Inceputul povestii

8 0 0
                                    

Buna pe mine m-a cheamă Andreea am doar 12 ani.Sunt eleva la scoala,,Mihai Viteazul".Sunt în clasa a 5 a.Parintii mei sunt divorțați încă de cand eu aveam 4 ani.Mama trebuia să se ocupe de mine zi de zi.De cand am fost mică am avut probleme cu respirația...Mama încerca din răsputeri sa ma ajute. Și chiar reusea.

-Mama voi merge la scoala te iubesc paa! 🥰

-Paa Andreea ai grija!

-O sa am🥰

Am ajuns la scoala...Deodata o văd pe Bingo cea mai populară fata care mereu râdea de numele meu,,Bostanica" Ba spunându-i Borcan,Bălan și chiar Borcanel... toti copii aveu un fel de ,,cântec" pentru mine cand intram în scoala...

Suna asa:,,La la la Andreea Boatanica uratica seamănă cu un porc gras Andreea da da da

Eram foarte tristă de ce acest cântec...

Am ajuns acasă mama ma întâmpină se cu brațele deschise știa cum ma făceau copii la scoala ma îmbrățișa mereu cand știa că eram supărată..
Cand am ajuns acasă am mers în camera mea si ma apucasem de YouTube era o aplicație în care puteai vedea filmulețe si ati face propriul filmulet Numele meu pe aceea aplicație a fost Andreea Bostanica am strâns 648k de urmaritori în 4 luni eram populară!!! Si chiar primeam si bani în fiecare lună câte 2 milioane de euro.
A doua zi cand am mers la scoala nici nu am intrat bine ca, Bingo, fata populară mi-a dat doi pumni...am căzut pe jos. Ea aflase de canalul meu de YouTube si a fost geloasa pe mine.Acei doi pumni mi-au spart arcada... tristă mi-am pus un bandaj pe fața prefacandu-ma ca nu sa întâmplat nimic.doamna profesoara nu a bănuit nimic.
Ajungând acasă mama ma luat în brațe și i-au curs trei picături de sânge pe mâini..mia dat jos bandajul și a văzut ce mi s-a întâmplat am mers la spital... Din fericire am fost salvată.
mama ma mutat de la aceea scoala am fost mutată la o altă scoala.cand eram la scoala j  pauză ma jucam pe telefon și am descoperit aplicația ,,tik tok" în această aplicație puteai filma videoclipuri de 3 minute, 60 de secunde, sau 5 secunde. ma filmam eu pe acolo după ce terminam filmarea ma culcare în doar 3 săptămâni am facut 4.3milioane de fani am putut avea funcția de ,,LIVE" în live puteai face meciuri cu alte persoane și a câștiga bani am stat pe aplicația aia mult timp...

Acum am 17 ani și pot sa spun că am și fani!! Sunt populară cu adevărat!!!

A meritat tot!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 08, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Povestea mea... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum