"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒄𝒌?!" 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅..
"𝑵𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒕𝒓𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅.. 𝑯𝒐𝒘 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒊 𝒔𝒍𝒊𝒄𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒂𝒕𝒔 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒆𝒔 𝒐𝒖𝒕!... 𝑯𝒐𝒘 𝒅𝒐𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒐𝒖𝒏𝒅~?" 𝒀𝒖𝒓𝒐 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒆..
𝑨𝒔 𝒀𝒖𝒓𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒄𝒖𝒕 𝒐𝒇𝒇 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒊𝒅𝒅𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒆𝒏𝒕𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒖𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆! 𝒀𝒖𝒓𝒐'𝒔 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒔 𝒇𝒂𝒅𝒆𝒅 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒄𝒖𝒕..
𝒀𝒖𝒓𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆..𝑨 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒃𝒓𝒐𝒘𝒏 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒎𝒆𝒓𝒂𝒍𝒅 𝒆𝒚𝒆𝒔..
"𝑯𝒂𝑨𝒉𝑯?!" 𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅..
𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒀𝒖𝒓𝒐'𝒔 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒀𝒖𝒓𝒐 𝒅𝒊𝒔𝒔𝒂𝒑𝒆𝒂𝒓𝒆𝒅..
"𝒀𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒐𝒌?!" 𝑻𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅..
"𝑾𝒆𝒓𝒆 𝒐𝒌!" 𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅..
𝑨𝒔 𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒘𝒂𝒔... 𝑮𝒐𝒏𝒆!
"𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆𝒔 𝒀𝒖𝒌𝒊!?" 𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅..
𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒈𝒐𝒏𝒆.. 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆𝒔 𝒏𝒐 𝒘𝒂𝒚 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒐𝒇 𝒓𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒇𝒂𝒔𝒕! 𝑫𝒊𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒉𝒆𝒓?! 𝑫𝒊𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒏 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒉𝒆𝒍𝒑?
"𝑾𝒉𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒄𝒌 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒎𝒚 𝒅𝒂𝒎𝒏 𝒈𝒓𝒆𝒎𝒍𝒊𝒏 𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓?!" 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅..
"𝑮𝒐𝒅.. 𝒘𝒉𝒚 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆?!" 𝑻𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒔𝒂𝒊𝒅..
𝑺𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒘 𝑴𝒓. 𝑩𝒆𝒂𝒓 𝒓𝒖𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒎..
"𝑰𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒌?! 𝑰 𝒉𝒂𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒐𝒇 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒗𝒊𝒍𝒍𝒊𝒂𝒏.." 𝑴𝒓. 𝑩𝒆𝒂𝒓 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒂𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈..
"𝑴𝒓. 𝑩𝒆𝒂𝒓! 𝑨𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒌?! 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒊𝒔 𝒃𝒍𝒆𝒆𝒅𝒊𝒏𝒈!" 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅..
"𝑵𝒐 𝒔𝒉𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝑭𝑼𝑪𝑲 𝒖𝒑 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊! 𝑻𝒉𝒆 𝒊𝒎𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒊𝒔 𝒇𝒖𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈! 𝒀𝑼𝑲𝑰 𝑰𝑺 𝑭𝑼𝑪𝑲𝑰𝑵𝑮 𝑮𝑶𝑵𝑬!!" 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒔𝒍𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊..
"𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒊𝒔 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒊𝒏-" 𝑴𝒓. 𝑩𝒆𝒂𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒄𝒖𝒕 𝒐𝒇𝒇 𝒃𝒚 𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈..
"𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒊𝒔 𝒇𝒖𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈! 𝑫𝒐𝒏𝒕 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒖𝒔 𝒓𝒆𝒑𝒆𝒂𝒕 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏! 𝑾𝒆 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓! 𝑾𝑬. 𝑵𝑬𝑬𝑫. 𝑻𝑶. 𝑭𝑰𝑵𝑫. 𝑯𝑬𝑹!"
"𝑪𝒂𝒍𝒎 𝒅𝒐𝒘𝒏!" 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅..
"𝑪𝑨𝑳𝑴 𝑫𝑶𝑾𝑵?! 𝑫𝑶 𝒀𝑶𝑼 𝑻𝑯𝑰𝑵𝑲 𝑰𝑻𝑺 𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑰𝑮𝑯𝑻 𝑻𝑰𝑴𝑬 𝑻𝑶 𝑪𝑨𝑳𝑴 𝑫𝑶𝑾𝑵?!" 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅..
"𝑺𝑻𝑨𝑹𝑳𝑬𝑹 𝑺𝑻𝑶𝑷 𝒀𝑬𝑳𝑳𝑰𝑵𝑮! 𝑱𝑼𝑺𝑻 𝑪𝑯𝑰𝑳𝑳!" 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒏𝒄𝒉𝒆𝒅 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓..
"𝑺𝑻𝑶𝑷! 𝑭𝑰𝑮𝑯𝑻𝑰𝑵𝑮 𝑾𝑶𝑵𝑻 𝑫𝑶 𝑨𝑵𝒀𝑻𝑯𝑰𝑵𝑮!" 𝑴𝒓. 𝑩𝒆𝒂𝒓 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒍𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒂𝒏𝒅 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓..
(𝑪𝒍𝒊𝒇𝒇𝒉𝒂𝒏𝒈)
𝑯𝒊 𝒊𝒎 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒊𝒔 𝒔𝒐 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒕😅😭 𝑰𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒓𝒖𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒐𝒕𝒊𝒗𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒊 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒊𝒎 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒃𝒄 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒍𝒕𝒉 𝒊𝒔𝒏𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒈𝒐𝒐𝒅.. 𝒊 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒑𝒐𝒔𝒕 𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 5 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒊 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌..
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒂𝒍𝒍 𝒇𝒂𝒎<3
YOU ARE READING
꧁𝐖𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠꧂ 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 5..
Fantasy𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐟𝐚𝐧𝐭𝐚𝐬𝐲/𝐀𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧/𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲! 𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥! ⚠︎𝐒𝐖𝐄𝐀𝐑𝐈𝐍𝐆⚠︎