Vedaları asla beceremedik değil mi sevgilim? Aynı doğru düzgün sevmeyi beceremediğimiz gibi. Aşık olmayı beceremedik, birlikte olmayı beceremedik. Neyi becerdik ki biz Tanrı aşkına?
- 22.10.04 -
Her yanım alev alev yanarken bile gözlerini düşünmekle meşguldüm sevgilim. Hastanede bile seni düşündüm hatta duvarımda seni çizdiğim bir fotoğraf bile var biliyormusun sevgilim? Senin kadar güzel olmasa bile bana güç veriyor. Gözlerine parıltı bile ekledim biliyormusun sevgilim! Seninkiler kadar güzel bakmasalar bile umudumu yansıtıyorlar. İnanıyorum sevgilim. Seni birgün eskisi gibi canlı göreceğime, seni hissedebileceğime inanıyorum sevgilim...
- 05.11.04 -
Sevgilim. Bugün seni çizdiğim resim yırtıldı. Çok kötü hissettim hayatım parçalanmış gibi hissettim sevgilim. Doktorlar düzeltebileceklerini söyleseler bile inanamadım sevgilim çünkü gözlerindeki parıltılar gitmişti, eski haline getirmek mümkün değildi. Mutlu değilmiydin yoksa sevgilim? Yada benden sıkıldın mı? Özür dilerim sevgilim sana layık olamadığım için ama emin ol deniyorum sevgilim. Buradan çıktığımda sana layık davranacağım sevgilim sana söz veriyorum.
- 16.11.04 -
Sevgilim. Bugün tekrar seni çizdim ama çok zorlandım. Ne kadar denersem deneyeyim hep mutsuzdun ve ben seni mutsuz görmeye dayanamam sevgilim. Gözlerindeki ışıltılar solmuş yanakların incelmişti sevgilim kendime kızdım hayır. O sen değilsin sen şuan gayet iyisin ve benim tanıdığım, aşık olduğum halinlesin değil mi sevgilim? Gerçi böyle olsan bile seni severim sevgilim. Ama senin üzülmene dayanamam ben sevgilim. Hep mutlu olmanı isterim. Hep mutlu ol tamam mı sevgilim?
- 29.11.04 -
Sevgilim bugün çok kötü hissediyorum. Rüyamda bana beni tanımadığını söyledin ne çabuk unuttun eski günleri sevgilim? İlk el ele tutuşmamızı, ilk konuşmamızı, ilk öpüşmemizi. Unuttunmu beni gercekten sevgilim?
~
Selam!! İlk defa böyle bir kurgu yazıyorum wow. Çok fazla okuyan olmaz sanırım ama neyse okuyan olursada düşüncelerini belirtirse sevinirim!!! Herneyse bukadardı birde hatalarim olursa kusura bakmayin elimden geldiğince düzgün yazmaya çalışıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerindeki Parıltılar/ Minsung
Novela JuvenilVedaları asla beceremedik değil mi sevgilim? Aynı doğru düzgün sevmeyi beceremediğimiz gibi. Aşık olmayı beceremedik, birlikte olmayı beceremedik. Neyi becerdik ki biz Tanrı aşkına?