Mekanik Aşk - 25 (Final)

33.8K 1.6K 336
                                    

İşte yine geldik bir hikayenin daha sonuna canlarım :) Yorumlarda da birden fazla defa söylediğim gibi, Alex ve Julie beni çok şaşırtarak gerçekten çok güzel bir çift oldular. Özellikle Julie'yi Jane olarak ilk yazmaya başladığımda aklımda hiç böyle birşey yoktu ama gerçekten de bazen karakterler hikayelerinin yazılması için yazarı yönlendirebiliyorlar. Julie öyle bir karakter oldu benim için ve Alex'le olan aşkları beni gerçekten çok etkiledi.

Her zaman dediğim gibi, destekleriniz, güzel yorumlarınız ve hikayeme gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim herkese :) Siz olmasanız belki benim hayallerim gerçek olmazdı. Bu yüzden hepinizin hayallerinin, gönlünüzden geçenlerin gerçek olması için dua ediyorum. İyi ki varsınız canlarım benim :)

Ay neyse ben bu aralar çok duygusalım zaten yine bağladım duygusal moda :) Öncelikle size iyi bir haberim var ;) Haftaya Yemezler Güzelim'in giriş bölümünü yayınlayacağım canlarım :)) Bir diğer haber de, eğer yetiştirebilirsem haftaya Mekanik Aşk'a bir de Epilog bölümü gelecek ;) Çünkü henüz Alex ve Julie için yazmak istediğim çok tatlı sahneler var ;) Haftaya yetiştirebilirsem diyorum çünkü bir diğer haberim de, bu haftasonu nişanım var kuzucuklarım :)) Ayyy çok heyecanlıyım ve tüm haftasonumda nişanla uğraşacağım için Epilog yazmaya zaman ayıramayabilirim :)) Ama inanın elimden geleni yapacağım ;))

Bugün söyleyecek ne çok şeyim varmış ya :) Yeni kapağımızı fark etmişsinizdir kuzucuklarım, benim çok sevgili arkadaşım @keremsena o kadar yoğunluğunun arasında bana hediye olarak yapmış ve ben şahsen bayıldım kapağa :)) Buradan ona da çok ama çok teşekkür etmek istiyorum :)) Kuzum benim, Kuzey Masalı'mın ilk afişini yaparak bana inanılmaz bir mutluluk yaşatmıştın ve şimdi Mekanik Aşk'la çok daha mutlu ettin beni :)) Çok teşekkür ederim iyi ki varsın bitanem, iyi ki tanışmışım seninle <3 <3 <3

Yorumlarınıza elimden geldiğince cevap yazmaya çalışıyorum ama kaçırdıklarım oluyor bu yüzden de lütfen kusuruma bakmayın canlarım :) Sizi çok seviyorum ve de kocaman kocaman öpüyoruumm :))

Keyifli okumalar!

***

  Bölümler hikaye düzenlendiği için kaldırılmıştır :) Tamam! Siz bana kızmadan önce size kocaman sevimli köpek gözleriyle bakıyorum <3 Kızmadınız dimiii? Teşekkür ederimmm ;)   


BİS - 2 / Mekanik Aşk(Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin