𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝑻𝒂𝒌𝒖𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈..
"𝒀𝒐𝒐!! 𝑺𝒖𝒑 𝒅𝒖𝒅𝒆𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆 𝒊𝒎 𝒈𝒐𝒏' 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒚𝒂𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒙𝒕!""𝑨-𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕.." 𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒆𝒅 𝑻𝒂𝒌𝒖𝒎𝒊 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒓𝒐𝒐𝒎..
𝑨𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒓𝒊𝒗𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒘𝒂𝒔 𝑯𝑼𝑮𝑬! 𝑻𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒉𝒂𝒅 𝒓𝒐𝒃𝒐𝒕𝒔 𝒂𝒍𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕𝒔 𝒇𝒐𝒓.. 𝑻𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒖𝒓𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒉𝒂𝒅 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒘𝒆𝒂𝒑𝒐𝒏𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒍 𝒂𝒔 𝒅𝒊𝒔𝒑𝒍𝒂𝒚..
"𝑯𝒐𝒍𝒚 𝒔𝒉𝒊𝒕! 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒘𝒆𝒔𝒐𝒎𝒆!" 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒘𝒊𝒅𝒆𝒏𝒆𝒅.. 𝑨𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒖𝒑𝒊𝒍𝒔 𝒈𝒐𝒕 𝒃𝒊𝒈𝒈𝒆𝒓..
"𝑻𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒓𝒐𝒃𝒐𝒕𝒔 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈.." 𝑻𝒂𝒌𝒖𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅..
"𝑬𝒉??" 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒕𝒊𝒍𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅..
"𝑻𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒓𝒐𝒃𝒐𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌, 𝑭𝒆𝒆𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒄𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒉𝒖𝒎𝒂𝒏𝒔! 𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒍𝒍𝒆𝒏𝒈𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒓𝒐𝒃𝒐𝒕𝒔.. 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒆𝒆 𝒉𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒕𝒆𝒈𝒊𝒛𝒆 𝒕𝒐 𝒅𝒆𝒇𝒆𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒓𝒐𝒃𝒐𝒕𝒔.. 𝑨𝒏𝒚 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔?" 𝑻𝒂𝒌𝒖𝒎𝒊 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒆𝒅..
"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒔 𝒊𝒇 𝒘𝒆 𝒇𝒂𝒊𝒍 𝒕𝒐 𝒅𝒆𝒇𝒆𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎..?" 𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅..
"𝑨𝒉𝒂𝒉𝒂! 𝑮𝒓𝒆𝒂𝒕 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒈𝒖𝒚! 𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒂𝒊𝒍 𝒕𝒐 𝒅𝒆𝒇𝒆𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒓𝒐𝒃𝒐𝒕𝒔 𝒊𝒕𝒔 𝒇𝒊𝒏𝒆! 𝑨𝒔 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒂𝒎𝒂𝒈𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕𝒔 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉.." 𝑻𝒂𝒌𝒖𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒅 𝒔𝒐𝒇𝒕𝒍𝒚..
𝑾𝒉𝒊𝒍𝒆 𝑻𝒂𝒌𝒖𝒎𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒂 𝒍𝒐𝒖𝒅 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒐𝒔𝒊𝒐𝒏!
"𝑯𝒆𝑬𝒆𝑯?! 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒄𝒌 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕?!" 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒅..
"𝑾𝒆𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒅𝒊𝒆𝑬𝒆 𝒘𝑨𝒂𝑨!!"
𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒅.."𝑪𝒂𝒍𝒎 𝒅𝒐𝒘𝒏.. 𝑰𝒍𝒍 𝒈𝒐 𝒄𝒉𝒆𝒄𝒌 𝒐𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅.. 𝑺𝒕𝒂𝒚 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑫𝑶𝑵𝑻 𝒎𝒐𝒗𝒆.."
𝑻𝒂𝒌𝒖𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒏 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒕𝒐 𝒄𝒉𝒆𝒄𝒌 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆..𝑴𝒆𝒂𝒏𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒆𝒍𝒔𝒆.. 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒂𝒄𝒕 𝒃𝒓𝒂𝒗𝒆 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒍𝒅𝒆𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈..
"𝑶𝒌.. 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒚 𝒄𝒂-"
𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒈𝒐𝒕 𝒄𝒖𝒕 𝒐𝒇𝒇 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒊𝒅𝒅𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒆𝒏𝒕𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚 𝒔𝒂𝒘 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒍 𝒈𝒆𝒕 𝒅𝒆𝒔𝒕𝒓𝒐𝒚𝒆𝒅! 𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒇𝒆𝒂𝒓 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒂 𝒘𝒐𝒎𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉 𝒉𝒚𝒔𝒕𝒆𝒓𝒊𝒄𝒂𝒍𝒍𝒚..𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒂 𝒘𝒐𝒎𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒚..
"𝑯𝒊 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔~"𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆... 𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊?!?!
"𝑴𝒓𝒔. 𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊?! 𝑾𝒉𝒂- 𝑾𝑯𝑨𝑻?!" 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒔𝒉𝒐𝒄𝒌 𝒂𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂𝒏 𝒆𝒗𝒊𝒍 𝒈𝒓𝒊𝒏..
"𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊~? 𝑨𝒉𝒂𝒉𝒂𝒉𝒂!! 𝑰𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊.. 𝑩𝒖𝒕 𝒊 𝒄𝒂𝒏 𝒃𝒆 𝒉𝒆𝒓!" 𝑻𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒎𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒌𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒃𝒆𝒈𝒂𝒏 𝒕𝒐 𝒅𝒊𝒔𝒊𝒏𝒕𝒆𝒈𝒓𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒂 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒍𝒚 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏! 𝑺𝒉𝒆 𝒏𝒐 𝒍𝒐𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊..
𝑺𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒃𝒓𝒖𝒏𝒆𝒕𝒕𝒆 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒌𝒊𝒏 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒑𝒂𝒍𝒆!
"𝑯𝒊 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔~! 𝑺𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒊𝒎 𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊? 𝑨𝒉𝒂𝒉𝒂~! 𝑰 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚 𝒎𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆! 𝑯𝒐𝒘 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕𝒇𝒖𝒍 𝒊 𝒂𝒎! 𝑾𝒆𝒍𝒍.. 𝒊𝒎 𝒀𝒖𝒓𝒐!" 𝒀𝒖𝒓𝒐 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒉𝒚𝒔𝒕𝒆𝒓𝒊𝒄𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏..
𝒀𝒖𝒓𝒐 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅..
"𝑵𝒊𝒄𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒆𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖.. 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓~, 𝒀𝒖𝒌𝒊~, 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊~, 𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐~...""𝑯- 𝒉𝒐𝒘 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒐𝒖𝒓 𝒏𝒂𝒎𝒆𝒔?!?!" 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅..
"𝑫𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒊𝒎 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒐 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖? 𝑻𝒔𝒌.. 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒆𝒔𝒕𝒊𝒎𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆!" 𝒀𝒖𝒓𝒐 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚.. 𝑨𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒓𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒂 𝒄𝒂𝒈𝒆!
YOU ARE READING
꧁𝐖𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠꧂ 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 5..
Fantasy𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐟𝐚𝐧𝐭𝐚𝐬𝐲/𝐀𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧/𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲! 𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥! ⚠︎𝐒𝐖𝐄𝐀𝐑𝐈𝐍𝐆⚠︎