Коя съм аз ли? Аз съм момиче, добро момиче. Момиче, което е загубило баща си твърде рано. Дори нямахме възможност да се запознаем. Момиче свикнало само са се бори с живота. Момиче което още с първата си глътка въздух се бори за живота си. Момиче което бе затворено за живота и останалите. Момиче което не знае какво е да получиш нещо без да дадеш нещо в замяна. Момиче което не се дава лесно. Момиче с остър и борбен характер. Момиче което не знае какво иска от животи нито къде й е мястото, но знае едно не иска да е сама. Майка ми ме отгледа напълно сама. Бореше се с зъби и нокти да ми осигури всичко, но парите все не стигаха, но в един прекрасен момент се появи един мъж който ни помагаше главно с пари и така вече не бяхме сами. Майка ми ме отгледа с малка помощ и подкрепа от него. Когато загубих и нея останах напълно, напълно сама на този свят.Той бе до мен през цялото време докато растях. Той остана. Вземе под неговия покрив. Приюти ме. Той е този който се грижише за мен и все още го прави, но от далеч. Единствения мъж който допуснах да бъде до мен, единственият на когото му позволих да ме докосне, единственият който погали сърцето ми след което изчезна. Коя съм аз ли? Аз съм едно дете ударено от живота твърде рано. Теодора Йотова.
Кой съм аз ли? Аз съм мъж с преуспял бизнес зад гърба си. Мъж преминал през много жени всичко от който златотърсачки. Мъж избрал сам да се бори за това което обича. Мъж знаещ какво иска и търси от живата си и веднъж намери ли го няма да го пусне, а аз я намерих. Мъж който от големия и шумен града се премести в малко затънтено градче, за да бъде по близо до нея. Мъж който иска да започне живота си от начало. Мъж който започва да живее своя втори живот. Аз съм Николай Ников.
YOU ARE READING
Огнен Дух - Огнена любов
RomanceКогато живота ти поднесе лимони си правиш лимонада или си купуваш едно шише текила и се напиваш до несвяст, защото живота ти е отнел всичко. Оставил е само киселия вкус в устата ти и отчаянието в очитете. От части съм благодарна на това, че съм няма...