüden seçtikleri yemekler gelmişti. Felix tadını cidden sevmiş gibiydi ve iştahla yemişti. Normalde konuşmayı sevmeyen Felix Minho'ya teşekkür etmişti.
Minho Felix'in net şekilde soru sormadan kendisine bir şeyler söylediğini duyunca cidden sevinmişti ve bunu belli etmek istiyordu. Bunu umarak eve geri döndüler ve yeni kıyafetleri Felix'in dolabına yerleştirdiler.
𝗬𝗮 𝗵𝗮𝗹𝗮 𝛊 𝘂̈ 𝗼̈ 𝗴̆ 𝗰̧ 𝗴𝗶𝗯𝗶 𝗵𝗮𝗿𝗳𝗹𝗲𝗿𝗶 𝗱𝘂̈𝘇𝗴𝘂̈𝗻 𝘆𝗮𝘇𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗸𝗸𝗮𝘁 𝗰̧𝗲𝗸𝗶𝗰𝗶 𝗯𝗶𝗿 𝗳𝗼𝗻𝘁 𝗯𝘂𝗹𝗮𝗺𝗮𝗱𝛊𝗺
𝗢̈𝗻𝗲𝗿𝗶𝗿𝘀𝗲𝗻𝗶𝘇 𝗰̧𝗼𝗸 𝘀𝗲𝘃𝗶𝗻𝗶𝗿𝗶𝗺𝗔𝘆𝗿𝛊𝗰𝗮 𝗵𝗶𝗸𝗮𝘆𝗲𝗻𝗶𝗻 𝗻𝗮𝘀𝛊𝗹 𝗴𝗶𝘁𝗺𝗲𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗶𝘀𝘁𝗶𝘆𝗼𝗿𝘀𝗮𝗻𝛊𝘇 𝘆𝗮𝘇𝗮𝗯𝗶𝗹𝗶𝗿𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇𝗳𝗶𝗸𝗶𝗿 𝗮𝗹𝗺𝛊𝘀̧ 𝗼𝗹𝘂𝗿𝘂𝗺
𝗕𝗮𝘆𝗿𝗮𝗺𝛊𝗻𝛊𝘇 𝗺𝘂̈𝗯𝗮𝗿𝗲𝗸 𝗼𝗹𝘀𝘂𝗻𝗻 ✨💗✨
__________________________
Her ne kadar garip olsa da bunları 1 yıl sonra, saat 1.47'de yazıyorum. Umarım becerebilirim. 3. bölümü de biraz daha uzatıp yayınlarım... (Ayrıca çok değiştim muhtemelen hikayenin gidişatı da baya değişir)