Преди години
7:00 сутринта. Нея още я няма. Не си вдига телефона. Не отговаря на съобщенията. Няма я в най-добрата й приятелка. Цяла нощ съм буден и я чакам да се прибере. Какво ли не ми мина през главата. Чакам още час и звънна в полицията.
Седя на дивана в кухнята и гледам към часовника. Тик-так и търпението ми вече е в такт заедно с секундарника. И тъкмо когато протягах ръка към телефона си вратата се хлопна. Не очакваше да ме завари вкъщи щото направо се запъти към нейната стая.
- Добро утро и на теб. - опитвах се да задържа скандала. - Къде беше. Знаеш ли колко се притесних.
- Да, личи си от пропуснатите повиквания и много досадни съобщения. - свали якето си хвърли го на дивана и се втурна в банята.
Задърпах я за лакътя. Стопирах я на едно място. Погледнах я в очите беше плакала. Наведох се да я помириша. Смърдеше на цигари и алкохол.
- В кой бардак си била.
- Кво ти пука. - отскубна се от мен.
Влезе в банята и започна да маха мръсните дрехи от себе си. Хвърли ги в коша за пране. Остана по бельо. И пред мен лъсна прясна татуировка.
- За това ли те нямаше цяла нощ. Защо не ме попита.
- Миналата нощ ми каза че не сме роднини. Наще ги няма, а от теб не ми е нужно позволение за каквото и да е.
- Момиченце. - дръпнах я към себе си. Поставих два пръста под брадичката й. - Погледни ме хубаво и си го набий в главата. Ако още веднъж си позволиш да прекарах нощта навън апартамента ще ти се види тесен.
Очите и бяха изпълнени с тревога от очакване на идващата ми реакция. Точно така, моя малка дивачке чака те наказание.
- Кой ти каза че съм била цяла нощ навън. Спах в приятел. Дойдох да се преоблека и отивам на училище. - знае как да ме вбеси и да ме извади извън нерви.
Не...не... Не си познала ако мислиш че ще ме накараш да ревнувам или, че ще ме предизвикаш по някакъв начин.
- Днес няма да ходиш на училище. - съобщих й. - Вземи си душ и свали тая смрат от себе си. Чакам те в хола.
Хвърлих и кърпа с която да се подсуши и тръшнах вратата след себе си.
Няма как да е пуснала до себе си друг. Това ми е пределно ясно, но не мога да разбера държанието й. Мислех, че след като връзката ни премине в сексуална ще бъде малко по-спокойна и може би ще се кротне. Ще я кротна много скоро. Да взима да излиза вече от банята че да и дам за душата.
YOU ARE READING
Огнен Дух - Огнена любов
RomanceКогато живота ти поднесе лимони си правиш лимонада или си купуваш едно шише текила и се напиваш до несвяст, защото живота ти е отнел всичко. Оставил е само киселия вкус в устата ти и отчаянието в очитете. От части съм благодарна на това, че съм няма...