••••••••••••••••••••••••••••
"YARDIMA IHTIYACIMIZ VAR
OKUL HEYKELININ ORADA"
Açıklama karşısında başını kaldırdı ve yardım çağrısına koştu. Sesin kaynağı meclis odasının hemen içindeydi. Yardım etmekten o kadar etkilenmişti ki, sayısız okul dosyasını ve belgeyi neredeyse kollarına bırakacaktı. Beni seçen bir kız ya da bunun gibi bir şey değildi, sadece mükemmel bir öğrenci olmayı hedefledi."Heykeldeki kargaşa ne?" Akemi durumu değerlendirmek isteyerek sordu.
"Suçlular yine onun üzerinde oturuyor." İkinci sınıf öğrencisi, ondan gelen dosyaları kabul ederek kaşlarını çattı. "Heykel bir daha kırılırsa tüm bütçemizi heykeli onarmaya harcamak zorunda kalacağız-"
'Bütçe' kelimesini söyler söylemez; Akemi koşarak merdivenlerden aşağı indi. Onları azarlamaya o kadar niyetliydi ki. İstediği değil, buna ihtiyacı vardı. Diğer insanlar onun gibi insanların şakacı olduğunu düşünürdü, ancak günlük harçlıklarını kafeterya yemeği yerine devlet fonları için feda etmiyorlardı. Peki ne dediler?
Heykelin bulunduğu okulun girişine doğru koştu.
Bazen yeni yaramaz yüzler her zaman heykelin üzerine oturur ya da eski yüzler görmeye o kadar alışır ki zaten belanın suçlusu olduklarını zannedersiniz. Bu durumda, ikincisidir.Kim olduklarını görünce, ara sıra heykelin üzerinde oturan insanları azarladığı için gönüllü olmaktan kısmen pişman oldu. Çünkü kim olduğundan gerçekten nefret ediyordu.
"Ha? Oh, hey Nakamura!" Ran Haitani, Roppongi'nin en ünlü suçlulardan biri olduğunu söyledi. "Bizimle oturmak ister misin?" Küçük kardeşi Rindou'yu işaret etti.
İkisine de alaycı bir şekilde gülümsedi ve baş parmağını aşağı inmek için işaret etti. "Aşağı in lütfen.!"
"Ooh, lütfen dedi." Rindou kıkırdar. "Ne kadar tatlı."
"Ve sence heykelin üzerinde oturmak havalı mı?" Tek kaşını kaldırdı, kızdığı belliydi. "İn aşağıya, bahse girerim kıçın taştan acıyor."
"Ya da ne?" Kendini beğenmiş bir şekilde övündü. "Disiplin mi? Nakamura, sıkıcı olmaya başladın"
"Sana sıkıcı geliyor olmam umrumda değil Haitani, hayatımdan daha değerli bir heykelin üzerinde oturuyor olman umurumda."
"Ah," dedi, sanki gerçekten incinmiş gibi dramatik bir şekilde kalbini tutuyordu. "Ağabey, duydun mu?"
"Ah evet. Bir şey varsa, bu depresyon olarak kabul edilir." Ran gülümseyerek ona göz kırptı. "Bunu güçlü müdürümüze söylemek zorunda kalabiliriz."
Yüzünde bir hırlamayla alay etti, bu kadar uzun süre hayal kırıklığına uğradı ve sadece bu işi bitirmek istedi. "Depresyonum olsun ya da olmasın neden umursuyorsun? Belli ki bunu inat için yapıyorsun. İn oradan, bu noktada güvenlik görevlilerini çağırabilirim."
"Ve öğle yemeklerini rahatsız mı edeceksin?" Rindo yüzünde hüzünlü bir surat asarak sordu. "Nakamura, düşündüğümden daha kalpsizsin."
Sonunda bir güvenlik açığı belirtisi gösterdi; hayal kırıklığından sızlanmak. Bu, iki kardeşin yerinde bir kahkaha atmasına neden oldu.
"Onunla alay etmek çok eğlenceli, değil mi?" Ran, örgüleriyle oynayarak güldü.
"Evet, öyle," diye kıkırdadı Rindo, heykeli bir köpekmiş gibi okşayarak. Gerçekte, Çocuk Barış Anıtı'ndaki gibi bir Sadako heykeliydi. "Bence bu kadarı yeterli, hatta bizim üzerimize güvenlik görevlilerini çağırabilir. Bilirsin, kalpsiz kaltak zırvaları."
Bunu duyunca gözlerini devirdi, onu rahatsız etmiyormuş gibi omuzlarını çaprazladı. Ama gerçekten, bu onu çok rahatsız etti. Zaten yardıma ihtiyacı olduğunda yemeğini ilk bitiren gardiyanı arardı zaten. Öyleyse, bir suçlunun fikri, onca insan arasından onun için neden önemliydi?
"Aslında." Ran içini çekti, heykelden aşağı atladı ve onun yanından geçti. "Cya sonra, Nakamura-chan!"
Rindo heykelden aşağı atlarken yüzünde kendini beğenmiş bir gülümseme vardı, yüz ifadelerini gözlemlemek için Akemi'de yürüyordu. Ve gözyaşlarına yakın olduğunu gördü. Acıklı bir hayaletmiş gibi yanından yürüyerek geçerek alay etti. Fakat..
Onu öyle bırakmak kalbinde tuhaf bir his taşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑷𝑹𝑶𝑴 𝑫𝑹𝑬𝑺𝑺 》 𝑯. 𝑹𝑰𝑵𝑫𝑶𝑼
Fanfiction"𝗦𝗔𝗡𝗜𝗥𝗜𝗠 𝗕𝗔𝗟𝗢𝗡𝗨𝗡 𝗘𝗚𝗟𝗘𝗡𝗖𝗘𝗟𝗜 𝗢𝗟𝗔𝗖𝗔𝗚𝗜𝗡𝗜 𝗗𝗨𝗦𝗨𝗡𝗠𝗨𝗦𝗧𝗨𝗠" °°°°°ʜᴀɪᴛᴀɴɪ ʀɪɴᴅᴏᴜ x ꜰ!ʀᴇᴀᴅᴇʀ°°°°° ●●𝑷𝑹𝑶𝑴 𝑫𝑹𝑬𝑺𝑺●● Burada, bir konsey üyesi, en son beklediği kişiyle balo için ortaklar e...