Merhaba ben Lavinya 9. Sınıfın yaz tatilinde ailecek Bodrum'a gittik. Akşam yemeği için Bodrum'un çok ünlü bir restorantına gittik. Yemeğimizi yedikten sonra fotoğraf çekinmek için sahile indik. İlkokul arkadaşım olan Aden'i gördüm. İlkokulda birbirimize çok yakındık fakat onlar ailevi nedenlerden dolayı taşındılar. Uzun zaman sonra birbirimizi görünce çok mutlu olmuştuk. Kaldığımız villalar çok yakındı artık nerdeyse her gün birbirimize gidip geliyorduk. Birgün Aden'lerin kaldıkları villaya Aden'in erkek arkadaşı ve erkek arkadaşının kuzeni geldiler. Ben tam bizim kaldığımız villaya gidecekken Aden beni çağırıp bugün sende bize katıl dedi. Tanımadığım kişilerle dolaşmaktak pek hoşlanmam ama Aden çok ısrar edince dayanamadım ve gittim. Önce bir cafe'ye gittik, cafe'den içeceklerimizi alıp dolaşmaya başladık. Aden beni erkek arkadaşı ve erkek arkadaşının kuzeni ile tanıştırdı erkek arkadaşının adı doruk erkek arkadaşının kuzeninin adı ise dora imiş. Bir kaç saat dolaştıktan sonra herkes evlerine dağılı. Bugün'den 1,2 hafta sonra Aden'den bir mesaj geldi, mesaj şöyleydi; Lavinya hemen yanıma gelmen lazım sana anlatmam gereken önemli şeyler var. Yazıyodu meraklanıp hemen Aden'in yanına gittim anlatmaya başladı. Kısacası dora benden hoşlanıyormuş,bende ondan bir sıcaklık almıştım fakat o günden sonra görüşme fırsatımız olmadı. Sürekli sosyal medyadan görüşüyorduk...
*SON*
BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU GİBİ AMA DİĞER BÖLÜMLERİ KAÇIRMAYIN. DİĞER BÖLÜMLERI MERAK EDİYORSANİZ OY ATMAYI UNUTMAYIN.